Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Pretīgs serviss

Rakstīts: 3 septembris 2018
Ceļošanas laiks: 11 — 12 augusts 2018
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 8.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 7.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 1.0
Augustā atpū tā mies Sogdiā nā ar 4 pā ru kompā niju, visi kopā ar bē rniem lī dz viena gada vecumam. Ņ emot vē rā ieraš anos uz 1 dienu, attieksme bija kā nomaldī jusies. Sā kotnē ji saimniece lū dza izņ emt pasū tī jumu no rezervā cijas apmaiņ ā pret atlaidi, kas arī tika izdarī ts. Ierodoties nebija gatava neviena istabiņ a ar uzrakstu: "Ī rnieki aizbrauca, pirms tu vē lu aizgā ji, nu, pagaidi, rī t paē dī si vē lā k. " Starp citu, saimniece pati sē dē ja restorā nā visu mū su reģ istrē š anos, cik sapratā m, vī ram bija modinā š ana un viņ a nebija atkarī ga no mums.
Uz mū su saš utumu saimniece teica, ka nekad vairs neņ ems uz nakti un varot braukt kur gribi. Bet nebija kur iet.
Kā izrā dī jā s, tikai ar speciā li apmā cī ta cilvē ka palī dzī bu nav iespē jams pagatavot gaļ u paš u spē kiem.

Iekļ autā s brokastis izrā dī jā s viltotas, un tā s vienkā rš i netika nodroš inā tas.
Un par reģ istrē š anos piestā jā m pie numuriņ iem ar 4-5 stundu kavē š anos.
Pati viesnī ca ir laba, bet doma, kas to pā rvalda, novē rtē tikai klientus, kas ir vairā k par dienu, pā rē jie nav cilvē ki viņ ai.
Vispā r, ja ir citi varianti, iesaku padomā t par citiem un te neiet.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu