


Bet iesim kā rtī bā : rinda nav pirmā , lī dz jū rai jā apbrauc 2 atpū tas centri un kafejnī ca. Ceļ š uz jū ru ir zemes ceļ š . Ieelpojiet grunts putekļ us, kamē r dodaties uz jū ru - pievienojiet. apkalpoš ana).
Fotogrā fijas neatbilst realitā tei. Patiesī bā viss ir vecs, blā vs, daudzkā rt remontē ts. Visa teritorija ir tī meklī .
Telpas nav labi iztī rī tas. Zem gultas ir smiltis un stū ros putekļ u un zirnekļ u tī klu kaudze. Vannas istaba ir sarū sē jusi un sapelē jusi.
Peldbaseins ar dubļ ainu ū deni, nicinā jums peldē ties. Flī ze ir saplī susi, var ciest.
Kafejnī ca: viņ i solī ja bē rnu ē dienkarti. Viņ š nav. Nav daudzveidī bas, ē dienkartē ir vairā ki vienumi un viss. Pievienots ē dienkartes foto.
Kafejnī ca darbojas nelegā li. Š ā da veida darbī ba nav atvē rta KVED sarakstā .
Es liktu mī nus 20.
Ja jums ir svarī ga jū su veselī ba, neejiet š eit.









Sā ksim secī bā . Rezervē ju vē l martā , jo zinu, cik ā tri sezonas laikā tiek sakā rtotas vietas. Meklē ju divistabu apartamentus, jo mums ir divi mazi bē rni (2 un 3 gadi), kurus vajadzē ja š ķ irt mierī gam miegam. Un tā es atradu kaut ko, kas man ļ oti piestā v pē c apraksta - divistabu junior suite viesnī cā Karolinka-2. Piezvanot kompleksa direktoram, uzzinā ju visus mani interesē još os jautā jumus. Viņ š man apliecinā ja, ka š ī istaba bū tu ideā li piemē rota ģ imenē m ar maziem bē rniem, viņ š teica, ka bū s iespē jams noorganizē t transfē ru no Odesas dzelzceļ a stacijas. Uzreiz pā rskaitī ju priekš apmaksu uz karti un precizē ju, ka ir saņ emta. Viss bija OK.
Tagad laiks kravā t koferi, nolē mu piezvanī t, lai noskaidrotu, vai nevajag ņ emt lī dzi dvieļ us, fē nu un sarunā t pā rveš anu. Zvanu 19:00. Meitene stā sta, ka tagad uzņ em ciemiņ us un pā rzvanī s, kad nokļ ū s reģ istratū rā . Es gaidī ju lī dz 9:30, bet neviens man neatzvanī ja. Viņ i paš i necē la klausuli. Zvanī ju nā kamajā dienā no rī ta (izbraukš anas dienā ). Uz maniem vā rdiem, ka solī ja atzvanī t, nebija nekā das atbildes, un neviens neatsaucā s. Viņ i teica, lai neņ em dvieļ us, fē nu - tas ir viss, ko viņ i izsniedz. Par pā rsē š anos teica, ka viņ iem ir tikai viens š oferis, tā pē c brauciet paš i vai nu ar autobusu vai vilcienu (par laimi, teica, kur iekā pt un izkā pt - vilcienā izrā dī jā s diezgan vienkā rš i). interesē jautā jums, vai mums ir jē ga nā kt uzreiz pē c vilciena (ieraš anā s Odesā plkst. 6 no rī ta), vai labā k kaut kur Odesā pastaigā ties un ierasties apmetnē , kas viņ iem ir pulksten 14:00, jo ar maziem bē rniem nav ī paš i ē rti sē dē t uz koferiem. Uz ko man teica, ka varam nā kt uzreiz, jo mū su istabiņ a bū s brī va un varam uzreiz reģ istrē ties. Uz š ī s skaistā s nots mē s savā cā m bē rnus un devā mies ceļ ā .
Ierodoties no rī ta 8.30 Karolinkā pie reģ istratū ras mū s sagaidī ja ne pā rā k draudzī ga administratore, kura teica, ka mū su istabiņ a ir aizņ emta, un tas, ko mē s vē lamies, ir reģ istrē š anā s 14:00. Kad es pastā stī ju par mū su sarunu iepriekš ē jā dienā ar vienu no viņ u meitenē m, viņ i man atbildē ja - "Tā nevar bū t, viņ i tev to nevarē ja apsolī t. " Nu tā kā esam ar bē rniem, mums piedā vā ja atstā t mantas citā neiztī rī tā istabā un iedeva vienu gultu, lai vajadzī bas gadī jumā varē tu kā du iemidzinā t un solī ja pē c iespē jas ā trā k iztī rī t savu istabu. Tā lā k izrakstī š anā s laikā pieprasī ja priekš apmaksas apstiprinā jumu, kas mani ļ oti saniknoja, jo, pirmkā rt, neviens neteica, ka jā saglabā kaut kā da marta maksā juma kvī ts vai ekrā nuzņ ē mums, otrkā rt, pē c apmaksas. , precizē ju no direktores saņ emot. Mans ekrā nuzņ ē mums tika saglabā ts sarakstē , tā pē c es to uzrā dī ju, bet ja es to izdzē stu vai mainī tu tā lruni? Kā es to pierā dī tu? Jums ir jā brī dina par š ī m lietā m.
Rezultā tā mū su istabiņ a tika iztī rī ta 5 stundas, jo 14.10 mums zvanī ja, lai ieč ekotu. Noskaņ ojums jau bija ļ oti "rož ains", bet mē s vē l nezinā jā m, kas mū s sagaida. Un mū su Junior Suite mū s gaidī ja! Lai tajā iekļ ū tu, mū s izveda ā rpus viesnī cas, aiz vā rtiem. Un tā mē s ejam uz kaut kā du saimniecī bas pagalmu, vai stā vlaukumu - jo tur stā v maš ī nas, un apkā rt skraida zosis, vā rti ir plaš i vaļ ā - tas ir, bē rns var viegli izskriet un izskriet pa ielā m. Zatoka.
Un š eit ir mū su istaba pirmajā stā vā ar piekļ uvi visam š im skaistumam. Tagad par numuru. Istaba sastā vē ja no 2 istabā m, neliela gaiteņ a un vannas istabas. Vienā istabā ir 3 gultas, bija televizors, drē bju skapis, seifs. Citā izvelkamā dī vā nā , uz kura gulē ju ar bē rnu un kā dreiz vē l rā pjos pa grī du, jo nav paredzē ts diviem cilvē kiem, bet ar bē rnu tas tomē r ir normā li. Bija arī vienvietī ga gulta, kuru neizmantojā m, galds ar krē sliem un ledusskapis. Š ajā istabā nebija televizora un gaisa kondicionē š anas, bet rozetē bija pieslē gts kaut kā ds metā la bloks, kas periodiski š ausmī gi pī kstē ja un pā ris reizes pamodinā ja manu bē rnu, pē c kā to izslē dzu. Kā viņ i man paskaidroja, pie mū su loga bija vā rti, un š is bloks bija atbildī gs par magnē tisko atslē gu darbī bu, katru reizi, kad kā ds pielika atslē gu, š ī lieta č ī kstē ja. Uztraucies par atpū tnieku komfortu - nav ko teikt. Iekš durvis vecas, rokturi knapi turas, paš as durvis č ī kst. Un vispā r istabiņ a izskatī jā s ļ oti nož ē lojama, valoda nemā k saukt to Junior Suite. Vannasistaba viss netī rs, duš ā mikseris nokrita, bet iemā cī jā mies to lietot. Vannas istabas durvis nemaz neaizvē rā s. Izvads tualetē karā jā s bē rnu lī menī , izvilkts blakus slē dzim, kas tumsā ar roku nemitī gi iekrita š ajā izejā . Saņ ē musi daudz iespaidu no istabas, devos uz reģ istratū ru, lai palū gtu uzdurt vismaz kā du š ķ ipsnu pie durvī m. Š is lū gums tika izpildī ts diezgan ā tri, kamē r devā mies ē st. Reģ istratū rā dzirdē ju pazī stamu balsi – tas bija viesnī cas direktors Mihails. Izteicot iespaidus no komunikā cijas ar personā lu un no Junior Suite saņ emtā , es dzirdē ju frā zi - "Es zinu visu, ko vē laties man pateikt. " Viņ š noteikti mē ģ inā ja izlī dzinā t situā ciju, bet es neredzē ju nekā das ī paš as darbī bas. Viss beidzā s ar to, ka labi, ka viņ š tur vismaz kaut ko dara, pretē jā gadī jumā visi darbinieki ir neuzmanī gi, un viņ š nevar personī gi pā rbaudī t visus skaitļ us.
Vispā r nolē mā m, ka kaut kā vajag nodzī vot 2 nedē ļ as, tā pē c mē ģ inā sim meklē t patī kamus mirkļ us. Kuras, starp citu, bija. Proti, tas ir jū ras tuvums, tieš ā m izejot ā rpus teritorijas un ejot apmē ram 5 minū tes, jū s nokļ ū stat lielā smilš u pludmalē . Mani iepriecinā ja arī peldbaseina klā tbū tne teritorijā . Tas nav tik liels kā izskatā s bildē un video vietnē , bet tomē r. Cenā iekļ autā s brokastis ir diezgan labas. Bū tī bā jū s varē tu ē st. Meitenes kafejnī cā brokastī s ir ļ oti draudzī gas, ko nevar teikt par tiem, kas sē ž administrā cijā . Lai gan reģ istratū rā bija viena sieviete, kas visiem spē kiem centā s nogludinā t nelī dzenā s malas, tač u viņ u bija pā rā k daudz.
Atgriež oties pie pā rsteigumiem. Vakarā bija duš a, auksta duš a, tā kā karstā ū dens nebija, kaut gan boileris karā jā s. Arī ū deni ilgi nolaida, bet siltais negā ja. Nā kamajā rī tā kā da sieviete no reģ istratū ras mums kā izlī guma zī mi atnesa pudeli vī na, kas neatnā ca karstā ū dens trū kuma dē ļ . Izsaucot santehniķ i 2 reizes uz mū su istabu, ū dens tieš ā m parā dī jā s - izrā dī jā s, ka viņ š vienkā rš i aizmirsa atvē rt kā du krā nu pie katla. Par laimi problē ma tika atrisinā ta. Tač u tad mū s sagaidī ja vē l viens pā rsteigums - tieš i zem mū su numura, kā dus desmit metrus no durvī m, nā ca maš ī nas un izsū knē ja fekā lijas. Maš ī nas bija lielas ar mucā m, bija drausmī ga rū koņ a, logi paskatī jā s tieš i tur uz saimniecī bas pagalmu. Un tas notika, iespē jams, ik pē c 2-3 stundā m. Tas ir vienkā rš i vā rdos neizsakā ms. Tu aizej uz jū ru, cerot pavadī t laiku ā rā , apsē dies pie galda pie istabas, lai iedzertu tē ju, bet beigā s sē di iekš ā , nevari bē rnus laist ā rā , jo viņ i tur vienkā rš i nevar skriet, un tu visu laiku klausies kā tiek sū knē ti izkā rnī jumi, tā da sajū ta, ka no visas Zatokas. Starp citu, teritorijā bija bē rnu rotaļ u laukums, bet arī tas nav labā kajā stā voklī , kā visa teritorija. Atkal, fotoattē lā tas izskatā s daudz labā k nekā patiesī bā . Bija arī bē rnu istaba ar tā saukto animatoru. Vienreiz biju tur ar savu 2gadnieku. Š ausmī gi smirdē ja pē c mitruma, paklā ju klā ja slapji plankumi (man ir aizdomas, ka no tiem bē rniem, kuri vē l nav iemā cī juš ies kontrolē t urinē š anu). Tur bija diezgan daudz rotaļ lietu. Manam dē lam tas tieš ā m patika. Kad bijā m tur, pie telefona sē dē ja kā da animatore, laikam 18-19 gadi, vecā ki bē rni skatī jā s multeni. Nu es spē lē jos ar savu mazo. Š ķ iet, ka no rī tiem viņ a veic kaut kā dus vingrinā jumus bē rniem, mē s tur nebijā m - es neko nevaru pateikt.
Atseviš ķ i ir vē rts atzī mē t telpu uzkopš anu. Pē c kā da principa un ar kā du biež umu viņ i to raž o, mums paliek noslē pums. Pirmā s 5-6 dienas pie mums vispā r neviens nenā ca. Tad prasī ju kaut kā du lupatu vai mopu, lai pati pē c bē rniem sakoptu. Lū gums tika izpildī ts un istaba iztī rī ta - izmazgā ta grī da un nomainī ta gulta. Tad laikam vē l 3 reizes mums grī da tika mazgā ta un gulta tika mainī ta 2 reizes. Beigā s apkopē ja ļ oti uzstā jī gi lū dza, lai gandrī z katru dienu izmazgā jam grī du. Nezinu, kas to izraisī ja, pē c pirmajiem mē ģ inā jumiem risinā t problē mas ar administrā ciju, atmetā m š o neveiksmī go ideju, un tikai gaidī jā m, kad Atgriezties mā jā s.
Jā , tā bija pirmā reize, kad katrs no mums patieš ā m vē lē jā s doties mā jā s. Paldies Karolī nas darbiniekiem! Var š ķ ist, ka es jau pieķ ē ros visam, bet ticiet man, mē s esam absolū ti izvē lī gi cilvē ki. Ā rzemju viesnī cas lī meni neviens negaidī ja. Bet tas, ka mē s tur dzī vojā m, nav 1600 UAH / dienā vē rts. Š ī telpa kopumā nav piemē rota izī rē š anai viesiem, kā arī darbinieku izmitinā š anai - pilnī bā , bet ne viesiem. Un vē l gribu pieminē t daž us strā dniekus, kas dzī voja mums blakus - nekā das cieņ as, viņ i varē ja savā kties zem logiem un skaļ i kaut ko apspriest, smieties, pī pē t, un tas bija pulksten 22, kad mē ģ inā jā m bē rnus nolikt gulē t. Pē c komentā riem situā cija varē tu atkā rtoties.
Vispā r visiem, kas gatavojas apmeklē t š o viesnī cu, iesaku kā rtī gi padomā t. Neizvē lieties Monē ķ ermeni, pretē jā gadī jumā jū s vē rosiet arī fekā liju izsū knē š anu. Nu ļ oti ceru, ka Mihails š o 2-istabu junior suite izņ ems no reģ istrā cijai pieejamo istabu saraksta, kā viņ š mū su sarunā noteica.









Jau uz vietas pē kš ņ i nā cā s meklē t viesnī cu, jo atbraucā m ar bē rnu (ļ oti noguruš i). Vietē jie ieteica Karolinka-2.
Tā tad, par Karolinku-2))
Administrā cija tikā s ļ oti sirsnī gi, piedā vā ja numuru iespē jas, cena ļ oti patī kami pā rsteidza)
Prē miju veidā (t. i. , bez maksas):
- bē rnu un pieauguš o baseini;
- bē rnu 3D rotaļ u laukums;
- brokastis (pilnas un ļ oti garš ī gas) galvenajā s vietā s;
- istabu uzkopš ana katru otro dienu;
- atpū tas zona pie baseina;
- Biju patī kami pā rsteigts par Wi-Fi (strā dā ja attā linā ti bez problē mā m);
- bē rnu animā cija gandrī z visu dienu.
Kopumā visa apkā rtne ir ļ oti tī ra un iegrimusi eksotisko augu apstā dī jumos. Un kas nav mazā k svarī gi – aizsargā ts.
Patieš ā m, ne tā , kā daž i saka.
Pludmale atrodas 100 metru attā lumā no viesnī cas. Trī s lielveikali, aptiekas, daudz vietas ar kompleksajā m maltī tē m, Pā rtikas tirgus (istabā ir ledusskapis)
Ļ oti draudzī gs personā ls, ļ oti jauki saimnieki - Tatjana un Mihails))
Paldies par ē rtu uzturē š anos))




Pros.
- Viesnī cas vadī ba ir lieliska. Visi rā dī ja. visi stā stī ja.
- Teritorija lieliska, tī ra. Bet vissvarī gā kais ir zaļ š un slē gts. Pats bē rns no teritorijas nekur netiks.
- baseins nav slavē jams.
- Tuvumā atrodas jū ra, 2 minū š u gā jiena attā lumā . smiltis pludmalē ir tī ras. Puiš i, kas apkalpo sauļ oš anā s krē slus, ir ļ oti jauki, vienmē r palī dzē ja.
-Ir bē rnu istaba, animā cijas un rotaļ u laukums.
- Meitenes uzkopa istabu un nomainī ja gultu un dvieļ us.
- Blakus ir diennakts lielveikals.
-kas vē l iepriecinā ja un pā rsteidza, istabiņ as cenā bija iekļ auti bezmaksas sauļ oš anā s krē sli un ē nas zona pludmalē , bet kā izrā dī jā s, vē l bija dzē rieni, mums uz 4 personā m ū dens vai sula.
Tagad mī nusi:
– Lielā kais mī nuss ir tā saucamais restorā ns. Viesmī ļ i ir rupji, un viņ iem ir savs prā ts. Atpū tnieku vidū ar viņ iem bija daudz strī du un skandā lu. Pirmajā dienā ar viņ iem pusdienojā m un vakariņ ojā m. Ja ar vakariņ ā m viss izdotos labi. Ka ar vakariņ ā m ir nepatikš anas nepatikš anas. Pasū tī ta zupa, makaroni, salā ti un kebabs. Tā nu mums 15 minū tē s atnesa salā tus un viss. Gaidā m, gaidam makaronus un zupu (bē rnam), stunda jau pagā jusi. Otrreiz piezvanī ja viesmī lei, viņ ai tagad viss kā rtī bā . Tad viņ š pienā k un saka, un mē s nolē mā m, ka jums viss ir jā ņ em lī dzi grilē š anai. Tie. ne makaroni, ne zupa, neviens pat nesā ka gatavot. Pastā sti man, kā pē c tad atnesa salā tus? ? ? Ja nebū tu vē ls vakars un mē s bū tu noguruš i no ceļ a, mē s bū tu aizbraukuš i. Mē s kopā ar viņ iem neē dā m, izņ emot brokastis. Brokastis ir vidē jas, bet ne sliktas. Mē s ē dā m. Kaš i ir vienkā rš i tik. Vispā r š efpavā rs gatavo ļ oti garš ī gi. Tā tad viesnī ca zaudē ja daudz naudas. cilvē ki gā ja ē st citā s kafejnī cā s.
- Tagad par numuru.
Komplekts ir divlī meņ u, tā pē c cena nav maza. Bet ir trū kumi. Istabā ir tē jkanna bet. . . nav krū zes, tikai glā zes?? ? ? Kā pē c tad tē jkanna, ja nav elementā ru trauku. Viss bija jā pē rk. Telpā nav fē na un vispā r viens fē ns visai Karolī nai, administrā cijā . Puiš u ir katastrofā li maz. Fē niem jā bū t katrā istabā . Padomā par to. Tas pats stā sts ar dzelž iem. Nu var uz grī das uzlikt gludinā mo dē li un gludekli.
- tū lī t duš ā . Nu, svī tam tomē r vajadzē tu bū t kajī tei, nevis aizkaram ar paleti. Un tualetes piederumu plauktu var padarī t iespaidī gā ku.
- Un jā , viena tualetes papī ra ruļ ļ a uz 3 dienā m tā dai telpai, nu, par maz. Un viņ am ir jā jautā . Protams, nopirkā m paš i.
- un š eit ir kaut kā das problē mas ar soļ iem. Tur cilvē ki nemitī gi sapinā s, daž i nokrī t.
Numurs atrodas 3. stā vā
Bet pē c numura tie drī zā k nav mī nusi, bet gan viesnī cas administrā cijas trū kumi. Un apkopē jā m meitenē m vē l jā slauc un jā mazgā balkoni. Istaba tika iztī rī ta bez sū dzī bā m, bet istabas tuvumā nekad.
Bet mē s neesam izvē lī gi cilvē ki, aizvē rā m acis uz visiem trū kumiem. Atpū ties un izbaudī jis.
Arī pats ciemats nav ī paš i slikts. Bijā m paē st Orlā un Pū cē . Mē s arī pusdienojā m netā lu esoš ajā bā zē nelielā vasaras kafejnī cā . Ē diens ir garš ī gs visur. Krastā meitene gatavo jū ras veltes, ļ oti garš ī gas. Ir atrakciju parks. Ļ oti tuvu ū dens atrakciju parkam. Garš ī gs vī ns un saprā tī gas cenas.
Tā tad mums patika atpū ta Karolinkā . Viesnī ca pat nav slikta. Ieteicams.

Jū ra ir netā lu, un tas mū s pā rsteidza, silti, mī ļ i, super!! ! !



bija 10 dienas. Un cik reizes, jū suprā t, istaba tika iztī rī ta? Tieš i tā puiš i! NEKAD. Uz jautā jumu uzkopt istabu, atbilde skanē ja skaļ i un lepni – nav laika, bez tevis ir daudz robotu. Starp citu, uz š ī pamata viesnī cā ir daudz skandā lu un trokš ņ u, cilvē ki zvē r par š ā du pakalpojumu. Patiesi dvieļ i mainī ti. Pati istaba nav slikta, jaunas mē beles, lieli zirnekļ i un daudz zirnekļ u tī klu. Duš a bija saplī susi - ū dens tecē ja kur grib, bet ne tur, kur vajadzē tu. Remontē ts 3 dienu laikā .
Teritorija un peldbaseins - bez sū dzī bā m.
Acī mredzot nav naudas vē rts. Biju citā s Zatokas viesnī cā s - par to paš u naudu un nosacī jumiem tī rī ja vismaz reizi 2 dienā s.

Puse dienas bija sabojā ta no 3, par kurā m atnā cā m atpū sties....
Atrasts par to paš u naudu, tikai dzī vokļ i!
Mē s neiesakā m! ! ! Vietnē esoš ā s bildes neatbilst realitā tei, un skaitļ u fotoattē lu vispā r nav, viņ i paņ ē ma ī paš nieku vā rdu!