


Atpū tā s no 17. lī dz 23. jū lijam.
Sā kš u ar to, ka viesnī ca mums ļ oti patika. Teritorija neliela, bez liekumiem. Ir slidkalniņ š , š ū poles un baseins (nav apsildā ms) Baseins ir sadalī ts divā s daļ ā s bē rniem un pieauguš ajiem. Abi ir mazi. Ir ģ ē rbtuve un tualete.
Viesnī cas ē ka nav veca, nesen celta, izskatā s pieklā jī gi.
Ē diens ir parasts, vairā k kā ē dnī ca, nevis ē diens no kafejnī cas. Ē dienu nav daž ā da, bet ē dama. Cenas ir dā rgā kas nekā ē damzā lē pilsē tā .
Noskaņ ojumu sabojā ja apmetne. Mū su ģ imenē ir 4 cilvē ki. 2 pieauguš ie un 2 bē rni. Meitai ir cits uzvā rds (pē c pirmā vī ra). Neskatoties uz to, ka viņ i iesniedza 1 pieteikumu par apmeš anos istabā s. (Liela istabiņ a nebija pieejama, bija rezervē tas 2 istabas) Bijā m izmitinā ti daž ā dos stā vos. Lai gan rezervē ts pusgadu pirms svē tkiem. Viesnī cas administrā cijai nav rā dī tā js, informā cija dokumentos un iesniegto pieteikumu skaits tiek iesniegti, kur vien vē las.
Vē l vairā k sabojā ta brī vdienu attieksme pret klientiem no viesnī cas administrā cijas puses. Konkrē ti vecā kais administrators. Pusmū ž a sieviete, ukrainiete, pē c paš a prā ta. Hamka joprojā m ir tā da pati. Viņ a kliedz, tad aiziet, viņ a pat nevē las klausī ties, ko viesis viņ ai mē ģ ina pateikt.
Viss sā kā s ar to, ka mū su meita uz rokas uzzī mē ja hennas tetovē jumu (viesnī cas noteikumos par to nekas nav rakstī ts vai aizliegts), vē l pirms tetovē juma zī mē š anas meita teica, ka viņ ai uz komplekta ir daž i nelieli plankumi, piemē ram, pilieni. Bet es nepievē rsu nekā du nozī mi, domā ju, ka viņ a meklē vainu (mē s dzī vojā m ar viņ u daž ā dā s istabā s)
Es redzē ju š os traipus, kad mū s apsū dzē ja par komplekta sabojā š anu. Komplekts bija viss raibs, mazos pilienos. It kā kā ds ar š o hennu bū tu izš ļ akstī jis visu gultu. Palags, virsmatracis, sega (kaut kā ) un segas pā rvalks (un netī rs no iekš puses! ) Mū su meitenei ir 16 gadi. Viņ a tur gulē ja ar savu jaunā ko brā li (viņ am nebija tetovē juma), un tik netī rs ir vienkā rš i nereā ls. Ī paš i iekš ā . Tajā paš ā laikā drē bes bija tī ras, dvielis, ar kuru viņ i berzē ja roku, arī bija bez hennas.
Mums gribē ja paņ emt 5000 par komplektu. (parastas kokvilnas komplekts bez raksta, balts)
Mē ģ inā jā m paskaidrot administratorei, ka 16 gadus vecs bē rns naktī nerā pos augš ā un lejā pa gultu un kā ps iekš ā segas pā rvalkā . Bet viņ a teica, ka nevē las mū s klausī ties un runā t. Tad viņ a tomē r piekā pā s un teica, ka viņ ai pret mums nav nekā du pretenziju. Tajos!! ! viesnī ca lū dz vairs istabas nerezervē t. Viņ a arī piedā vā ja paņ emt naudu un aiziet, un š ī ir sezonas kulminā cija! Zinot, ka viesnī cas tiek rezervē tas mē neš us iepriekš .
Kopumā gultasveļ a un gultas pā rklā ji ir mainī juš i visu. Izņ emot virsmatrač a! Nebija spē ka vairs lamā ties ar š o administratoru. Un mē s to vienkā rš i nenolikā m uz gultas, bet nolikā m skapī . Pē c 2 dienā m reģ istratū rā parā dī jā s zī me par 5000 rubļ u sodu par hennu viesnī cā . Pirms tam nekā nebija. Atpū tā mies normā li. Ar viesnī cas administrā ciju nesazinā jā s un gandrī z nesanā ca.
Lī dz izbraukš anas dienai no viesnī cas. (Viņ i zina, kā tur satikties un izbraukt) Mē s sakravā jā m mantas, atstā jā m tā s bagā ž as nodalī jumā un devā mies peldē ties. Kad atgriezā mies, uz somas ieraudzī jā m virsmatraci. Vecā kā administratore, niknumam uzlidojot, kliedza, es knapi varē ju ievietot vā rdus, ka viņ i to mums nav mainī juš i. Mē s vairs netaisī jā m tetovē jumu, un š oreiz komplekts bija ideā li tī rs, tač u administrators to nevē lē jā s dzirdē t. Viņ a kliedza, ka mē s esam cū kas un bū ri. Vē l bija daudz visa, jau puse, un es neatceros viņ as š ķ ebinoš ā s lietas. Viņ a jau secinā ja, ka esam vainī gi. Bet faktus, vā rdus un paskaidrojumus, kas nesakrita ar viņ as versiju, viņ a nevē lē jā s dzirdē t . .
Vispā r mē s tur vairs neejam!
Viņ i smī kņ ā klienti, uzvedas kā grib. Lī dzvē rtī gs Eiropas pakalpojumu lī menim. Bet viņ iem paš iem nav ne jausmas, kā sarunā ties un uzvesties ar pilsē tas viesiem un viesiem, kuri savai viesnī cai nes milzī gus ienā kumus. Ar š o naudu labā k aizbraukt uz ā rzemē m. Klientam vienmē r ir taisnī ba par noteikumu, viņ i bū tī bā nezina.
Tā pē c ļ aujiet š ī s viesnī cas ī paš niekam paskatī ties uz vecā ko administratoru tuvā k, varbū t pienā cis laiks viņ u mainī t, vai nosū tī t uz kursiem, lai uzlabotu inteliģ ences lī meni un apkalpoš anas kvalitā ti
ania, kā arī smalkā s komunikā cijas kursus! Vispā r mū su atvaļ inā jumu sabojā ja vecā kā administratore! Kurā komunikā cija ar klientiem un pilsē tas viesiem ir nulles lī menī .

1. Personā ls ir ļ oti draudzī gs. Man bija tā : 1 no 3 administratoriem, otrs bija vienkā rš i vienkā rš s un nekur negā ja, un treš ais vienkā rš i uzskata sevi par ļ oti svarī gu cilvē ku, bet viņ i visi ir draudzī gi un pilda visas savas funkcijas un atbild uz jautā jumiem, darbinieki ē dnī ca ir izcila, izņ emot viņ iem galveno tanti (starp citu, neviens nesaprata, kas viņ a tur ir, bet viņ a atnā ca tikai mū su atvaļ inā juma 4. dienā , pā rkā rtoja visu, kas bija iespē jams un tad ilgi pū š , kad vē l 3 dienas ciemiņ i nemitī gi prasī ja kur cukurs? un kur tē ja? un kur ū dens ļ oti rū pī gi un mainī ja dvieļ us, un pats galvenais, neviens tos nekad nav redzē jis.
2. Lieli plaš i numuri ar lielu divguļ amo gultu (uzmanieties, tajos nav divvietī gas istabas) un wi-fi katrā stā vā un pat atpū tas zonā pie baseina.
3. Labs ē diens (maksā iepriekš rezervē jot, tā ir vienkā rš ā k), citā di paš ā viesnī cā (tas ir mī nuss) vispirms jā maksā pē c ē dienkartes, un tad jā skatā s, ko samaksā ji. Un daž reiz var nebū t skaidrs, kā ds ē diens ir ē dienkartē . Arī administratori nezina.
Jā , un es iesaku nekavē joties rezervē t brokastis un vakariņ as, jo pusdienlaikā jū s vai nu dosieties ekskursijā s vai pludmalē , tā pē c nepā rmaksā jiet. Nav dā rgi ē st Krimā nevienā pilsē tā un jebkur.