UNIKĀLS DRAGOBRAT

Sveiki, dā rgie slē potā ji! Un arī visiem, kam nav vienaldzī gs tik brī niš ķ ī gs sporta veids un atpū ta kā SLĒ POŠ ANA!
Mani sauc Aleksandrs. Man ir 35 gadi. Es nā ku no Ļ vovas pilsē tas. Pē c profesijas vienkā rš s inž enieris (sakarnieks).
Vē l nesen, draugi, man bija vienaldzī ga slē poš ana. Pat smē jā s par tiem, kam patī k ar tiem braukt. BET… Viss ir mainī jies. Un tas ir lieliski! Es satiku skaistu meiteni, kura kļ uva par manu sievu. Un Lida - ne tikai MĪ L, bet MĪ L slē pot. Un bez manis viņ a kategoriski negribē ja braukt. Mī ļ otā dē ļ esmu gatava uz visu, un tā pē c jau otro sezonu ziema man nav tikai sezona, kas jā iztur (ar vienī go izeju uz Jauno gadu un Ziemassvē tkiem), bet tieš i otrā di - SLĒ POŠ ANAS LAIKS! Ar daudz patī kamā m emocijā m, iespaidiem un, protams, labu veselī bu!
Tas ir viss, ko es vē los pateikt par sevi. Viss pā rē jais bū s veltī ts tikai DRAGOBRAT un SLĒ POŠ ANAI. Mē s ar sievu tur viesojā mies š ī "apokaliptiskā laika" februā ra vidū , kā daž i cilvē ki sliecas uzskatī t, 2012. gadā . Mē s par to sapņ ojā m un tā vienā slavenā senā dziesmā - "sapņ i piepildā s"!
Dragobratas trakts atrodas Ukrainas Ivanofrankivskas apgabala Rahivas rajonā , 14 km attā lumā no Jasinjas ciema. Rakhivas reģ ions ir slavens ar to, ka tieš i š eit atrodas Ukrainas augstā kā s virsotnes - Hoverla (2071 m) un Petros (2020 m), kā arī Eiropas ģ eogrā fiskais centrs (atrodas netā lu no Delovoe ciema). Un, protams, vē l viens slavens slē poš anas kū rorts Ukrainā - Bukovel. Bet, atvainojiet, es novirzos no tē mas.
Lai gan š eit ir koncentrē tas tik daudz interesantu vietu, man par pā rsteigumu, transporta ziņ ā Jasinja kaut kā ir pelnī jusi, kā man, "nedzirdī go stū ra" titulu. Uz Jasinu brauc tikai 3 vilcieni: divi vietē jie - Ivano-Frankivska-Rakhiv un Kolomyya-Rakhiv, un viens "gandrī z tā lsatiksmes" marš ruts - Ļ vova-Rakhiva. Pirmais Yasynya ierodas agri no rī ta, otrais - pē cpusdienā , bet treš ais - vē lu vakarā . Citas iespē jas nokļ ū t ir autobusi "Ivano-Frankivsk-Rakhiv" (tas ir dā rgā ks), ir cilvē ki, kas nodarbojas ar privā tiem pā rvadā jumiem no Ivanofrankivskas tajā paš ā virzienā (vē l dā rgā k). Nu tas, kā saka, var atļ auties. Viena lieta visiem variantiem ir vienā da – jā tiek cauri Ivanofrankivskai.
Protams, es jums nestā stī š u par nepatikš anā m pirms vilciena, "č emodā na" noskaņ ojumu. Varu tikai teikt, ka Ļ vovas slē pju nomas ī paš nieks, ļ oti cienī gs cilvē ks (agrā k izcils slē potā js, kurš bija redzē jis Elbrusu un Č igetu), uzzinā jis, ka braucam uz Dragobratu, teica: "Kā es tevi apskauž u! " . Tas, protams, tikai vairoja mū su labo garastā vokli.
Mē s nokļ uvā m Jasinā ar visuzticamā ko transporta lī dzekli — ar vilcienu.
Un tad uz Dragobratu ir tikai viens veids, kā tur nokļ ū t - mū su krā š ņ ais "padomju dž ips" UAZ-469. Vai arī “planš etdators” - UAZ-3151, bez problē mā m dosies kalnā . Uz Dragobratu, kā arī uz Trostjanu Slavskā netiksiet. Viņ i mū s jau gaidī ja stacijā - mums maš ī nu pasū tī ja mū su izvē lē tā s “bū das” saimnieki. Jā saka, ka naktsmā jas rezervē jā m 1.5 mē neš us iepriekš - un tas ir normā li uz tā m vietā m. Tur plū st cilvē ki. Un tas ir pareizi!
Ceļ š no Jasī nijas uz Dragobratu ir patieš ā m grū ts, kā pumi stā vi, garā m brauks tikai jaudī ga maš ī na. Bija agrs rī ts (atbraucā m tajā paš ā Ivanofrankivska-Rakhiv dī zeļ dzinē jā ), un tā pē c pretimbraucoš o maš ī nu nebija, jo tomē r neviens nebrauca ne mums pa priekš u, ne aiz muguras. Neuztraucieties, uz š ī ceļ a ir garā mbraucoš ā s joslas. Š oferis Pan Josips, vietē jais karpatietis, savā unikā lajā "karputu" valodā mū s visu ceļ u izklaidē ja ar daž ā diem interesantiem vietē jā s izcelsmes stā stiem. Ī paš i atceros, ka Dragobratas apkaimē dzī vo daudz savvaļ as briež u, kas nav tik kautrī gi (sakarā ar medī bu aizliegumu, protams), lai izietu uz ceļ a paskatī ties uz maš ī nā m un cilvē kiem.
"Bā zē ", kā man š ā dos gadī jumos patī k teikt, viņ i mū s jau gaidī ja. To sauc - "Prolisok" vai "Zvizdaryuk bū da (mā ja). Ī paš nieks Pan Iļ ja Zvizdarjuks, kā mums stā stī ja, agrā k bija labs slē potā js, slē poš anas treneris un pē c tam slē poš anas skolas vadī tā js. Raugoties uz priekš u, teikš u, ka nekur citur neesam sastapuš i tik sirsnī bu, pieklā jī gi no saimnieku un viņ u darbinieku puses. Tā lā k es pastā stī š u par mā jokļ iem Dragobratā un kā tur ir un kas tur ir.
Es atvainojos par nedaudz garo ievadu, bet tas bija nepiecieš ams.
Un tagad dosimies tieš i uz Dragobratu.
Dragobrata ir ne tikai brī niš ķ ī gs slē poš anas kū rorts, bet arī unikā ls Karpatu nostū ris. Jū s uzkā pjat Stog virsotnē (š ī ir Dragobratas galvenā nogā ze, tur atrodas visi pacē lā ji, ir arī kalni Bliznitsa un Gendarme, bet tur jū s varat veikt tikai freeride) ar pacē lā ju, un no turienes skatā ties un saki sev kā vienas vecas labas un smieklī gas filmas varonis – “Ak, kā ds skaistums! Lepota! Skati tur ir vienkā rš i brī niš ķ ī gi! Noguriet no fotografē š anas, puiš i!
Mē s Dragobratā pavadī jā m veselu nedē ļ u. Vienā no dienā m “izkritā m” no tā , ka visu dienu bija tā ds putenis, kā ds nebija bijis vairā kus gadus (pē c vietē jo domā m)! Braucā m pa visā m trasē m, izņ emot vienu, pat tur, kur nav pacē lā ju - mū s tur atveda sniega kaķ is (tur kaut kas tā ds ir - uz paš iem kalniem Blizņ ica un Ž andarms).
Ko es varu teikt par jebkura slē poš anas kū rorta galvenajiem objektiem - nogā zē m un pacē lā jiem?
Pateiksim jums, draugi, vienu lietu — jums ir jā bū t ļ oti izveicī gam, lai atstā tu Dragobratu neapmierinā tu!
