Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Atpūta pirtī nebija veiksmīga, pateicoties Panskaya Hata administratorei

Rakstīts: 16 februāris 2022
Ceļošanas laiks: 29 — 30 janvārī 2022
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 1.0
Uz daž ā m stundā m rezervē jā m divas mā jas š ajā iestā dē un pirti. Trī s dienas pirms reģ istrē š anā s brī ž a piezvanī ja un lū dza mā jas pā rcelt rezervā ciju uz nā kamo nedē ļ u, jo cilvē ks saslima un nevarē jā m ierasties ar ģ imenē m.
Teica, ka uz divā m dienā m nav iespē jams rezervē t.
Tad nolikā m klausuli pa mā ju un tikai teicā m, ka pirtī nā ksim paredzē tajā laikā , tikai citā sastā vā .
Rezultā tā , ierodoties iestā dē noteiktajā laikā , administratore teica, ka cilvē ki jau ir pirtī un mū su pirts apmeklē jums tika fiksē ts nā kamnedē ļ , lai gan neviens nelū dza pirti pā rcelt uz nā kamo reizi.

Rezultā tā , ieraduš ies iestā dē , iztē rē jā m savu laiku un trī s maš ī nu degvielu.
Administratore nekā dā veidā neatvainojā s, bet pati uzstā ja, ka mē s it kā lū dzā m pā rcelt pirts datumu.
Par rezervā ciju iemaksā tā droš ī bas nauda netika atmaksā ta.
Rezultā ts. Izniekots laiks, sabojā ts garastā voklis, rezervā cijas izmaksas (nav atmaksā tas) + ceļ a izdevumi un ē diens lī dzi.
Vairā kas reizes jautā jiet administratoram reģ istrā cijas datumus un vai viss ir norā dī ts pareizi, pretē jā gadī jumā jū s neatradī sit pē dē jo.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu