Briesmīga klientu apkalpošana

Rakstīts: 12 augusts 2014
Ceļošanas laiks: 12 augusts 2014
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Izlasot pozitī vas atsauksmes, mē s izvē lē jā mies š o viesnī cu un ļ oti atvainojamies par to. Sā kotnē ji "Š elē nas" administrā cija ļ oti slikti padevā s kontakta veidoš anā , nevaru iedomā ties, kur tas saprotoš ais un lī dzjū tī gais personā ls, par ko visi raksta! Ar lielā m grū tī bā m viņ i divus mē neš us pirms paredzē tā s ieraš anā s pā rskaitī ja avansa maksā jumu (bankas atteicā s sū tī t naudu uz Krimu), tač u viņ i negaidī ja apstiprinā jumu, lai gan rakstī ja vairā k nekā vienu reizi, bet atbildē bija klusums. Mē s iekļ uvā m Dobroletas sankcijā s un palikā m bez atpū tas, tā pē c arī viesnī ca, kuru brī dinā jā m 37 dienas pirms plā notā atvaļ inā juma, nedē ļ u klusē ja un pē c atkā rtota pieprasī juma rupji atteicā s doties uz tikš anos un atdot naudu. , mē s nebijā m gaidī juš i tā du krā pš anos un atklā tas spekulā cijas par citu nelaimi.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu