Numurs nav nodrošināts, depozīts netiek atmaksāts

Rakstīts: 8 septembris 2020
Ceļošanas laiks: 18 augusts 2020
Skaistas viesnī cas fotogrā fijas, labas atsauksmes, š ķ iet, kas gan varē tu noiet greizi? Raugoties uz priekš u, lai teiktu, ES STIPRI NEIESAKU apmesties š ajā viesnī cā . Bet sā ksim pē c kā rtas.
Mē s rezervē jā m junior suite (4 personā m), rezervē jot 2 mē neš us pirms ceļ ojuma. Kas ir "junior suite" numurs? Š ī ir istaba ar guļ amistabu, savu dzī vojamo istabu un savu vannas istabu. Š is ir GALVENAIS brī dis vē sturē .
Veicot rezervā ciju tieš saistē , priekš apmaksa nebija nepiecieš ama. BET. Tad ar mums sazinā jā s ī paš nieks un lū dza pā rskaitī t uz karti 20% no priekš apmaksas. Tas mū sos neizraisī ja nekā das aizdomas. Kā izrā dī jā s velti.

Ierodoties mū s sagaidī ja administratore un teica, ka mums ļ oti paveicā s un mums bū s vē l labā ka istabiņ a nekā rezervē jā m. Faktiski tā ir ierasta prakse, labā k ir izsniegt istabu, ja rezervē tā istaba kā du iemeslu dē ļ nav pieejama. Bet š ī pā rskatī š ana nebū tu notikusi, ja viesnī cas ī paš nieki saprastu š ā das numura maiņ as bū tī bu.
Viņ i liek mums parā dī t numuru un ko mē s redzam? Mums ir pieš ķ irtas 2 atseviš ķ as istabas, kurā m ir KOPĪ GA viesistaba un KOPĪ GA vannas istaba. Tā nebū tu problē ma, ja tikai mū su istabā m bū tu pieeja viesistabai un vannas istabai, bet nē . VISIEM VIESNĪ CAS IEDZĪ VOTĀ JIEM IR PIEKĻ UVE. Tas nozī mē , ka ikviens varē ja jebkurā laikā ienā kt mū su viesistabā un izmantot mū su vannas istabu.
Un tagad atgriezī simies. Mē s rezervē jā m "junior suite" numuru ar savu dzī vojamo istabu un vannas istabu, kā arī ieguvā m 2 ekonomiskā s klases numurus ar kopī gu dzī vojamo istabu un vannas istabu. Tas NAV PRIVĀ TUMA.
Apzinā juš i visu situā ciju, mē s sā kā m uzdot jautā jumus.
Un kur ir mū su numurs, par kuru, starp citu, veicā m avansa maksā jumu? - Nav numura. To kā dam uzdā vinā ja.
Kā pē c mē s nebijā m informē ti par tik bū tiskā m izmaiņ ā m? - Kaut kas tamlī dzī gs.
Vai jū s saprotat, ka tas nav tas, ko mē s rezervē jā m, bet gan sliktā ks variants? Mē s piedā vā jam jums labā ku iespē ju. Mē s neko nezinā m.
Saruna nonā ca strupceļ ā . Mē s prasī jā m savu naudu atpakaļ . Administrators sā ka zvanī t viesnī cas ī paš niekam. Tā lā k sekoja bojā tais tā lrunis. Mē s esam ī paš nieks - administrators. Nezinā ma iemesla dē ļ viesnī cas ī paš nieks necienī jā s runā t tieš i. Š ajā posmā nā ca pilnī ga izpratne par situā cijas stulbumu.

Un te pienā k š ī absurda teā tra kulminā cija. Viņ i piekrita mums atdot naudu. Bet ne visas. daļ a. ATteicā s mums ATMAKSĀ T. Kā pē c? Jo viesnī cas ī paš nieks juta, ka ir izpildī jis savu darī juma daļ u par telpas nodroš inā š anu. Uz jautā jumiem par neatbilstī bu starp rezervē tajā m un saņ emtajā m istabā m atbildi nesaņ ē mā m.
Pē c atvaļ inā juma nolē mā m vē lreiz mē ģ inā t visu atrisinā t mierī gā ceļ ā un lū dzā m atdot mums priekš apmaksu sakarā ar pakalpojumu nesniegš anu. Uz ko viesnī cas ī paš nieks smē jā s un teica, ka VIŅ AM ATSAUKSMES NEKĀ DĀ .
Acī mredzot arī viņ am nerū p savi viesi un viesnī cas reputā cija.
Atkal, ES STIPRI NEIESAKU apmesties š ajā viesnī cā . Ja vien jums nepatī k pā rsteigumi numura maiņ as un zaudē tas naudas veidā .
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu