
Uzlabojumi kopš.2016. gada: duš as ir modernas, izliktas uz grī das, ar labu kanalizā ciju. Vairs nav tā s š aurā s kabī nes ar 2000. gadu sā kuma ripojamā m durvī m. Kā pnes ir kļ uvuš as droš ā kas. Pludmale un apkā rtne ir kļ uvusi vē l tī rā ka.
Istabas: tī ras un labi uzturē tas, it kā tikko bū tu atvē rtas, lai gan viesnī cai jau ir 10 gadi. Rozetes un spuldzes ir pietiekami daudz, aizkari lieliski izgludinā ti. Ietilpī gi skapī š i drē bē m, bez smarž as un lietoš anas pē dā m. Telpā nav fē na, jā jautā administrā cijai.
Tī rī š ana: man pietrū kst zī mes "netraucē t" un slotas, lai 4x dienā slaucī tu smiltis : ) Š ī ir pludmales viesnī ca, smiltis bū s visur, pat ja tī rī š ana bū s katru dienu.
Droš ī ba: slē gta teritorija, visur kameras. Agrā k istabu vispā r neslē dzu, neko neslē pju. Es jutos ļ oti ē rti.
Par slikto:
WiFi: tā das paš as problē mas kā.2016. Vai nu WiFi vai skats uz jū ru. Istabā s "uz jū ras" vienkā rš i nav WiFi. Vislabā kais WiFi ir tajos numuros, kas sā kas ar "3" skatu uz pagalmu.
Un par nepatī kamo pirms acu bolī š anas un š ņ ā kš anas: skaitiet dvieļ us pē c veļ as maiņ as. It ī paš i, ja telpā ir vairā k nekā.2 cilvē ki. Pievē rsiet uzmanī bu glā zē m, pelnu traukiem un citiem viesnī cas ī paš umiem. Pastā v iespē ja, ka pirms izbraukš anas bū s jā maksā par dvieļ iem, par kuriem, visticamā k, jums nav ziņ ots. Š ajā gadī jumā viesnī cai vienmē r ir taisnī ba. Pat ja jū s noteikti neņ ē mā t š ī s lietas. Neviens tevi nepā rmetī s zagš anā , bet esi gatavs maksā t par visu. Es domā ju, ka dvieļ i ir jā iekļ auj numura cenā , kas š ajā nebudž eta viesnī cā ir diezgan pieklā jī gi, lai segtu š ā das personā la neizdarī bas, nevis radī tu stresu tū ristiem izbraukš anas dienā .
Š ī viesnī ca ir ideā li piemē rota 2-3 naktī m bezmaksas ceļ otā jiem, pā riem, aktī vā m meitenē m un zē niem vecumā no 60 gadiem, kuri vē las gulē t tī rā , labiekā rtotā vietā .
Ģ imenes ar bē rniem, kas uzturas ilgā k par š o cenu, var vē lē ties vairā k.


Plusi:
1. Apsargā ta autostā vvieta.
2. Restorā ns ar gardu virtuvi uz vietas.
3.30 m un jū s esat pie jū ras.
4. Tī ras telpas.
5. Skaists pagalms ar ainavu.
Mī nusi:
1. Dzirdamī ba telpā s, kaimiņ us dzird no visur, no sā niem un no augš as. Nav iespē jams gulē t, no 7:30, no 8:0.100% jū s pamodinā s. Var dzirdē t visu: kaimiņ u televizoru, sarunas, ziloņ u klabinā š anu, var pat dzirdē t, kā apkopē ja mazgā grī das no blakus istabas, es jau klusē ju par putekļ u sū cē ju. Ne visi nā k atpū sties 7os no rī ta kasī ties pie jū ras, un daž i arī vē las gulē t.
2.9 no rī ta tavā istabā iebrū k apkopē ja, neskatoties uz to, ka istaba ir ciet un aizkari arī , proti, tu guļ i, nu tas viņ ai netraucē dauzī t pa logu, kamē r tu sū tī t viņ u prom.
3. Briesmī gs matracis, tā atsperes saspieda visas manas ribas ar sievu. Par spilveniem vispā r atseviš ķ a saruna, kā ds spilvens ir 3 cm biezs? Par laimi, mē s vienmē r braucam atvaļ inā jumā ar saviem spilveniem un gultas veļ u.
4. Attiecī bā uz elektroierī č u lietoš anu jū s nevarat izmantot matu ž ā vē tā ju, lokš ķ ē res vai elektrisko tē jkannu, jo tas ir aizliegts. Š is kā ? Ko darī t, ja jū s vē laties dzert kafiju no rī ta? Vai arī sieva vē las iztaisnot sprā dzienus? Vai arī izž ā vē matus pē c jū ras?
5. Par karsto ū deni jā tā ir un pat verdoš u, bet aukstā ū dens ir tik maz, ka ir problemā tiski regulē t duš u, jo ejot duš ā var strauji notecinā t verdoš s ū dens, pā ris reizes labi applaucē jā s .
6. TV ekrā na izmē rs ir mazā ks nekā manam klē pjdatoram.
7. Š oferi un jums ir muš a ziedē . Tā kā tavs auto nakš ņ o tepat bā zē , tad bez caurlaides no bā zes izbraukt nevar, tā ir vienreizē ja karte un jā saņ em pie administratora lī dz 20:00 un ja pē c tam nebū si. laist ā rā . Tas ir, jums ir iepriekš jā domā , kur un kad vē laties doties.
Es tā du atsauksmi nerakstī tu, bet pati administrā cija vainī ga, viss kas te rakstī ts ir godī ga patiesī ba bez dekorā cijā m, lai turpmā k cilvē ki nemaldos ar pansionā ta izvē li.
Reģ istrē joties administratore zvē rē ja, ka ir lieliska skaņ as izolā cija un kaimiņ us nedzird, negribē jā m maksā t par visā m 5 atpū tas dienā m, bet viņ a uzstā ja. Vienu nakti gulē jā m, sapratu, ka ir problē mas ar dzirdamī bu, lū dzu, lai mani pā rceļ uz 3. stā vu, no 1. stā va, man atteica, atsaucoties uz to, ka nav vietu. Puiš i, es tagad rakstu š o atsauksmi Brigantine - 09/06/2016, kuras vietas nav brī vas, kopumā.60% istabu ir tukš as. Viņ i nevē las atdot naudu, un, piemē ram, vismaz š ī s 3 dienas, tas viss ir jā iztur. Administratores vā rdi: "Ko jū s gribat, visur ir tā da skaņ as izolā cija un pat 3 stā vā , jū s visu dzirdē sit! " Bet vakar viņ a teica ko citu.
Neiesaku!

Plusi: 1) mitrā tī rī š ana telpā katru dienu.
2) Reģ istrē š anā s viesnī cā.12:30, pirms noteiktā laika.
Mī nusi: 1) Piecā s pilnā s Brigantinē pavadī tā s dienas mē s NEKAD netika nomainī ti gultas veļ a, pat ja mē s to lū dzā m! Viņ i teica, ka piecas dienas nav pietiekami ilgs laiks, lai mainī tu gultu. Š ā da cenu lī meņ a viesnī cai tas ir ievē rojams mī nuss.
2) Deklarē tie Wi-Fi nozvejojumi tikai marš rutē tā ja tuvumā . Marš rutē tā js atrodas pansionā ta kreisajā spā rnā , un mē s dzī vojā m labajā spā rnā . Istabā nebija interneta. Vī ram bija jā strā dā , izmantojot internetu, nā cā s sē dē t ar portatī vo datoru uz grī das koridorā pie rū tera ē kas otrā galā .
3) Mums blakus istabā tika izmitinā ti cilvē ki ar suni, kas reja katru dienu, no pieciem rī tā lī dz vē lam vakaram. Lai gan norā dī ts, ka norē ķ inā ties ar mā jdzī vniekiem ir aizliegts.
4) Viesnī cā netiek nodroš inā ti tualetes piederumi (duš as ž eleja, š ampū ns).
5) Istabā s nav elektriskā s tē jkannas.

Pludmale plaš a un tī ra, atpū tnieki nesē ž viens otram uz galvas.
Teritorijā stā dī ti skuju koki, biju ļ oti apmierinā ta.
Istaba pietiekami liela, katru dienu uzkopta. Liels balkons ar skatu uz jū ru. Internets.
Ir restorā ns, garš ī gi gatavo, smuki apkalpo, viesmī les meitenes draudzī gas, ieteiks ko pasū tī t, Administratore uzreiz brī dina, ka restorā ns nav lē ts.
Man viss patika, bija prieks dzī vot š ā dā viesnī cā .
