Vai plānojat pavadīt atvaļinājumu Krimā? Vai jūs tur gaidāt? (Turpinājums).

23 Septembris 2015 Ceļošanas laiks: no 14 augusts 2015 ieslēgts 30 augusts 2015
Reputācija: +61
Pievienot kā draugu
Uzrakstīt vēstuli


(Ceļ ojuma vē sture).

Sā ciet š eit.

http://www.turpravda.com/uc/privetnoe/blog-111027.html

Nebū dams "apgaismī bas filozofijas" pā rstā vis un nepretendē jot uz Aleksandra Nikolajevič a Radiš č eva lauriem, man jā konstatē fakts, ka brauciens uz valsti "Nyash-Myash" (pussala "Krymnash") tomē r notika, tiks apspriests š ajā ziņ ā .

Rakstī š anas procesā nez kā pē c radā s vē lme kaut kā strukturē t stā stī jumu. Visticamā k, jo daļ a informā cijas var bū t ne tikai informatī va, bet arī praktiski attiecinā ma tiem, kas tikai plā no ceļ ojumu uz Krimu.

(Gatavojoties braucienam, resursa Lukas Tour Travel Club materiā li. Ļ oti ieteicams. )

Tā tad.

Atļ auš os daž as fundamentā las atbildes uz dedzinoš iem jautā jumiem, kas balstī tas uz gū tajiem iespaidiem un saturī gas pē c pussalas apmeklē juma.

1. Vai Krima ir mū su?

- Jā . Tas formā li, faktiski, ideoloģ iski un garī gi ir Krievijas reģ ions.

2. Vai ceļ ot pa Krimu ir droš i?

— Pilnī gi noteikti.


3. Kā vietē jie izturas pret tū ristiem?

— Draudzī ga un ieinteresē ta.

4. Ar kā du transportu labā k doties uz Krimu?

— Ekonomiskā k un interesantā k ar auto. (Man ir pieredze ar gaisa satiksmi un autobusu gā jieniem).

5. Kā ds ir ceļ u stā voklis Krimā ?

- Galveno ceļ u stā voklis ir diezgan pieļ aujams. Problemā tiskā sadaļ a Kerč a - Feodosija (remontā ).

6. Kā ds ir cenu lī menis Krimā ?

- Maskavas cenas. Kaulē ties. Meklē jiet alternatī vu. Benzī ns ir dā rgā ks.

7. Kā darbojas pā rbrauktuve (prā mis)?

- Pā rbrauktuves organizā cija pietiekami augstā lī menī . Ja nav vē ja un vietē jā transporta pieplū duma (normā la darbī ba) - 1 stunda. Noteikti iegā dā jieties e-biļ etes. Tas ietaupa daudz laika.

www. gosparom. ru/

parom. drom. ru/

8. Kā ds ir apkalpoš anas, uzlaboš anas un apkopes lī menis Krimā ?

Uz brī di aizmirsti! Tse, nevis Eiropa. Koncentrē jieties uz unikā lo klimatu, dabu un apskates objektiem.

9. Kur Krimā izvē lē ties vietu garai un ī sai atpū tai?

- Ilgā m brī vdienā m labā k izvē lē ties vietu iepriekš (tematiskā s vietnes un tū ristu ieteikumi). Esiet droš s ar Booking. Un nakš ņ oš anai piekrastē ir kempingi, un privā tie tirgotā ji visos marš rutos masveidā piedā vā no kotedž ā m lī dz dzī vokļ iem.

10. Atrakcijas. Ko redzē t Krimā ?

Krima ir gadsimtiem sena Krievijas valsts vē sture un ne tikai. Tā pē c neaizmirstamas vietas un arhitektū ra no senatnes lī dz mū sdienā m ir jū su rī cī bā . Neaizmirstiet par unikā lajā m pussalas dabas vietā m. Parasti visi apskates objekti ir koncentrē ti uz celulozes un papī ra rū pnī cu (Krimas centrā lajā piekrastē ).

11. Kā uzvedas ceļ u policijas darbinieki?

- Krā pš anas un izspieš anas fakti nav noskaidroti. Sniedziet palī dzī bu.

Uz š osejas M4 Don ir daudz stacionā ru kameru. Kubā viņ i “statī va”, Krimā viņ i uzķ eras uz “fē na”, jo. stacionā ro kameru tur praktiski nav.

Ī paš a uzmanī ba jā pievē rš ā truma ierobež ojumam, apdzī š anas noteikumiem, krustojumiem un apļ veida krustojumiem.


12. Kā norē ķ inā ties par pirkumiem un pakalpojumiem Krimā ?

— Š odien tikai skaidra nauda un Mastercard. Lielā kajā s pilsē tā s ir bankomā ti.

13. Kā da ir mobilo sakaru un interneta kvalitā te?

– Saikne ir, bet ne visur. Lē tā k ir iegū t vietē jo MTS vai savu mā jas MTS ar atbilstoš o savienoto pakalpojumu. Internets ir pa pusei miris.

Izbraukš ana.

Pirmā ceļ ojuma diena.

14.08. 2015. , 06:00, Maskava, Teply Stan.

Izbraucā m tieš i 06:00 pē c Maskavas laika.

Tika nolemts, ka mē s braucam pa "Č erniju" - pa Kaš aku -, jo ā trā k nekā "sarkanais" un paļ ā vā s uz pareizu ceļ a segumu ne tikai M4 Donam, bet arī teritorijai, pē c tē voč a Vova teiktā , "atgriezā s savā dzimtajā ostā ", t. i. , t. Krima.

Es esmu pilots, maiņ as stū rmaņ i ir mana sieva un meita.

Ceļ š .

06.15 izbraucam uz M4. Uzpildā m pilnu bā ku pie BP (21 km). Viņ iem ir 5% atlaide akcija. Niš tjaks. . .

Mē s ejam uz M4. Apmaksā to sadaļ u apmaksu mē s izejam 10-15 minū tes. Ceļ a segums ir normā ls. Maksimā lais ā trums - 140. Vidē jais - 85 (ganī t-aprī t). Radara detektors un programma planš etdatorā palī dz izvairī ties no kamerā m - Mapcam. info.

BP M4 Don degvielas uzpildes stacija (21 km)

Pulksten 12:00 braucam garā m Voroņ ež ai. Pē c manā m aplē sē m, 500 km 6 stundā s ir diezgan labi. Š ī ir Maskavas, Tulas, Ļ ipeckas un daļ a no Voroņ ež as apgabaliem.

Š ajā marš ruta posmā ir maksas posmi. Pagaidā m tā das ir seš as, tač u top jaunas. Pa ceļ am “turp” nerē ķ inā ju patē riņ u, bet izrā dī jā s nedaudz mazā ks, jo. pirmā s divas sadaļ as izbraucā m ar "nakts" likmi (lī dz 09:00). Ceļ š "atpakaļ " tika apmaksā ts pē c "dienas" likmes un sastā dī ja 390.00 rubļ u.

Nodevu terminā lis.

Voroņ ež as apgabala beigā s, Losevo - Pavlovskas apgabalā , sā kas elles elle! Nu, tas ir attiecī bā pret visu veco ceļ u.

Katrā virzienā ir viena josla. Viņ i cenš as paplaš inā ties lī dz diviem un ieklā t jaunu asfaltu. Spriež ot pē c smilš u kaudzē m, kas bagā tī gi apauguš as ar nezā lē m, darbs te norit ar filozofisku lē numu un ne pirmo gadu.


Trī s desmitus kilometrus ceļ u strā dnieki, kā parasti, spā rda, puzoterki, attiecī gi, dodas uz ceļ a malu, un kravas vadī tā ji sā k viņ us “ā rstē t”, bloķ ē jot ceļ u.

Š eit jū s varat zaudē t no 40 minū tē m lī dz 1 stundai no aprē ķ inā tā laika.

Losevo-Pavlovskas ceļ a posms.

. . .

. . .

. . .

Jā piebilst, ka Lukoil pā rvalda visu M4 š oseju. Ir, protams, "nesaprotamas degvielas uzpildes stacijas", bet mē s to pakalpojumus neizmantojā m.

720. km atrodas pretenciozais Lukoil, kur var uzpildī t degvielu, nokā rtot dabiskā s vajadzī bas ē rtos apstā kļ os, paē st vietē jā kafejnī cā vai rezervē t galdiņ u ar saviem grauzdiņ iem.

Es iesaku.

Š eit bija mū su otrā degvielas uzpildes stacija.

MFZ Lukoil M4 Don 720 km.

. . .

Ceļ i Rostovas apgabalā ir diezgan pieklā jī gi.

18:00 ieradā mies Rostovas pie Donas priekš pilsē tā , Krasnij Kolos ciemā , viesnī cā Meridian Yug.

Ļ oti laba 3-vietī ga istabiņ a tika pasū tī ta iepriekš , caur Booking, par 2600 (istaba) + 100 (stā vvieta) rubļ iem. Dā rgi, protams, bet pirms otrā s ceļ ojuma dienas visi labi atpū tā s, nomazgā jā s un labi izgulē jā s.

Starp citu, Rostova pie Donas ir labā kā vieta, kur nakš ņ ot pē c 1000 kilometru skrē jiena. Ļ oti iesaku stacionā ru atpū tu.

Meridian South viesnī ca. Poz. Sarkana auss.

Otrā ceļ ojuma diena.

15.08. 2015.05:30, Krasny Kolos, Meridian South Hotel.

Izbraucā m pē c iespē jas ā trā k, jo. pē c elektroniskajā m prā mja biļ etē m mū su laika niš s atbilda 11:00 - 19:00 laika intervā lam, un saskaņ ā ar š ķ ē rsoš anas nosacī jumiem jā ierodas 3 stundas pirms beigā m. Turklā t ceļ š mums nav zinā ms, mums bija jā nobrauc vairā k nekā.400 km, ir vietas remontdarbiem, un jū s nekad zinā t...

Dosimies uz Rostovas pie Donas apvedceļ u cauri Aksai uz Bataisku, i. е. neizbrauca no M4 š osejas.


No Bataiskas lī dz Tsukerova Balka, kur uz Rostovas apgabala un Krasnodaras apgabala robež as atrodas labi zinā ms ceļ u policijas postenis, mē s iegū stam elles elles “otro sē riju”! Notiek remontdarbi. Neskatoties uz agro rī tu, mū su virziens knapi kustas, pretimbraucoš ā josla ir beigta. Nu kā jau parasti tā lkaujnieki “ā rstē ”, un š vaki un debī li ar uzturē š anā s atļ auju 6.161 2.93 123 reģ ions ceļ putekļ u mā koņ us gar ceļ malā m un “apakš studijas” ripoja pa lauku ceļ u, griež , mē tā jas visā das sū di ā rā pa logiem utt. Vispā r pilna buķ ete automobiļ u rupjī bu.

Vai nu vietē jais humors, vai brī va autora teksta interpretā cija, vai kā ds aizvainots …

Starp citu, tas tā nebija Maskavas, Tulas, Ļ ipeckas un Voroņ ež as apgabalos. Tolley Dievs mū s saudzē ja no š ā dā m sapulcē m, vai vietē jie rednecks apiet maksā tā jus. Kustī bas dalī bnieki no citiem reģ ioniem uzvedas pieklā jī gi un korekti. Pat daž i kravas vadī tā ji pā rvietojas uz ceļ a malu, lai ļ autu ā trā k pabraukt garā m satiksmei.

Un vē l viens novē rojums. No Rostovas lī dz Golubitskajas ciemam vidē ji uz 1 km ceļ a ir 2 krusti ar plastmasas vainagiem. Acī mredzot un ļ oti atklā još i. . .

Aiz ceļ u policijas posteņ a Zukerova Balkā situā cija uz ceļ iem normalizē jusies - trase brī va, sausa, skaidra, atseviš ķ os rajonos var applū st. Bet kameras bija nepielū dzami jā uzrauga!

Pabraucā m garā m Kuš č evskas ciemam, kas pazī stams visā valstī . Aiz Kavalerkas upes, pē c pirmā pagrieziena uz Kislyakovskaya ciemu, ir beidzas. Mē s izbraucam pa labi. Š ajā brauciena otrā s dienas posmā mē s atvadā mies no M4 Don š osejas.

DPS ziņ a Zukerova Balkā .

Turpmā k mū su marš ruts no Kislyakovskaya ved cauri Ļ eņ ingradas, Kanevskas, Brjuhovetskajas, Timaš evskas, Staroveļ ič kovskas, Staroņ iž esteblievskas, Poltavskajas ciemiem, Teleginas apgabalā izbraucam uz š osejas P251 (Temrjuk-Kropotskas). -Kubaņ ā , Temrjukā , Golubitskajā , Iļ jič ā , Portkavkazā .

Mē s ejam garā m Kubanas nebeidzamajiem laukiem. Saulespuķ u novā kš ana.

Š is ir viens no marš rutiem no M4 uz prā mi.

Alternatī vi, jū s varat atstā t Rostovu pie Donas uz Azovu un doties caur Starominskaya uz Kanevskaya (tā lā k pa iepriekš aprakstī to marš rutu). Bet, pē c baumā m, ceļ i tur esot sliktā ki.

Jū s varat atstā t M4 pa labi pirms Korenovskas, caur Dyadkovskaya uz Timaš evsku (tā lā k pa iepriekš aprakstī to marš rutu).

Un jū s varat nokļ ū t Krasnodarā un pē c tam pa š oseju P251. Bet galē jos divos variantos var bū t sastrē gumi un vietas ar remontdarbiem.


Pamatojoties uz š iem apsvē rumiem, ceļ š uz Krimu un atpakaļ tika vests caur Kislyakovskaya ciematu. Mū su izvē le sevi pilnī bā attaisnoja. Un izņ emot nelielu bremzē š anu pie dzelzceļ a pā rbrauktuves Timaš evskā , viss noritē ja gludi, atbilstoš i paredzē tajam laikam.

Dzelzceļ a pā rbrauktuve Timaš evskā .

Pulksten 12:00 braucam uz Golubitskaju.

Es vē los pievē rst ī paš u uzmanī bu tam, ka Golubitskajā atrodas Lukoil pē dē jā degvielas uzpildes stacija! Turklā t jū s varat maksā t ar karti. Piepildā m pilnu bā ku, iztukš ojam savas “tvertnes”, ē dam saldē jumu. Starp citu, tualete degvielas uzpildes stacijā ir ā rkā rtī gi kopta. Un saldē jums izrā dī jā s ļ oti noderī gs, jo termometrs rā da +36.

Lukoil degvielas uzpildes stacija Golubitskā .

Pulksten 13:20 iebraucam pirmajā izgā ztuvē Iļ jič as ciematā . Uzdā vinā m elektroniskā s biļ etes, ā rpus kā rtas dodamies uz otro sedimentā cijas tvertni Port Kavkazā .

Lī dz izbraucoš ajam prā mim nesanā ca laiks, gaidā m nā kamo. Kraujam stundu, uz mū su prā mja ir daudz kravas maš ī nu.

16:00 izkraujā mies Krimas ostā .

Kaukā za osta. Prā mis.

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

Ceļ a gultne Kerč ā un uz Kerč as-Feodosijas š osejas (E97) ir pilnī bā nopostī ta! Bedres pilsē tā , uz galvenā s ielas, lī dz 30cm dziļ umā !

