Mēs ieradāmies viesnīcā, iepriekš rezervējuši numurus, taču tā bija slēgta. Un viņi aizmirsa mūs par to brīdināt.

Rakstīts: 1 oktobris 2017
Ceļošanas laiks: 24 — 27 septembris 2017
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
apkalpošana: 1.0
Istaba tika rezervē ta apmē ram mē nesi iepriekš , tajā paš ā laikā viņ i maksā ja 50% no dzī ves dā rdzī bas. Mē s devā mies atvaļ inā jumā ar lielu kompā niju - 3 ģ imenes ar trim maziem bē rniem (2-2.5 gadi) un vē l vienu pieauguš o bez ģ imenes.
Ierodoties viesnī cā , izrā dī jā s, ka tā ir slē gta, un neviens mū s negaidī ja.
Piezvanī ju administratorei, ar kuru vienojā mies par izlī gumu, un viņ a bija ļ oti pā rsteigta, precizē jot, kā ds š odien ir datums, un tad viņ a sā ka runā t kaut kā das muļ ķ ī bas, ka viņ ai ir slikti, par ko ļ oti ž ē l, bet viņ iem nav elektrī bas. visa bā ze, un nav zinā ms, kad tas bū s, un viesnī ca nedarbojas, un tā ir viņ as vaina (wow, atzina! ) Ka viņ a mums vienkā rš i nezvanī ja un nebrī dinā ja! Tā ds sī kums! Viesnī ca vispā r nedarbojas, un visā bā zē nav gaismas, un viņ a vienkā rš i aizmirsa mū s brī dinā t! Un tas neskatoties uz to, ka viesnī ca zinā ja, ka ieradī sies trī s ģ imenes ar maziem bē rniem. . .

Bet no otras puses, administratore (cik smalks puisis) “vienojā s” par mū su izmitinā š anu citā viesnī cā , kurā ir ģ enerators un kura drī z saņ ems stacionā ru gaismu.
Pā rvā cā mies uz "Green Dacha" (viesnī cu ar kuru "sarunā jā m"), gaidī jā m viesnī cas saimnieku, kurš uzreiz pē c mana zvana administratorei Votaville uzzinā ja, ka dzī vosim pie viņ a, viņ š bija ļ oti pā rsteigts, ka mē s un bē rni (par viņ iem administratore arī aizmirsa pateikt). Rezultā tā tajā paš ā dienā pē c pusdienā m visa bā ze atkal tika apgaismota, un mū su atvaļ inā jums par spī ti visam izdevā s.
Apkaunojoš s ir nevis fakts, ka tā dā transportam nepieejamā vietā , piemē ram, Dragobratā , pē c viesuļ vē tras nodzisa gaisma, bet gan fakts, ka mē s par to uzzinā jā m un viesnī ca tika slē gta, tikai plkst. ieraš anā s. Turklā t divas dienas pirms izbraukš anas sazinā jā mies ar administratoru, lai noskaidrotu sī kā ku informā ciju par viesnī cas ē rtī bā m, un tobrī d gan viesnī cā , gan bā zē nebija gaismas, bet mā jienu par iespē jamā m izmaiņ ā m naktsmī tnē s mums nedeva, turklā t , neviens neiedomā jā s mū s iekā rtot citā viesnī cā . Sajū ta, ka mū s atcerē jā s tikai mana zvana brī dī...
Ar tā du attieksmi pret klientiem es nekad nevienam neieteiktu apmesties š ajā viesnī cā .
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu