Briesmīga apkalpošana restorānā

Rakstīts: 11 augusts 2020
Ceļošanas laiks: 8 — 9 augusts 2020
Viesnīcas vērtējums:
7.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 10.0
apkalpošana: 7.0
Tīrība: 10.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 7.0
Viesmī ļ i, kas mū s apkalpojuš i, absolū ti neprasmī gi strā dnieki, ī sti nevar pateikt, cik daudz laika aizņ em pasū tī juma sagatavoš ana, kā rezultā tā solī to 40 minū š u vietā viss ievilkā s 2.5 stundas.

Š efpavā ram patī k visus ē dienus pā rsā lī t, bet nav svarī gi, kad uz galda ir sā ls, to mums pirmo reizi atnesa gandrī z uzreiz, bet sā lstrauks bija tukš s. Pē c tam bija 4 mē ģ inā jumi ar 5-7 minū š u intervā lu. Katru reizi, kad es nesu sā lstrauki pie galda, tajā nebija sā ls. Vai tieš ā m virtuvē ir tik grū ti pā rbaudī t sā ls pildī jumu. Rezultā tā viss mū su ē diens atdzisa, pasliktinā jā s garastā voklis, un administratore Tamā ra nevarē ja atrisinā t konfliktsituā ciju.


Cienī jamais Igor Kapitan, vē rsieties pret apkalpojoš o personā lu. Š ā dā viesnī cā vajadzē tu bū t apmā cī tiem darbiniekiem.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар