Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Ja domā turp doties, padomā divreiz!

Rakstīts: 12 augusts 2018
Ceļošanas laiks: 19 jūlijā — 8 augusts 2018
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 4.0
apkalpošana: 3.0
Tīrība: 2.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 4.0
Ieradā mies ar soc. biļ eti ar bē rnu(ATO dalī bnieka sievu un bē rnu). Reģ istrē joties saskā rā mies ar to, ka nav 2-vietī gas istabas. Nodevā m 1-vietī gas atslē gas istabiņ a 1. korpusā.4 stā vā ar nosacī jumu, ka uz 1-2 dienā m un iedos gultiņ u. Gidī ja gultiņ u lī dz vakaram un tikai pē c lū guma administratorei atnesa. 2. korpuss.
Pē c 4 dienā m, atpū š oties istabā , istabene ielauž as istabā un pieprasa nekavē joties pā rcelties uz citu 2-vietī gu istabu tajā paš ā stā vā , jo jums ir jā ievieto sieviete vienvietī gā istabā “par naudu”...viņ a ļ oti slikti uzrullē ja administratorei skandā lu. . . ar savu rī cī bu un rupjī bā m istabene nobiedē ja manu bē rnu. Steidzot savā cam mantas un ejam uz 2-vietī gu istabu. . . sā pī gā kā vieta istabā s ir santehnika (ū dens tek no krā na), rozetes (nokrī t un var redzē t vadus) un remontē greizos "meistarus".
Uv. administrā cija, pirms iesniedz savus dokumentus konkursam, pā rliecinies

1. Ka spē j nodroš inā t atpū tnieku izmitinā š anu pē c kuponiem un reģ istrē š anos istabā s atbilstoš i gultā m.
2. Jū su istabas atbilst droš ī bas noteikumiem (sakā rtojiet kontaktligzdas un santehniku)
3. Uzņ emot bē rnus, nodroš inā t viņ u brī vā laika pavadī š anu...vismaz lī dz minimumam (bē rnistaba, ekskursijas, izklaides utt. )
4. Izvā ciet no sanatorijas teritorijas klaiņ ojoš os suņ us. Tie metā s virsū bē rniem. . . mans bē rns no bailē m nokā pa un nogā za ceļ galus, aizbē got no viņ iem no rotaļ u laukuma pie ē damistabas. Par rotaļ u laukumu sauc nosacī ti. .
5. Nodroš inā t daudzveidī gu uzturu. Pē c 11 dienā m vairs nevarē ja paskatī ties uz maizes “kotletē m” ar daž ā diem nosaukumiem un formā m (quenelles, š niceles, kotletes, gaļ as kukulī tis), bet garš a vienā da. ē dieni nav...zupas- borš č s, putra-vermicelli, visu laiku viena veida zivis, gumijas konditorejas izstrā dā jumi, kefī rs - tā ir visa ē dienkarte. Atrodiet cilvē ku, kurš sastā dī s profesionā lu ē dienkarti un pavā ru, kurš prot gatavot.
6. Mainī t personā la attieksmi pret darbu. Darbinieki ir 60% burvī gi un ar nolaidī gu attieksmi pret darbu. Ja paprasī siet tualetes papī ru vai lupatu kā rtē jā ū dens krā na dē ļ , atnesī s. . . ja neprasī siet tad jū su problē mas. Tī rī š ana ir virspusē ja un pretī gi...kas ir ģ enerā ltī rī š ana redzams un istabenes nezin.

Pirms tam atpū tā mies uz š ī paš a kupona sanatorijā ''Stozhary'' Skhidnicā un ir ar ko salī dzinā t. Tur sanatorijas klubiņ ā ar audzinā tā jā m bē rniem tika ierī kota bē rnu istaba. . . bē rni spē lē jā s, zī mē ja, lī mē ja, rokdarbojā s, spē lē ja spē les, dziedā ja, skatī jā s multenes utt. Atbraucot atpū tniekiem tika organizē tas 2 bezmaksas ekskursijas (Tustana, Limpopo zoo u. c. ) Ē diens bija garš ī gs un daudzveidī gs, pietika augļ us
(banā ns, ā bols, apelsī ns, kivi). Istabas teicamā stā voklī . Ā rstnieciskā s procedū ras bē rniem bez maksas. Personā ls pieklā jī gs un draudzī gs.
Ā rstē š ana netika novē rtē ta...tā nav iekļ auta ekskursijas cenā . Wi-Fi kafejnī cā -bā rā...istabā s ir vā jš un ar pā rtraukumiem...un ne visā s istabā s.
Karpatu sanatorijas vienī gā s priekš rocī bas ir apbrī nojama un apburoš a daba, tī rs kalnu gaiss, netā lu mež s, pils, mini zoodā rzs, ezers ar zivī m-krupjiem-č ū skā m un greizsirdī gu ū deni. . . iespaids ir divē jā ds.
Cilvē kiem ar nestabilu psihi un pacientiem neiesaku turp doties atpū sties un ā rstē ties darbinieku niķ ī gā s attieksmes pret atpū tniekiem dē ļ .
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар pedanmaria20
pedanmaria20

Tātad tagad patiesība par šo viesnīcu un tās īpašnieku HAME (kā viņš sevi iepazīstināja)!
Mūsu rezervācija tika ne tikai noņemta, bet arī bez rezervācijas...
Rīts! Es pamodos 08.26 no tā, kas bija tieši virs mūsu istabas vai blakus - urbās, zāģēja, klauvēja tik skaļi, ka bija jau tālu no miega! Zvanot uz reģistratūru ar lūgumu par prasību, ka vēlos gulēt - man nekaunīgā un niķīgā tonī tika pateikts - "KOPUMĀ ESAM REMONTS!!!!" vēl... pulksten 10 mums zvanīja un prasīja vai atjaunosim vai braucam prom? Atbildējām, ka pagarinām. Šī saruna bija beigusies! Vispār 12.30, kad jau braucām darba darīšanās pa pilsētu, ienāca kārtējais zvans ar dusmu lēkmi - ka šo istabu rezervējuši citi iekārtoties gribētāji! Uz fona saimnieka brīnums jau ir licis par sevi manīt, lai steidzami nākam un aizvedam! Mēs ieradāmies ! Jaunkundze ar ūsām reģistratūrā sāka būt sašutusi - kāpēc mēs viņai netuvojāmies, nesamaksājām par pagarinājumu ???
Atbildējām, ka esam par to informēti un principā kā jau visās pasaules viesnīcās - mēs, protams, norēķināsimies izrakstoties, un patiesībā mūsu lietas ir klāt! Bet tad iznāca saimnieka varonis un sāka kliegt ar putām pa muti tiešā rakstītā nozīmē! Ka mums jāvācas ārā!!! Uz kāda pamata? Ja jaunkundze, no rīta piezvanījusi un saņēmusi atbildi par pagarinājumu, nepaziņoja ne par to, ka ir rezervācija tālāk, nedz, ka OBLIGĀTI jānāk klāt un jāmaksā! Viņš sāka draudēt, ka kamera mūs filmē !!! Viņiem ir savi noteikumi! Pirmo reizi mūžā redzu tādus “saimniekus” un tādu servisu ar “saviem” noteikumiem! Varbūt bagetes kalpo un prot to darīt, bet komunicēt ar cilvēkiem, klientiem - nē !!! Es jau klusēju par īso sedziņu! Spoguļa trūkums istabā un nav fēna!!!

Tue, 24 Sep 2019, 17:58
аватар pedanmaria20
pedanmaria20

Tātad tagad patiesība par šo viesnīcu un tās īpašnieku HAME (kā viņš sevi iepazīstināja)!
Mūsu rezervācija tika ne tikai noņemta, bet arī bez rezervācijas...
Rīts! Pamodos 08.26 no tā, kas atradās tieši virs mūsu istabas vai blakus - urbās, zāģēja, klauvēja tik skaļi, ka bija jau tālu no miega! Zvanot uz reģistratūru ar lūgumu par prasību, ka vēlos gulēt - man nekaunīgā un niķīgā tonī atbildēja - "KOPĀM ESAM REMONTOS!!!!" vēl... pulksten 10 mums zvanīja un prasīja vai atjaunosim vai braucam prom? Atbildējām, ka pagarinām. Šī saruna bija beigusies! Vispār 12.30, kad jau braucām darba darīšanās pa pilsētu, ienāca kārtējais zvans ar dusmu lēkmi - ka šo istabu rezervējuši citi iekārtoties gribētāji! Uz fona saimnieka brīnums jau ir licis par sevi manīt, lai steidzami nākam un aizvedam! Mēs ieradāmies ! Jaunā dāma ar ūsām reģistratūrā sāka būt sašutusi - kāpēc mēs nedevāmies pie viņas un nesamaksājām par pagarinājumu ???
Atbildējām, ka esam par to informēti un principā kā jau visās pasaules viesnīcās - mēs, protams, norēķināsimies izrakstoties, un patiesībā mūsu lietas ir klāt! Bet tad iznāca saimnieka varonis un sāka kliegt ar putām pa muti tiešā rakstītā nozīmē! Ka mums jāvācas ārā!!! Uz kāda pamata? Ja jaunkundze, no rīta piezvanījusi un saņēmusi atbildi par pagarināšanu, nepaziņoja nedz par to, ka ir rezervācija tālāk, nedz, ka VIENMĒR jānāk klāt un jāmaksā! Viņš sāka draudēt, ka kamera mūs filmē !!! Viņiem ir savi noteikumi! Pirmo reizi mūžā redzu tādus “saimniekus” un tādu servisu ar “saviem” noteikumiem! Varbūt bagetes kalpo un prot to darīt, bet komunicēt ar cilvēkiem, klientiem - nē !!! Es jau klusēju par īso sedziņu! Spoguļa trūkums istabā un nav fēna!!!

Tue, 24 Sep 2019, 20:58
аватар SvetlanaSSSL
SvetlanaSSSL

Dīvaini cilvēki. Viņi nemaksāja, atstāja savus atkritumus un ir arī sašutuši. Viesnīcā nav daudz numuru, lai atteiktu tiem, kas vēlas jūsu numuru. Izbraukšana līdz 12 viesnīcā. Viņi nepaziņoja, lai maksā, bet tas ir saprotams, ka ēzelis zvana pulksten 10. Kā būtu, ja jūs nolemjat, ka neesat istabā un tobrīd neizmantojāt numuru, pārdomājāt, un tur ir bezmaksas bagāžas telpa, kamēr neatradīsi citu variantu, atgriezies un saki, ka neatjaunojam .. Samaksāts un ej savās darīšanās, kāpēc personālam raustīties par katru tavu kustību un ar lakhiem skatīties, vai tu izgāž par neapmaksātu istaba vai nē, un domā, kas tev prātā.. (nebrīnīšos, ja visi bija piedzērušies, ka 9. stāvā vēl gribas gulēt un taisīt skandālu). Dzirdēju, ka īpašnieks ir g...ndons, bet šajā situācijā viņam ir taisnība un labāk uzreiz izlikt tādus klientus, kuriem viss nepatīk.
Šo viesnīcu apmeklēju bieži - ar tīrību un gultasveļas kvalitāti šeit nav zemāka par to, kas ir dārgāku viesnīcu numuriņos. Vai nebija spoguļa? Dārgākajā istabā spogulis istabā + spogulis vannasistabā. Lētākajās istabās spogulis ir tikai vannasistabā (bet acīmredzot autore to nepamanīja, jo ieskatījās tualetē...)))

Tue, 07 Apr 2020, 11:58
аватар SvetlanaSSSL
SvetlanaSSSL

Dīvaini cilvēki. Viņi nemaksāja, atstāja savus atkritumus un ir arī sašutuši. Viesnīcā nav daudz numuru, lai atteiktu tiem, kas vēlas jūsu numuru. Izbraukšana līdz 12 viesnīcā. Viņi nepaziņoja, lai maksā, bet tas ir saprotams, ka ēzelis zvana pulksten 10. Kā būtu, ja jūs nolemjat, ka neesat istabā un tobrīd neizmantojāt numuru, pārdomājāt, un tur ir bezmaksas bagāžas telpa, kamēr neatradīsi citu variantu, atgriezies un saki, ka neatjaunojam .. Samaksāts un ej savās darīšanās, kāpēc personālam raustīties par katru tavu kustību un ar lakhiem skatīties, vai tu izgāž par neapmaksātu istaba vai nē, un domā, kas tev prātā.. (nebrīnīšos, ja visi bija piedzērušies, ka 9. stāvā vēl gribas gulēt un taisīt skandālu). Dzirdēju, ka īpašnieks ir g...ndons, bet šajā situācijā viņam ir taisnība un labāk uzreiz izlikt tādus klientus, kuriem viss nepatīk.
Šo viesnīcu apmeklēju bieži - ar tīrību un gultasveļas kvalitāti šeit nav zemāka par to, kas ir dārgāku viesnīcu numuriņos. Vai tad nebija spoguļa? Dārgākajā istabā spogulis istabā + spogulis vannasistabā. Lētākajās istabās spogulis ir tikai vannasistabā (bet acīmredzot autore to nepamanīja, jo ieskatījās tualetē...)))

Tue, 07 Apr 2020, 14:58
аватар nastenka199
nastenka199

Jauka, mājīga, tīra viesnīca. Biju patīkami pārsteigta par baltās gultas veļas un balto dvieļu klātbūtni. Ir karsts ūdens un istaba bija silta)
Paldies????

Fri, 17 Nov 2023, 23:51
аватар