Saindējās ēdamzālē 5 cilvēki + baigā administratore

Rakstīts: 3 marta 2015
Ceļošanas laiks: 24 februāris — 1 marta 2015
Kam autore iesaka viesnīcu?: Atpūtai ar draugiem, jauniešiem
Viesnīcas vērtējums:
6.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 5.0
apkalpošana: 2.0
Tīrība: 4.0
Uzturs: 7.0
Infrastruktūra: 5.0
1. Ar ē dienu viss bija brī niš ķ ī gi, garš ī gi, apmierinoš i un ā tri pasniegti, tikai 3dien mums pasniedza mandarī nus, visi kas tos ē da (3 bē rni un 2 pieauguš ie no 10 cilvē ku kompā nijas) bija saindē juš ies ar bē rniem š os mandarī nus vē l 2 dienas. 2. Suite istabā s visas durvis č ī kst, labi, maz ko var salabot ar grī du, bet vai tieš ā m var durvis ieeļ ļ ot? ! Naktī iet uz tualeti, lai nepamodinā tu visus divistabu apartamenta iemī tniekus, vienkā rš i nav reā li! 3. Tualetes kanalizā cija ir vienā un tajā paš ā SUITE un duš ā drenā ž a darbojas drausmī gi. Uzreiz pē c reģ istrē š anā s mums tualete tika salabota, bet nā cā s ieiet duš ā stā vot lī dz potī tē m ziepjū denī , kam jau sen vajadzē ja bū t kanalizā cijā . 4. Tī rī š ana telpā notiek ā rkā rtī gi reti, tas ir, tikai pē c telpas atbrī voš anas, un tad tā ir ļ oti nosacī ta. Kaut kā kaut kas slī dē ja zem gultas, tā pē c ir tā di putekļ i, kas par š ausmā m! 5. Un visbeidzot, "brī niš ķ ī gā kā " lieta, ko esmu piedzī vojusi, bija komunikā cija ar jū su nenovē rtē jamo administratoru. Š ī brī niš ķ ī gā sieviete ne tikai parā dī ja, kā viņ ai nerū p visi viesnī cas viesi, bet arī centā s to darī t pē c iespē jas pazemojoš i klientam. . Ieejot viņ as kabinetā , viņ a gandrī z vienmē r runā pa telefonu, nogaidot daž as minū tes – saproti, ka saruna ir personiska un viņ a nesteidzas to pabeigt. Redzot, ka jū s par to nedaudz uztraucaties, viņ š mierī gi saka "pagaidiet...". Tu gaidi, pē c tam viņ a ar ā rkā rtī gi neapmierinā tu sejas izteiksmi beidz sarunu un jautā , kas vajadzī gs. Kad jū s sakā t, ka viņ i it kā pasū tī ja istabu no 22. datuma, bet viņ i nevarē ja ierasties š ajā datumā (un ieradā s 24. datumā ), par ko tika ziņ ots iepriekš un, protams, arī tas viss tika samaksā ts. Viņ a atbild, ka viņ iem ir reģ istrē š anā s no 14:00, un istabiņ a joprojā m ir aizņ emta, iereģ istrē ties nav iespē jams. Uz saprā tī gu jautā jumu par naudas atmaksu par 2 dienā m, kas dzī voja mū su maksas istabā un par to maksā ja arī citi viesi, viņ a atbild ar kategorisku atteikumu, norā dot "tas ir pretrunā ar viņ u politiku" ! ! Pē c ilgā m sarunā m un loģ ikas talkā nā kš anas viņ a piedā vā alternatī vu - iekā rtoties istabā ar nedaudz labā kiem apstā kļ iem (vienu stā vu zemā k un nevis standarta, bet svī ta). Naudas izteiksmē tas ir gandrī z par 1000 grivnā m mazā k nekā tika samaksā ts par š ī m 2 dienā m. Un nemaz nerunā jot par to, ka administratoru ļ oti reti varē ja atrast viņ a vietā , vajadzē ja atgā dinā t, lai viņ a izsniedz talonus ē dienam, un tajā paš ā laikā nebija ne atvainoš anā s, ne sajū tas, ka viņ a kaut ko dara ne tik labi. kā viņ a varē ja no savas puses. ! Un neapmierinā tu klientu bija daudz, bet maz viņ u gaidī ja pie durvī m, jo ​ ​ cilvē ki nā ca atpū sties un nemitī gi lamā ties ar darbiniekiem. 6. Vienī gais, kurš visus iepriecinā ja š ajā "Ra" ir Jaroslavs. Puisis lieliski atbildē ja uz zvaniem un brauca un atveda uz liftu un no viņ a, kad viņ am par to jautā ja. Viņ am jautā jumu nav! Labi padarī ts!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu