Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums par sanatorijas Golden Family Resort 3*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
87 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Rēķins par apmaksu
Neatlaidīgi 3 dienu laikā zvanu uz viesnīcu un lūdzu izrakstīt rēķinu par apmaksu - jā, jā, stundas laikā nosūtīsim - un klusums, vajag naudu?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
2 abonents  • prasīja 2013-07-0412 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  5
аватар alex45
Vai esat pārliecināts, ka viesnīcas darbinieki lasa Turpravdu un tāpēc jūs šeit piesakāties?
аватар fort777
Esmu pārliecināts, ka rēķins jau ir nosūtīts :)
аватар golden_smm
Sveiki fort777!
Par visiem jūsu jautājumiem varat sazināties ar mums jebkurā jums ērtā veidā:
- pa tālruni:
+38 (06560) 2-13-79; +38 (095) 220-03-26
- pa e-pastu:
resort@goldenkolos.com
- tērzēšanā "Zelta auss" oficiālajā vietnē:
http://goldenkolos.com/
Atvainojamies, ka likām gaidīt rēķinu!
аватар Evgen_
Tāpat! Mēs meklējam bezmaksas vietas - NAV ATBILDES pa e-pastu un tērzēšanu. Kāda ELENA KRJUKOVA atbildēja. Bet ar tādu nokavēšanos.... Nekad nesaņēma atbildi, ka ir cipari!
Administrācijai ir jāpievērš uzmanība šim jautājumam.
аватар heliostour
Šeit var iegūt informāciju par izmitināšanu, ēdināšanu, kāda ir sanatorijas infrastruktūra, bet rēķinu Jums var izrakstīt vai nu pati sanatorija, vai arī tūrisma operators pēc vietu kvotas. Šeit, protams, jums nesūtīs rēķinus.Neapvainojieties uz administrāciju.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Golden Family Resort 3*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl