
Divi administratori: Irina un Anatolijs. Viesnī ca ir auksta, apkure nav ieslē gta. Irina mums apsolī ja, ka bū s iespē jams sasildī ties ar kondicionieri. Ieraduš ies ar kautiņ u, atgū stot tā lvadī bas pulti no kondicioniera, konstatē ja, ka tā darbojas tikai dzesē š anai, vienā virzienā O_O.
… Tomēr ▾
Divi administratori: Irina un Anatolijs.
Viesnī ca ir auksta, apkure nav ieslē gta. Irina mums apsolī ja, ka bū s iespē jams sasildī ties ar kondicionieri. Ieraduš ies ar kautiņ u, atgū stot tā lvadī bas pulti no kondicioniera, konstatē ja, ka tā darbojas tikai dzesē š anai, vienā virzienā O_O.
Jē dziens "klients" un "lai jums bū tu ē rti" viņ iem nepastā v. Ja jū s sakā t, ka Irina solī ja vienu, bet Anatolijs saka citu, tad no pē dē jā s dzirdam neadekvā tus un stulbus jokus: "Man nav ne jausmas, ko Irina tev solī ja! Varbū t viņ a apsolī ja tevi apprecē t? "
Zemā kais vē rtē jums par to, ka viņ š savus klientus neuzskata par cilvē kiem. Lai viņ š runā tu tā dā paš ā tonī , kā es aprakstī ju iepriekš , tas ir labi, tas nav rupji. Viņ š arī neredz saikni starp cilvē ku plū smu, kas viņ am nes naudu, un viņ a personī go labklā jī bu!
Labā k pā rmaksā t papildu simtu, viņ š saskarsies ar š ā du attieksmi.
Viesnī ca ir auksta, apkure nav ieslē gta. Irina mums apsolī ja, ka bū s iespē jams sasildī ties ar kondicionieri. Ieraduš ies ar kautiņ u, atgū stot tā lvadī bas pulti no kondicioniera, konstatē ja, ka tā darbojas tikai dzesē š anai, vienā virzienā O_O.
Jē dziens "klients" un "lai jums bū tu ē rti" viņ iem nepastā v. Ja jū s sakā t, ka Irina solī ja vienu, bet Anatolijs saka citu, tad no pē dē jā s dzirdam neadekvā tus un stulbus jokus: "Man nav ne jausmas, ko Irina tev solī ja! Varbū t viņ a apsolī ja tevi apprecē t? "
Zemā kais vē rtē jums par to, ka viņ š savus klientus neuzskata par cilvē kiem. Lai viņ š runā tu tā dā paš ā tonī , kā es aprakstī ju iepriekš , tas ir labi, tas nav rupji. Viņ š arī neredz saikni starp cilvē ku plū smu, kas viņ am nes naudu, un viņ a personī go labklā jī bu!
Labā k pā rmaksā t papildu simtu, viņ š saskarsies ar š ā du attieksmi.
Patīk
Tev patīk
• 1
Rādīt citus komentārus …


• apceļots 10 gadiem atpakaļ
Galvenais izvē les kritē rijs bija cena – tā ir salī dzinoš i lē ta. Tī rī ba numuriņ ā izrā dī jā s patī kams bonuss, diezgan liela istabiņ a. Ē dā m kafejnī cu kompleksos, un viesnī ca mums iedeva tē jkannu, tiklī dz prasī jā m.
… Tomēr ▾
Galvenais izvē les kritē rijs bija cena – tā ir salī dzinoš i lē ta. Tī rī ba numuriņ ā izrā dī jā s patī kams bonuss, diezgan liela istabiņ a. Ē dā m kafejnī cu kompleksos, un viesnī ca mums iedeva tē jkannu, tiklī dz prasī jā m. Bijā m ar diviem bē rniem, 10 un 3 gadi, š is bija nekā das pretenzijas neizraisa, reaģ ē ja mierī gi un pat piedā vā ja mums lielā ku istabu. Transports Vinnicā biež i kursē pat naktī , vakarā bez problē mā m iekā pā m trolejbusā un pē cpusdienā bija 10-15 minū š u gā jiens lī dz centram. No dzelzceļ a stacijas tieš ā m 5-7min. kā jā m ar somā m. Ar braucienu bijā m apmierinā ti, viesnī ca arī .
Patīk
Tev patīk
• 1