tik-tā

Rakstīts: 17 jūnijs 2013
Ceļošanas laiks: 13 — 16 jūnijs 2013
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām
Viesnīcas vērtējums:
7.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 7.0
apkalpošana: 5.0
Tīrība: 8.0
Uzturs: 7.0
Infrastruktūra: 6.0
Uzturē jā s Camelot ē kā . Kopumā par viesnī cu bija neviennozī mī gi iespaidi: no vienas puses, tieš ā m laba komfortabla viesnī ca, ar uzmanī gu personā lu, kopumā diezgan atbilst Vidusjū ras č etrzvaigž ņ u. Jauks baseins, laba ē dienkarte restorā nā , darbinieki uzklausa lū gumus un cenš as pielā goties.
No otras puses, ir nianses. Tā da sajū ta, ka viesnī cas vadī tā js savulaik vadī ja kaut kā du padomju sanatoriju, vai bū diņ u privā tajā sektorā . Personā ls, lai arī uzmanī gs, daž reiz vienkā rš i nesaprot apkalpoš anas specifiku viesnī cā s un nesaprot, ka daž as lietas vienkā rš i nav iespē jams izdarī t.
Viņ i var pieklauvē t pie durvī m un teikt: "Ā tri iztī rī sim š eit, jū s mums netraucē sit. " Es viņ iem netraucē š u!

Restorā nā viņ i varē tu teikt "nu, kā pē c jū s te noliekat netī ru krū zi, vai jū s neredzat, tas ir tī rs galds? ".
Kopumā piezī mes klientiem ir praktiski ierasta lieta viesnī cā . "Nesē di pie š ī galda", "nelec baseinā ar š ļ akatā m, " personā la un klientu komunikā cijas stils nav gluž i pazī stams, bet kaut kā padomju sanatorisks. Hortatorija. Un skaidrs, ka cilvē ki to nedara speciā li, bet vienkā rš i neviens viņ iem nav iemā cī jis citu, normā lu darba stilu. Š ī iemesla dē ļ daž kā rt rodas sajū ta, ka esi vai nu nokļ uvis pionieru nometnē , vai arī esi kā dam parā dā , š eit ieradies.
Istabā dvieļ i, tie paš i, kas cienī jā s aiziet "no
par vienu "č etras uzturē š anā s dienas viņ i nekad nemainī jā s. Gultas veļ a - arī . Vannas istabā nav š ampū nu, ziepju, salveš u, parasti č etrzvaigž ņ u viesnī cā m, noliktavā - tie paš i nelaimī gie dvieļ i (trī s gab. cilvē ks: sejai, ķ ermenim un gulē ja uz grī das izejot no duš as, kas nav slikti), fē ns, tualetes papī rs (paldies Dievam).
Kopumā ekonomikai jā bū t ekonomiskai, tas viss...

Pā rē jā daļ ā viss nav slikti. Istabas ir tī ras, ir kondicionieri (arī klusie), kabeļ televī zija, Wi-Fi - ar pā rtraukumiem, bet bezmaksas. Istabā s nez kā pē c nav krē slu, atzveltnes krē slu, nekā , uz kā varē tu sē dē t un rakstī t, strā dā t pie datora - acī mredzot tiek uzskatī ts, ka ar gultu pietiek. Baseins ir skaists, un vispā r viesnī ca ir skaista, ū dens baseinā ir tī rs. Nav lifta. Piecu minū š u gā jiens lī dz jū rai, tomē r atpakaļ - kalnup. Cenas viesnī cas restorā nā ir divas lī dz č etras reizes augstā kas nekā ciema restorā nos, tač u tas ir normā li.
Kopumā daž ā di iespaidi: viesnī cu var ieteikt tiem, kuri reti uzturas č etrzvaigž ņ u viesnī cā s Eiropā un nav ī paš i prasī gi pret savu privā tumu un personā la neuzkrī tamī bu, kā arī ir gatavi izturē t nelielu pionieru nometni. diezgan pieņ emama komforta dē ļ . Novē rtē ju "7" (laba viesnī ca, bet ir daž i komentā ri), lai gan man personī gi š ie komentā ri ir diezgan kritiski, un, ja es doš os uz Krimas dienvidu krastu, es to diez vai uzskatī š u par vietu kur es vē lē tos palikt.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu