
Pansionā ta restorā nā pretī gi ē dieni . . precī zā k, tie tiek gatavoti no bojā tiem produktiem. Telpā s ir pelē jums un zirnekļ i. Darbinieki ir pusaudž i, kuri strā dā par pateicī bu. Ar katru gadu paliek sliktā k un sliktā k.
… Tomēr ▾
Pansionā ta restorā nā pretī gi ē dieni . . precī zā k, tie tiek gatavoti no bojā tiem produktiem. Telpā s ir pelē jums un zirnekļ i.
Darbinieki ir pusaudž i, kuri strā dā par pateicī bu.
Ar katru gadu paliek sliktā k un sliktā k.
Kā pē c kaut ko mainī t – ja viņ i tā iet?
Naudu par katru cenu, nejauciet cilvē kus!
Darbinieki ir pusaudž i, kuri strā dā par pateicī bu.
Ar katru gadu paliek sliktā k un sliktā k.
Kā pē c kaut ko mainī t – ja viņ i tā iet?
Naudu par katru cenu, nejauciet cilvē kus!
Patīk
Tev patīk
• 10
Rādīt citus komentārus …


Viss personā ls bija izklī dinā ts, savervē ja jaunus, darbinieki baidā s no saimnieka un ar neapmierinā tā m sejā m un niķ ī gu attieksmi skatā s uz mums atpū tniekiem. Es domā ju, ja Ruslans (no iepriekš ē jā gada) strā dā tu ar Jū liju (kura parā dī jā s š ajā ) reģ istratū rā , bū tu labā k, viņ i zina, kā risinā t problē mas.
… Tomēr ▾
Viss personā ls bija izklī dinā ts, savervē ja jaunus, darbinieki baidā s no saimnieka un ar neapmierinā tā m sejā m un niķ ī gu attieksmi skatā s uz mums atpū tniekiem. Es domā ju, ja Ruslans (no iepriekš ē jā gada) strā dā tu ar Jū liju (kura parā dī jā s š ajā ) reģ istratū rā , bū tu labā k, viņ i zina, kā risinā t problē mas. Dž ū lija, liels paldies! Bet otrā meitene, mē s nezinā m viņ as vā rdu, tas ir pavisam cits stā sts.
Mē s apstā jā mies istabā bija netī rs, labi nomē rī ts. Ē damzā lē paš ā pirmajā dienā nopirku divas kotletes un tā s jau bija samirkuš as, tā pē c ē damistaba uzreiz pazuda, gadu no gada viena nelaime, mazas porcijas un trakas cenas. Blakus ir laba un nedā rga kafejnī ca, ļ oti labas porcijas un viss vienmē r svaigs. Ar maš ī nu, kā vienmē r, hemoroī di, kurš likts pirmajā vietā , stā v uz lū gumiem ieskaitī t vietu, nulle emociju, personā ls nevar atrisinā t stā vvietu jautā jumu. Kā dreiz bija pat paš a saimnieka buč ī ga attieksme, viņ š teica - "š eit jū s visi izsakā t savu neapmierinā tī bu un vē l ē dat un ē dat pie mums" protams, tagad NOTEIKTI vairs neieš u. Pansionā ts ir kļ uvis par caurbraucamo pagalmu, pa dzī vojamo sektoru staigā sveš i cilvē ki, un man istabā ir divi portatī vie datori un fotik par 60tr. kaut kā stulbi, kaut kameras stā v. Internets sā ka strā dā t sliktā k nekā iepriekš ē jā gadā , ar portatī vo datoru jā skraida pa visu istabu, lai internets darbotos, bū tu iespē jams uzlabot interneta kvalitā ti. Braucā m uz š ejieni trī s gadus pē c kā rtas, tagad nebrauksim. Mē s nenā kam izkratī t nervus, bet gan atpū sties. Ž ē l, ka pansionā ts zaudē klientus, jo nenā kam uz 5 dienā m, bet ne mazā k par 18. Un kā viss sā cies labi, ž ē l!
Mē s apstā jā mies istabā bija netī rs, labi nomē rī ts. Ē damzā lē paš ā pirmajā dienā nopirku divas kotletes un tā s jau bija samirkuš as, tā pē c ē damistaba uzreiz pazuda, gadu no gada viena nelaime, mazas porcijas un trakas cenas. Blakus ir laba un nedā rga kafejnī ca, ļ oti labas porcijas un viss vienmē r svaigs. Ar maš ī nu, kā vienmē r, hemoroī di, kurš likts pirmajā vietā , stā v uz lū gumiem ieskaitī t vietu, nulle emociju, personā ls nevar atrisinā t stā vvietu jautā jumu. Kā dreiz bija pat paš a saimnieka buč ī ga attieksme, viņ š teica - "š eit jū s visi izsakā t savu neapmierinā tī bu un vē l ē dat un ē dat pie mums" protams, tagad NOTEIKTI vairs neieš u. Pansionā ts ir kļ uvis par caurbraucamo pagalmu, pa dzī vojamo sektoru staigā sveš i cilvē ki, un man istabā ir divi portatī vie datori un fotik par 60tr. kaut kā stulbi, kaut kameras stā v. Internets sā ka strā dā t sliktā k nekā iepriekš ē jā gadā , ar portatī vo datoru jā skraida pa visu istabu, lai internets darbotos, bū tu iespē jams uzlabot interneta kvalitā ti. Braucā m uz š ejieni trī s gadus pē c kā rtas, tagad nebrauksim. Mē s nenā kam izkratī t nervus, bet gan atpū sties. Ž ē l, ka pansionā ts zaudē klientus, jo nenā kam uz 5 dienā m, bet ne mazā k par 18. Un kā viss sā cies labi, ž ē l!
Patīk
Tev patīk
• 13

Atpū ta 2011. gadā ļ oti patika. 2012. gadā bijā m vī luš ies: ieradā mies 4 ģ imenē s, ierodoties tika nodroš inā tas ar citā m istabā m, stā vvietu nebija. Atbildot uz mū su apgalvojumiem, vadī tā js bija atklā ti rupjš .
… Tomēr ▾
Atpū ta 2011. gadā ļ oti patika. 2012. gadā bijā m vī luš ies: ieradā mies 4 ģ imenē s, ierodoties tika nodroš inā tas ar citā m istabā m, stā vvietu nebija. Atbildot uz mū su apgalvojumiem, vadī tā js bija atklā ti rupjš . 27. jū lijā saindē jā s 2 bē rni un 1 pieauguš ais, tajā paš ā dienā vakarā atslē dza ū deni, solī ja dot lī dz 9 no rī ta un iedeva 12.28. jū lija vakarā plkst. atkal atslē dza ū deni, "baroja" ar solī jumiem, ka dos pē c 5-10 minū tē m. Kad prasī ju "sū dzī bu un ieteikumu grā matu", man iedeva grā matu bez zī mogiem, parakstiem, Patē rē tā ju tiesī bu aizsardzī bas biedrī bas neapliecinā tu, nesaš ū tu. Uz lū gumu iedot neviltotu sū dzī bu grā matiņ u, vadī tā ja ieteica man 2.00 pamest pansionā tu! un nekad vairs nenā c š eit! Atliek tikai brī nī ties, kā tik brī niš ķ ī gi darbinieki strā dā pie tā das "vadī bas", ja vadī tā js var atļ auties kliegt uz klientu un pat sievieti? Nā kamgad dosimies atpū sties citā pansionā tā , jo. mē s negribam dot iespē ju uz mums nopelnī t tā diem bouriem. Pansionā ta darbinieki novē l tikai PAcietī bu!
Patīk
Tev patīk
• 9