Rupjības pret krievvalodīgajiem viesiem un apkalpošanas trūkums

Rakstīts: 24 janvārī 2017
Ceļošanas laiks: 30 decembris 2016 — 2 janvārī 2017
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 5.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 2.0
Uzturs: 4.0
Infrastruktūra: 3.0
Mē s ar vī ru devā mies Vecgada vakarā un bijā m ļ oti neapmierinā ti. Reģ istratū rā jums bū s grū ti atrast administratoru, un, ja jū s to darā t, tad nav fakts, ka saziņ a ar viņ u bū s patī kama un noderī ga. Ja tev ir kauns par savu runā to ukraiņ u valodu, tad vari pat nesazinā ties ar administratoru Diā nu - bū si rupjš un atteiksies ar tevi runā t krieviski. Istabā sienas ir tik plā nas, ka dzirdē siet visu apkā rt notiekoš o, pamodī sieties no skaļ ā m sarunā m gaitenī un administratore rupjī bas lē kmē pastā stī s par jū su ģ imenes lietā m. Ja pē kš ņ i jū s vē laties dzert - diemž ē l, nav mini bā ra, un, kad lū gs jums atnest ū deni, viņ i jū s nosū tī s doties uz restorā nu un nopirkt to pats. Protams, ka tī rī š anu un atkritumu izveš anu nesagaidī si 3 dienā s, maksimums ir nomainī t dvieļ us. Brokastis nav sliktas: garš ī gs olu kultenis, bet parasto kafiju taisa tikai tiem, kam garš o - pā rē jais ir š vaki.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар