
Noī rē jā m luksusa mā ju uz dienu (citi bija aizņ emti un tas neskatoties uz negatī vajā m atsauksmē m un darba dienu), izmantojā m akvazonu un restiku. Pat uzturē š anā s dienai pā rskats var bū t diezgan detalizē ts: 1. Mā ja 8 no 10.
… Tomēr ▾
Noī rē jā m luksusa mā ju uz dienu (citi bija aizņ emti un tas neskatoties uz negatī vajā m atsauksmē m un darba dienu), izmantojā m akvazonu un restiku. Pat uzturē š anā s dienai pā rskats var bū t diezgan detalizē ts:
1. Mā ja 8 no 10. Visas mā jas tika izjauktas, mē s ieguvā m suite ar jumtu autostā vvietu un divā m guļ amistabā m. Pati mā ja ļ oti krā saina, koka karkass. Pirts, tī ra gultasveļ a, labs klimats. Mā jai ir terase un bā rbekjū , var labi pavadī t laiku, lai gan mē s to neizmantojā m. Virtuve ar visu nepiecieš amo un trauku komplektu, ledusskapis, veļ asmaš ī na, trī s televizori un milzī gs dī vā ns. Ir sava veida pagalms ar š ū polē m, zā li un kokiem.
Mī nusi: ziemā mā ja acī mredzami netiek apsildī ta, durvis ir vedamas un grū ti aizvē rt. Tomē r š ī ir vairā k koka mā jas krā sa, nevis trū kums. Viens no televizoriem nedarbojā s, bet strā dnieks to salaboja 10 minū tes pē c reģ istratū ras sazvanī š anas. Nebija viena pults, bet otrs sanā ca tā , ka normas vispā r.
2. Aquazone 7 no 10.
Tas ir pilnī bā iesaiņ ots, un tas ir darba dienā . Daudz basu, nebija vispā r. Ir neliela, bet forš a bē rnu istaba. Nav lē ti, 2100 UAH diviem pieauguš ajiem un diviem bē rniem dienā . Atvē rts lī dz 20:00, ieeja uz rokassprā dzes, kas tiek izsniegta pē c apmaksas. Peldē jā mies lielā , bija tī rs. Darbinieki atnesa sauļ oš anā s krē slus, matrač us un dvieļ us. Kokteiļ i ir labi, alkohols nav taupī ts, lai gan ir daž as nianses.
Mī nusi: staigā t tikai apavos, citā di visas kā jas ir dubļ os. Pasū tī jā m bā rā kokteiļ us, bet nebija visas sastā vdaļ as, ilgi meklē jā m š ņ abi) Bā rmeņ i nemitī gi skatā s recepti, kā pagatavot kokteiļ us, ē dienkartē ir tikai daž i, var tu to nemā c. Kad devā mies pusdienot pē c atgrieš anā s, uz viņ u sauļ oš anā s krē sliem atradā m citus cilvē kus, kurus tur ievietoja tā pati darbiniece. Tas bija nepatī kami. Nedaudz neparasti ir arī tas, ka bā rā nav viesmī ļ u.
Atklā ti sakot, piedzē ruš ā s blē ņ as pie bā ra netika manī tas, tač u, zinot vietē jo publiku, š ī parā dī ba var arī notikt. Tā nav pretenzija pret iestā di, bet gan skumjas par daž u tautieš u uzvedī bu.
Restic 10 no 10. Uzreiz iesaku ē dienus uz oglē m, tas ir dievī gi! Vā rī ts ilgu laiku, vairā k nekā stundu. Neticiet pasakā m, ka viņ i pagatavos pē c pusstundas. Bijā m š ausmī gi izsalkuš i, š ī s stundas laikā vairā kas reizes paspē jā m sazvanī t reģ istratū ru. Bet, kad izmē ģ inā jā m ē dienus no pasū tī juma, gribē jā s atstā t dzeramnaudu. Starp citu, galda piederumus paņ em mā jā , tos nenes lī dzi traukiem. Izmē ģ inā jā m jū ras asarus, jū ras plauž us, teļ a iesmus, suluguni pitas maizē - tas ir no grilē tā s ē dienkartes.
Mī nus viens: nav lē ts, bet ļ oti garš ī gs.
Kopumā par lielisko vietu un personā la pū lē m likš u 8 no 10. Nekā das rupjī bas, drī zā k sistē miskas nepilnī bas. Joprojā m nav turku viss iekļ auts, negaidiet brī numu. Drī zā k krā saina vieta ar aktī vu atpū tu un gardu virtuvi. Skatī tā jiem ļ oti patī k.
1. Mā ja 8 no 10. Visas mā jas tika izjauktas, mē s ieguvā m suite ar jumtu autostā vvietu un divā m guļ amistabā m. Pati mā ja ļ oti krā saina, koka karkass. Pirts, tī ra gultasveļ a, labs klimats. Mā jai ir terase un bā rbekjū , var labi pavadī t laiku, lai gan mē s to neizmantojā m. Virtuve ar visu nepiecieš amo un trauku komplektu, ledusskapis, veļ asmaš ī na, trī s televizori un milzī gs dī vā ns. Ir sava veida pagalms ar š ū polē m, zā li un kokiem.
Mī nusi: ziemā mā ja acī mredzami netiek apsildī ta, durvis ir vedamas un grū ti aizvē rt. Tomē r š ī ir vairā k koka mā jas krā sa, nevis trū kums. Viens no televizoriem nedarbojā s, bet strā dnieks to salaboja 10 minū tes pē c reģ istratū ras sazvanī š anas. Nebija viena pults, bet otrs sanā ca tā , ka normas vispā r.
2. Aquazone 7 no 10.
Tas ir pilnī bā iesaiņ ots, un tas ir darba dienā . Daudz basu, nebija vispā r. Ir neliela, bet forš a bē rnu istaba. Nav lē ti, 2100 UAH diviem pieauguš ajiem un diviem bē rniem dienā . Atvē rts lī dz 20:00, ieeja uz rokassprā dzes, kas tiek izsniegta pē c apmaksas. Peldē jā mies lielā , bija tī rs. Darbinieki atnesa sauļ oš anā s krē slus, matrač us un dvieļ us. Kokteiļ i ir labi, alkohols nav taupī ts, lai gan ir daž as nianses.
Mī nusi: staigā t tikai apavos, citā di visas kā jas ir dubļ os. Pasū tī jā m bā rā kokteiļ us, bet nebija visas sastā vdaļ as, ilgi meklē jā m š ņ abi) Bā rmeņ i nemitī gi skatā s recepti, kā pagatavot kokteiļ us, ē dienkartē ir tikai daž i, var tu to nemā c. Kad devā mies pusdienot pē c atgrieš anā s, uz viņ u sauļ oš anā s krē sliem atradā m citus cilvē kus, kurus tur ievietoja tā pati darbiniece. Tas bija nepatī kami. Nedaudz neparasti ir arī tas, ka bā rā nav viesmī ļ u.
Atklā ti sakot, piedzē ruš ā s blē ņ as pie bā ra netika manī tas, tač u, zinot vietē jo publiku, š ī parā dī ba var arī notikt. Tā nav pretenzija pret iestā di, bet gan skumjas par daž u tautieš u uzvedī bu.
Restic 10 no 10. Uzreiz iesaku ē dienus uz oglē m, tas ir dievī gi! Vā rī ts ilgu laiku, vairā k nekā stundu. Neticiet pasakā m, ka viņ i pagatavos pē c pusstundas. Bijā m š ausmī gi izsalkuš i, š ī s stundas laikā vairā kas reizes paspē jā m sazvanī t reģ istratū ru. Bet, kad izmē ģ inā jā m ē dienus no pasū tī juma, gribē jā s atstā t dzeramnaudu. Starp citu, galda piederumus paņ em mā jā , tos nenes lī dzi traukiem. Izmē ģ inā jā m jū ras asarus, jū ras plauž us, teļ a iesmus, suluguni pitas maizē - tas ir no grilē tā s ē dienkartes.
Mī nus viens: nav lē ts, bet ļ oti garš ī gs.
Kopumā par lielisko vietu un personā la pū lē m likš u 8 no 10. Nekā das rupjī bas, drī zā k sistē miskas nepilnī bas. Joprojā m nav turku viss iekļ auts, negaidiet brī numu. Drī zā k krā saina vieta ar aktī vu atpū tu un gardu virtuvi. Skatī tā jiem ļ oti patī k.
Patīk
Tev patīk
• 5
Rādīt citus komentārus …


STIPRI NEIESAKI. Attieksme pret klientu ir pilnī gi neesoš a. Zvanī ju un jautā ju par premium zonu. Atbildē ja par 700 UAH. nodroš inā m lietussargu, sauļ oš anā s krē slu, dvieļ us. Nerezervē jiet pa tā lruni. Nu atbraucu, pie ieejas prasu kur ir premium zona, apsargs (starp citu, pieklā jī gā kais no satiktajiem), laipni atveda, parā dī ja, pateica, nopirku rokassprā dzi, lai es rindā nestā vē t, Puiš i ielika sauļ oš anā s krē slu, kur man rā dī ja saulī tē .
… Tomēr ▾
STIPRI NEIESAKI.
Attieksme pret klientu ir pilnī gi neesoš a. Zvanī ju un jautā ju par premium zonu. Atbildē ja par 700 UAH. nodroš inā m lietussargu, sauļ oš anā s krē slu, dvieļ us. Nerezervē jiet pa tā lruni. Nu atbraucu, pie ieejas prasu kur ir premium zona, apsargs (starp citu, pieklā jī gā kais no satiktajiem), laipni atveda, parā dī ja, pateica, nopirku rokassprā dzi, lai es rindā nestā vē t, Puiš i ielika sauļ oš anā s krē slu, kur man rā dī ja saulī tē . Viesmī le pieņ ē ma pasū tī jumu: kafija un pudele Borjomi - 171 UAH. Piegā de negaidī ja. Tā lā k, kad pusč etros viņ š man palū dza atnest lietussargu, puiš i atbildē ja - nē . Palū dzu piezvanī t administratorei, teica - pie kases. Labi, 15 minū tes pagā ja meklē jumos. Kad viņ š jau bija sā cis celt balsi, atnā ca puisis, gā ja meklē t lietussargu, lietussarga nebija. Manu solā riju pā rcē la ē nā , administratore zvē rē ja 20 minū tē s. atrisinā t jautā jumu. Lieki piebilst, ka nesagaidī ju ne administratoru, ne lietussargu.
Klusē sim par piedzē ruš ajiem lopiem baseinā un dziesmā m “Glā ze š ņ abja uz galda”.
Kopumā tiem, kas novē rtē š ī s vietas apkalpoš anu, vajadzē tu palikt malā .
Attieksme pret klientu ir pilnī gi neesoš a. Zvanī ju un jautā ju par premium zonu. Atbildē ja par 700 UAH. nodroš inā m lietussargu, sauļ oš anā s krē slu, dvieļ us. Nerezervē jiet pa tā lruni. Nu atbraucu, pie ieejas prasu kur ir premium zona, apsargs (starp citu, pieklā jī gā kais no satiktajiem), laipni atveda, parā dī ja, pateica, nopirku rokassprā dzi, lai es rindā nestā vē t, Puiš i ielika sauļ oš anā s krē slu, kur man rā dī ja saulī tē . Viesmī le pieņ ē ma pasū tī jumu: kafija un pudele Borjomi - 171 UAH. Piegā de negaidī ja. Tā lā k, kad pusč etros viņ š man palū dza atnest lietussargu, puiš i atbildē ja - nē . Palū dzu piezvanī t administratorei, teica - pie kases. Labi, 15 minū tes pagā ja meklē jumos. Kad viņ š jau bija sā cis celt balsi, atnā ca puisis, gā ja meklē t lietussargu, lietussarga nebija. Manu solā riju pā rcē la ē nā , administratore zvē rē ja 20 minū tē s. atrisinā t jautā jumu. Lieki piebilst, ka nesagaidī ju ne administratoru, ne lietussargu.
Klusē sim par piedzē ruš ajiem lopiem baseinā un dziesmā m “Glā ze š ņ abja uz galda”.
Kopumā tiem, kas novē rtē š ī s vietas apkalpoš anu, vajadzē tu palikt malā .
Patīk
Tev patīk
• 22

Ieradā mies SPA, iepriekš pierakstī jā mies uz visā m procedū rā m (masā ž a + pī lings + kosmē tiskā kopš ana). Atbildot uz administrā cijas jautā jumu, viņ i atstā ja vē lē š anos, lai sieviete bū tu masā ž as terapeite.
… Tomēr ▾
Ieradā mies SPA, iepriekš pierakstī jā mies uz visā m procedū rā m (masā ž a + pī lings + kosmē tiskā kopš ana). Atbildot uz administrā cijas jautā jumu, viņ i atstā ja vē lē š anos, lai sieviete bū tu masā ž as terapeite.
Rezultā tā : masā ž as terapeits ir vī rietis (tā kā nav pietiekami daudz darbinieku un administrā cija nolē ma, ka mū su vē lme nebija kritiska), masā ž as terapeits bija skaidri slims (klepus + iesnas), bijā m divatā ar kolē ģ i. birojs (masā ž a izrā dī jā s pā ris). Pē c pī linga un masā ž as procedū ras bija paredzē ta kosmē tiskā procedū ra, bet masā ž as terapeite teica, ka kosmetologs ir aizņ emts ar citu procedū ru un pē c stundas bū s brī vs, tā pē c viņ š veiks kosmē tisko procedū ru (masā ž a + sejas tī rī š ana + maska). Uztaisī jis masku, masieris izgā ja uzsmē ķ ē t un ar rokā m, kas stipri smarž oja pē c cigaretē m, masē ja seju.
Rezultā tā : masā ž as terapeits ir vī rietis (tā kā nav pietiekami daudz darbinieku un administrā cija nolē ma, ka mū su vē lme nebija kritiska), masā ž as terapeits bija skaidri slims (klepus + iesnas), bijā m divatā ar kolē ģ i. birojs (masā ž a izrā dī jā s pā ris). Pē c pī linga un masā ž as procedū ras bija paredzē ta kosmē tiskā procedū ra, bet masā ž as terapeite teica, ka kosmetologs ir aizņ emts ar citu procedū ru un pē c stundas bū s brī vs, tā pē c viņ š veiks kosmē tisko procedū ru (masā ž a + sejas tī rī š ana + maska). Uztaisī jis masku, masieris izgā ja uzsmē ķ ē t un ar rokā m, kas stipri smarž oja pē c cigaretē m, masē ja seju.
Patīk
Tev patīk
• 24

Rezervē ja spa diviem. Pē c masā ž as puisim sā pē ja kakls, 2 nedē ļ u laikā stā voklis pasliktinā jā s, tad ā rsti, MRI, manuā lā terapija, un visticamā k bū s nepiecieš ama rehabilitā cija. Sazinā jā s ar klubu un pastā stī ja par situā ciju.
… Tomēr ▾
Rezervē ja spa diviem. Pē c masā ž as puisim sā pē ja kakls, 2 nedē ļ u laikā stā voklis pasliktinā jā s, tad ā rsti, MRI, manuā lā terapija, un visticamā k bū s nepiecieš ama rehabilitā cija.
Sazinā jā s ar klubu un pastā stī ja par situā ciju. Administratore Kristī na teica, ka konsultē sies ar vadī bu un atzvanī s man ar atbildi. Nebija zvana, nedē ļ as laikā vairā kkā rt zvanī ju pa telefonu, bet ar Kristī nu vairs nekontaktē jos, daž ā du ieganstu mudinā ts - ka viņ a nav maiņ ā vai ka atzvanī s vē lā k. . . zvana nebija, pilnī ga situā cijas ignorē š ana no administrā cijas puses. Manuprā t, tas ir bezatbildī gi no tā das institū cijas puses, kura uzņ emas pakalpojumus un nevar nodroš inā t pienā cī gu kvalitā ti un neatbild par kļ ū dā m un radī tajiem zaudē jumiem. Pakalpojuma izskats tika izveidots, pateicoties skaistajai bildei, tač u negaidiet tur kvalitā ti un klientu aprū pi. Cilvē ki ir vē rsti uz vienreizē ju pabalstu, viņ i paņ ē ma naudu un pē c tam izkļ ū t paš i. Pieļ auju, ka tā da pati situā cija ir arī ar citiem dienestiem. Ja jums ir svarī ga jū su veselī ba, es neiesaku apmeklē t š o iestā di.
Sazinā jā s ar klubu un pastā stī ja par situā ciju. Administratore Kristī na teica, ka konsultē sies ar vadī bu un atzvanī s man ar atbildi. Nebija zvana, nedē ļ as laikā vairā kkā rt zvanī ju pa telefonu, bet ar Kristī nu vairs nekontaktē jos, daž ā du ieganstu mudinā ts - ka viņ a nav maiņ ā vai ka atzvanī s vē lā k. . . zvana nebija, pilnī ga situā cijas ignorē š ana no administrā cijas puses. Manuprā t, tas ir bezatbildī gi no tā das institū cijas puses, kura uzņ emas pakalpojumus un nevar nodroš inā t pienā cī gu kvalitā ti un neatbild par kļ ū dā m un radī tajiem zaudē jumiem. Pakalpojuma izskats tika izveidots, pateicoties skaistajai bildei, tač u negaidiet tur kvalitā ti un klientu aprū pi. Cilvē ki ir vē rsti uz vienreizē ju pabalstu, viņ i paņ ē ma naudu un pē c tam izkļ ū t paš i. Pieļ auju, ka tā da pati situā cija ir arī ar citiem dienestiem. Ja jums ir svarī ga jū su veselī ba, es neiesaku apmeklē t š o iestā di.
Patīk
Tev patīk
• 26