No Kerč as lī dz Feodosijai piedzī vojā m ļ oti nepatī kamu un nesaprotamu parā dī bu – mobilo sakaru trū kumu un kategorisku atteikš anos no vairā ku navigā cijas sistē mu ekspluatā cijas. Nissan Connect, kuce, neatpazina mū su klā tbū tni Krievijas Federā cijas teritorijā .

Kerč ā praktiski nav zī mju, un tā s, kas atrodas virs brauktuves un ir paslē ptas koku lapotnē s. Kaut kā (intuitī vi) devā mies uz trasi, ieraudzī jā m zī mi "Simferopole" un nedaudz nomierinā jā mies, jo. Simferopolē nav iespē jams nokļ ū t, neš ķ ē rsojot Feodosiju. Nu, izņ emot aizmugurē jos ceļ us.

Trase jau tiek remontē ta, ir posmi ar reversu, kur var zaudē t 15-20 minū tes, apbraucot pretimbraucē ju.

Tā kā marš ruts ved cauri “stepju Krimai”, ir labi pā rskatā mi taisni ceļ a posmi, kuros var kompensē t zaudē to laiku, izbraucot no pilsē tas un stā vot uz remontē jamiem posmiem.

Kerč as-Feodosijas š osejas remonts.


Ap 18:00 mē s iebraucam Feodosijā . Izejam nelielu taciņ as posmu no Feodosijas uz apmetni "Nasipnoje" pa š oseju P23. Bulkā T veida krustojumā izbraucam pa kreisi, uz š osejas P29. Š is marš ruts iet gar Krimas piekrastes austrumu daļ u caur Koktebelu, Sudaku, Morskoje, Privetnoje, Kanakā , Ribač oje, Solņ eč nogorskoje, Maloreč enskoje, Semidvorje un Aluš ta. Mē s no tā nekur nepagriež amies, jo. Kanaka (Kanakskaya gully) ir mū su divu dienu ceļ ojuma mē rķ is.

Vakars kalnos.

Feodosijā “stepju Krima” kaut kā pē kš ņ i pā rvē rš as par “kalnainu”. No Bulk taisni un labi pā rskatā mi ceļ a posmi pā rvē rš as serpentī nā , kas iet cauri blī vi augoš ajam zaļ umam. Ā trums no 40 lī dz 60 km/h ne vairā k. Ceļ a segums ir ļ oti slikts. Vietē jie "kazaki" uz "kapeikā m" un 412 maskavieš i než ē lī gi "soda" mū su kaš aku, un, aplē juš i izdeguš os virzuļ us ar pelē kiem dū miem, slē pjas aiz tuvā kā pagrieziena. Saule rietumos pieskā rā s Krimas kalnu virsotnei. Palika vē sā ks lī dz +22 grā diem. Migla slē jā s pā ri aizā m. Krē sla sā ka sabiezē t. . .

19:00 braucam garā m Sudakai. Kanaki ir aptuveni 40 kilometru attā lumā .

20:00 piķ a tumsā iebraucam Kanakā...

Kanaka vakarā .

P. S. Nā kamais ieraksts bū s veltī ts dzī ves apstā kļ iem Krimas kū rorta zonā , cenā m un pakalpojumiem.

Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Lai stāstam pievienotu vai noņemtu fotoattēlus, dodieties uz šī stāsta albums
Царский пляж. Новый Свет. Крым.
АЗС ВР М4 Дон (21 км)
Терминал платного участка.
Участок дороги Лосево — Павловск.
...
...
...
МФЗ Лукойл М4 Дон 720 км.
...
Отель
То ли юмор местный, то ли вольная трактовка авторского текста, то ли обидел кто…
Пост ДПС в Цукеровой Балке.
Проезжаем бескрайние поля Кубани. Уборка подсолнечника.
Железнодорожный переезд в Тимашевске.
АЗС Лукойл в Голубицкой.
Порт Кавказ. Паром.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Ремонт трассы Керчь — Феодосия.
Вечер в горах.
Канака вечером.
Līdzīgi stāsti
iemiesojums