Š eit jū s atradī siet trases katrai gaumei, sā kot no visvienkā rš ā kajā m un beidzot ar sarež ģ ī tī bas ziņ ā ne mazā kā m trasē m, piemē ram, lī dz centrā lajai trasei (vai tikai “centram”, trasei sportistiem) Trostjanā , Slavskā , kas to zina, tas sapratī s .
Uz Dragobrat ir 3 lieli pacē lā ji (Nr. 1 - garums 1000 m, Nr. 2 - garums 1100 m, Nr. 3 - 920 m) un 2 krē slu pacē lā ji, "lietoti", raž o Leitner, 1500 m un 1250 m garumā (uzstā dī ts 2010-2011). Ir nelieli pacē lā ji - "multi-lifts", katrs 300 m, tie ir tikai 4. Slē poš anas pacē lā ji Nr. 1.2 pieder tū risma kompleksam "Dragobrat", Nr. 3 - tū risma kompleksam "Top of". Karpati". "Karpatu virsotnei" pieder arī labā kais (traš u sarež ģ ī tī bas ziņ ā ) "krē sls" (1250 m), otrs maigais "krē sls" (1500 m) pieder tū risma kompleksam "Carpathian Chaika". Ir arī virves pakulas, kas pieder atpū tas bā zei "Oā za" (garums 840 m), tur nebraucā m.
Jau pirmajā dienā soļ us virzī jā m uz tuvā ko pacē lā ju "Carpathian Chaika". Bet mē s negrasī jā mies tur braukt, jo š ī trase ir “zaļ i-zila”, un zaļ ā ir daudz vairā k nekā zilā .
Nenovirzoties lī dz galam, pagriezā mies ī stajā vietā (ieteica dež urants "krē sla" augš ē jā stacijā ) un pā rcē lā mies uz Dragobratas galveno nogā zi uz pacē lā jiem un otro "atzveltnes krē slu". Tur mē s braucā m visu nedē ļ u, un priekš roka tika dota “atzveltnes krē slam”. 1. , 2. , 3. pacē lā jiem trases ir “sarkanas”, un “Karpatu virsotnē ” ir labs “vē ss”, tā krā sa, protams, ir “melna”. Nedē ļ a nav pagā jusi, bet paskrē jusi garā m! Nu kā pē c vienmē r tā ir? ! Viss ir kā rtī bā saskaņ ā ar veco krievu sakā mvā rdu: “Cē lonis ir laiks, jautrī ba ir stunda”...
Slē potā ju pacē lā ju un "atzveltnes krē slu" "Karpatu č aika" marš rutus sablī vē sniega koptā ji. Un zem "atpū tas krē sla" "Top of the Carpathians" sniega kaķ is netiek, jo ir plaš ums tiem, kam patī k "izdzī vot" trasē . Un arī tur ir ļ oti forš i (š ī ir tā pati “melnā ” trase kā Trostjanas “centrs”). Tā pē c esiet uzmanī gi draugi! Lai gan, “psheprasham”, viņ š sā ka runā t - tieš i es tur “izdzī voju”, un Lidai tas patika! Vai arī , kā viņ a teica - vienkā rš i "dabū ja augstu"! Galu galā viņ a meistarī gi slido (viņ ai tas nemaz nebija viegli un vienkā rš i - viņ a mā cī jā s ilgi un cī tī gi). Vienā no interneta vietnē m par Dragobratu š o nogā zi sauca par "Cirku" - š ķ iet! Patieš ā m, tā ir sava veida amfiteā tra "bļ oda".
Un zem "Cirka" nonā k "Caurulē " - tas ir iedobums starp 3. jū gu un "atzveltnes krē slu" "Karpatu virsotne", tā platums ir no 30 m sā kumā lī dz 10 m "mute", garums ir kaut kur 250 m, tu ej, "š ū pojas" uz priekš u un atpakaļ kā ar svā rstu. Nav slikti!
Tiesa, tur pastā v draudi ar kā du sadurties, jo daudzi cilvē ki turp dodas uz sā niem no pacē lā jiem, apejot bī stamo "Cirku", un cilvē ku tur vienmē r ir pietiekami daudz. Starp citu, mē s nekur citur neesam redzē juš i tik daudz bordistu kā Dragobratā , izņ emot varbū t Bukovelu. Tiesa, meistaru viņ u vidū bija maz, pā rsvarā bija č aļ i, kuri gribē ja mā cī ties, redz, ar vismazā kajiem zaudē jumiem - galu galā viņ iem ir daudz patī kamā k krist uz Dragobrata, jo sniega te krī t neizmē rojami vairā k.
Mež ā var iebraukt no "Atzveltnes krē sla" "Karpatu virsotne" - veiciet pagriezienus starp Ziemassvē tku eglī tē m un priedē m. Lai gan patiesī bā tas ir aizliegts - par to liecina milzī gs brī dinā jums pie turniketiem par naudas sodu 2000 UAH. Tomē r neesmu pā rliecinā ts, ka vismaz vienu reizi kā ds ir samaksā jis š o sodu, jo slē potā ju patruļ u redzē jā m tikai vienu reizi nedē ļ as laikā uz Dragobrata - kafejnī cā ienā ca padzī vojis onkulis, lai iedzertu š ņ abi, un viss. Un instruktori strā dā tikai apakš ā , maigā s vietā s, ar iesā cē jiem, uz “forš ā ” viņ us neredzē jā m.
Tas ir tik ī ss, gandrī z lietiš ķ s, es jums aprakstī ju nogā zes un liftus.
Kas attiecas uz emocijā m, tad to bija daudz! ! ! Un gandrī z viss ir pozitī vs! Unikā lais skaistums apkā rt, plaš as nogā zes (kā es pats saku - "mū su atbilde Austrijai"), veselī gs klimats, tī rs gaiss, "lidojoš o" slē potā ju trū kums (kā Bukovelā , kur tagad visi ir spiesti valkā t ķ iveres, jo sadursmes draudi ar tiem). Š eit ir tikai neliela daļ a no mū su iespaidiem par Dragobratu.
Mē s braucā m pa daž ā dā m trasē m gandrī z visur; Visvairā k mums patika forš ais "Cirks", un mē s tur gandrī z nekritā m (visi kritieni uzkrita man, mana sieva jā j vairā k nekā.15 gadus, viņ ai tas ir ļ oti reti).
Man patika iet mež ā , taisī t "lī kumus" starp kokiem. Arī "Caurulē " ir ļ oti "nav slikti" tā dā veidā var "svā rstī t" apmē ram 250 metrus.
Mums uz jū giem nebija ī paš i interesanti - viegli un ā tri izkā pj ā rā , tiklī dz paā trina, sā kas jautrī ba, un jau trases beigas.
Kas attiecas uz daž ā dā m problē mā m nogā zē s, tad kaut kā - problē mas ar pacē lā jiem, personā la nolaidī gā attieksme pret saviem pienā kumiem - teikš u, ka tā bija. Ne bez “mucas” par “mucu (milzī gu! ) medus”, ko lai dara. Pacē lā ji mū su atvaļ inā juma laikā apstā jā s vienu reizi tā tad 5 uz 5-20 minū tē m. vidē ji strā vas trū kuma dē ļ . Un kā du dienu, 2012. gada 15. februā rī (š ajā dienā pareizticī gie kristieš i svin Sveč u svē tkus), mē s vispā r izkritā m no tā , ka visu dienu bija tā sniega vē tra! Tā pē c nā kamajā dienā , kad vē jš pierima un snigš ana mitē jā s, "Karpatu virsotnes" "atpū tas krē sla" biedri strā dnieki apņ ē mā s vē lu attī rī t no sniega apakš ē jo un augš ē jo staciju. Lī dz ar to zaudē jā m pusotru stundu, jo neizritinā jā m paņ emtā s kartes, lai gan vē lā k izdevā s tā s (ar atlikuš ajiem 2 pacē lā jiem no 20) pā rdot Kijevas iedzī votā jiem. Viņ i ņ ē ma manu vā rdu, teica, ka man ir "godī gas acis" - tas kļ uva tik patī kami! Varbū t viņ i, š ī kavē š anā s un gaidī š anas grū tī bas, bija tā vē rti, lai dzirdē tu tik laipnus vā rdus par sevi.
Un putenis bija ievē rojams! Varē tu teikt, ka tā bija mini vē tra. Visu dienu bija sniegs, tā ka bez slē poš anas brillē m uz ielas nebija redzams. Un sniega bija daudz! Todien tikai staigā jā m š urpu turpu, gā jā m uz pacē lā jiem, protams, nu, un pastaigā jā mies starp Dragobrata “bū diņ ā m”, sildī jā mies pa taciņ u ar karstvī nu. Mē s nevarē jā m sē dē t mā jā s un skatī ties televizoru. Un mē s nebijā m vienī gie. Daudzi slē potā ji ī rē ja ragavas un citu lī dzī gu inventā ru un izklaidē jā s kā bē rni uz slidkalniņ iem! Un tad no pacē lā jiem strā dā ja tikai multilifti (tie ir tikai 4, katra garums nepā rsniedz 300 m, tie ir iesā cē jiem un bē rniem). Mē s toreiz uzņ ē mā m daudz fotogrā fiju - galu galā "dabai nav sliktu laikapstā kļ u", "tā ir pareizi, tas ir pareizi"?
Un nā kamajā dienā tas bija kaut kas ar kaut ko! Ī sts freeride! "Jaunava" sniegs visur; tu ej un dvē sele dzied!
Protams, tas, kurš prot nodarboties ar frī ride. Sā kumā es atcerē jos š o sniegu un puteni pie sevis ar "laipni klusu vā rdu", lī dz beidzot pieradu un man nenā ca prā tā , kā da tā ir klase - tā pē c brauciet!
Starp citu, Stog paš ā virsotnē daž kā rt ietinā s garā mejoš i mā koņ i un vē jš tur ir ļ oti stiprs - lī dz 25-30 m/s!
Attiecī bā uz liftu cenā m - viens lifts uz sakabes stieņ a maksā.10-15 UAH, uz krē sla: 20 UAH. darba dienā , 25 UAH. - nedē ļ as nogalē . Var š ur tur paņ emt kā rtis noteiktam kā pienu skaitam. Piemē ram, uz "atzveltnes krē sla" "Karpatu augš daļ a" 10 lifti maksā s 160 UAH. darba dienā , 180 UAH. - nedē ļ as nogalē un 1. jū gā.5 lifti maksā s 55 UAH, 10 lifti - 85 UAH, 50 lifti maksā s 400 UAH. "Atzveltnes krē slos" ir ikdienas abonementi, "Karpatu virsotnē " tas maksā.220 UAH. darba dienā , 250 UAH. - nedē ļ as nogalē . Tas pats ir 20 pacē lā ju vē rts - tur, uz stā vā "Cirka" vairā k par pacē lā ja darba dienu un ā rā neizkustē sities. Starp citu, kartes ir derī gas lī dz 2014. gadam ieskaitot. Mē s negribē jā m paturē t tos “neizrullē tos”, jo nezinā jā m, vai tuvā kajā laikā varē sim uz turieni doties; tagad tā da "dzī ve" ir pagā jusi, ka ir stulbi domā t tā lā k par 1-2 mē neš iem, kā man.
Tagad daž i vā rdi par to, kā mē s pavadī jā m Dragobratā uzturē š anā s laiku, kas nav slē pots.
Tas ir, par mā jokli, pā rtiku un citā m svarī gā m lietā m.
Mē s dzī vojā m privā tī paš umā "Prolisok" ("Zvizdarjuka bū da"). Tas atrodas gandrī z blakus krē slu pacē lā jam "Carpathian Chaika" (120 m ne pā rā k apgrū tinoš a pastaiga slē poš anas zā bakos kalna nogā zē ). Lī dz pacē lā jiem (1. , 2. , 3. ) un "atzveltnes krē slam" "Karpatu virsotne" var nokļ ū t 15 minū tē s. pastaiga-jā š ana (protams, uz slē pē m) pa takā m starp pā rē jā m viesnī cā m.
Mē s dzī vojā m plaš ā , ē rtā , siltā istabā ar pilnu komplektā ciju, kā saka.
Viss ir izgatavots no koka, tā pat kā visa "bū da". No loga - skats uz Hoverlu un Petrosu.
Istabā , kurā dzī vojā m - ē rtas mē beles, jauka, tī ra, plaš a vannas istaba. Ar karsto ū deni problē mu nebija. Š eit, protams, viena tvertne visiem, bet mums vienmē r bija laiks izmantot siltu ū deni. Tiesa, kā du vakaru saimniece lū dza visus taupī t ū deni (izmantot tikai izlietnei un tualetei); Mē s netikā m lī dz problē mas bū tī bai. Numuros ir satelī ta TV — ir 12 kanā li. Mē s to neskatī jā mies daudz — mē s gandrī z nepavadā m š o laiku mū su "slē poš anas" brī vdienā s.
Personā ls ir ļ oti "jauks, mū s apņ ē ma ar rū pē m jau no ieraš anā s brī ž a, izpildī ja visas mū su prasī bas uzturē š anā s laikā .
Tā kā "Zvizdaryuk's Hut", tā pat kā visi citi lī dzī gi korpusi Dragobratā , ir bū vē ti no koka, blakus telpā s teiktā bija ļ oti labi dzirdama. Bet mums tā ir - sī kumi, kas nav uzmanī bas vē rti; tas mū s netraucē ja.
No ī paš niekiem mums bija tas gods sazinā ties tikai ar ī paš nieku meitu Aleksandru. Bija viegli un patī kami ar viņ u runā t. Š ī s nedē ļ as laikā mē s vairā kas reizes redzē jā m ī paš nieku Panu Iļ ju. Mē s viņ u reti redzē jā m, viņ š vienmē r bija ar kaut ko aizņ emts. Kad viņ š ieradā s, viņ š bija pieklā jī gs pret ī rniekiem. Diemž ē l saimnieci Pani Mariju neizdevā s redzē t. Ar viņ u sazinā jā mies tikai pa mobilo, kad 2012. gada janvā ra sā kumā . rezervē ta naktsmī tne.
Par pā rtiku drosmī gi sakā m – labi barojas, porcijas nav mazas, bet arī ne milzī gas, dod tieš i tik, cik vajag. Tā tad, vismaz mums tā bija. Ja tomē r gribas "ē st" - iedod piedevu (lī dz veselai porcijai) par brī vu. Ē dienā , un ē dā m divas reizes - 9.00 un 19.00, bija patī kami daudzveidī gi ē dieni, pat vienu vai divas reizes pagarš ojā m kaut ko tā du, ko dzī vē nebijā m ē duš i.
Attiecī bā uz papildu pakalpojumiem, kas nav iekļ auti maksā jumā - viņ iem ir sauna, viens apmeklē jums maksā.150 UAH. Un viņ iem bija arī paziņ ojums, ka viņ i var atvest savus viesus ar autobusu no Ivanofrankivskas uz Jasī niju (vai atpakaļ ). Tač u mē s to visu neizmantojā m.
Viņ iem ir arī sava mini slē poš anas inventā ra noma. Cenas - 70-80 UAH. par komplektu (slē pes, nū jas, zā baki) dienā . Citā s Dragobrat nomas vietā s cenas ir tā das paš as.
Izmitinā š anas cena - 200 UAH. no personas dienā (ja vannas istaba ir numurā ), ja vannas istaba ir koplietoš anas, koridorā - 160 UAH.
Š ie ir "nosacī jumi".
Ko vē l pievienot visam iepriekš minē tajam?
No Yasynia lī dz Dragobrat brauciet 14 km ar UAZ, 40 minū tes (un tas maksā.200 UAH par automaš ī nu). Ceļ š nav viegls, stā vs.
Daž i vietē jie š oferi savā pamatdarbā nopelna daudz vairā k dienā nekā vesela mē neš a laikā (puisis, kurš pē c nedē ļ as mū s atveda, strā dā par meistaru vietē jā mež saimniecī bā ).
Protams, palī dzē jā m citiem "Cirkā " - puiš i nokrita, ripoja pa galvu, nolaidā m viņ iem slē pes, jo pē c "slē poš anas inventā ra" viņ iem bū tu ilgi un grū ti kā pt augš ā . . Bet es tajā neredzu neko ī paš u - cilvē kiem ir jā palī dz, un ne tikai slē poš anas trasē s. Starp citu, krī tot no slē pē m uz Dragobrata nemaz nav sā pī gi un nebaidoš i. Ar 1.5 metru sniega kā rtu - gandrī z prieks! Teikš u arī , ka tur var braukt maijā – tas pats izplatī tā js no Ļ vovas teica, tas ir no viņ a personī gā s pieredzes.
Attiecī bā uz medicī nisko palī dzī bu – paldies Dievam, man nevajadzē ja pē c savas pieredzes pā rbaudī t, vai tur ir grū ti (lai to izdarī tu, jums jā dodas uz Yasynya). Jau iepriekš zinot (no interneta), ka Dragobratā nav aptiekas, mē s krā jā m medikamentus uz ceļ a, bet par laimi tie palika nepieprasī ti.
Un "neslē poš anas" izklaide uz Dragobrata ir tikai pā ris diskotē kas tā dā s viesnī cā s kā "Votavilyu" (strā dā arī naktī s), "Kremin" un vē l kaut kur, neatceros kur. Cenas š iem priekiem nezinā m - tur neskatī jā mies. 1. pacē lā ja apakš ē jā stacijā ir arī slē poš anas skola - tā pē c viņ iem tur ir galda tenisa galdi, viņ i ī rē raketes, tas maksā.40 UAH stundā par galdu.
Tas ir viss, ko varu jums pastā stī t slē potā jiem.
Un tad izlemiet pats.
Mē s ar sievu priecā simies, ja š ī informā cija kā dam noderē s.
Nā ciet uz Dragobratu — jums bū s brī niš ķ ī ga pieredze! Es jums apsolu!
Jaukas brī vdienas!
Uz tikš anos, DRAGOBROT! MĒ S NOTEIKTI ATGRIEZIMIES!
Aleksandrs, Lidija
Ļ vova
2012. gada marts
Ranklin, lasot tavu stāstu, es atcerējos sevi pirms piecpadsmit gadiem. Tikko nācās pamācīties uz paša Chiget, kas rakstīts ar E :)) Foršas bildes!
Ranklin, читая Ваш рассказ вспомнила себя лет пятнадцать назад. Только обучаться мне пришлось на том самом Чигете, который пишется через Е :)) Фотки клевые!
Romantiska slēpošanas vēsture! Jā, Dragobrats nav ideāls, bet unikāls! Paldies par bildēm! Es pat nedaudz nožēloju, ka rīt braukšu uz Bukovelu.
Романтическая горнолыжная история! Да, Драгобрат не идеален, но неповторим! Спасибо за фотки! Даже немного жалею что поеду в Буковель завтра.
Labs ratiņkrēsls! :)))
Хорошей каталки! :)))
Paldies par atsauksmi!
Kas attiecas uz Cheget, mēs jau sen zinām, kā tas ir pareizi uzrakstīts, paldies par jūsu vēlmēm!
Veiksmi visiem!
Спасибо за отзывы!
Насчёт Чегета - уже давно знаем, как он правильно пишется, з пожелания спасибо!
Удачи всем!
Paldies par atsauksmi!
Kas attiecas uz Cheget, mēs jau sen zinām, kā tas ir pareizi rakstīts, paldies par jūsu vēlmēm!
Veiksmi visiem!
Спасибо за отзывы!
Насчёт Чегета - уже давно знаем, как он правильно пишется, з пожелания спасибо!
Удачи всем!