Serviss ir muļķīgi!

Rakstīts: 9 jūlijā 2017
Ceļošanas laiks: 7 — 9 jūlijā 2017
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 9.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 8.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 5.0
Plusi:
1. Skaista teritorija un mā jī gas mā jas.
2. Salī dzinoš i adekvā ta cena.
Mī nusi:
1. No izklaides: makš ķ erē š ana, peldbaseins, galda teniss, biljards. Garlaicī gi.
2. Par to visu ir jā maksā atseviš ķ i.

3. Serviss ir vienkā rš i katastrofa, es nekad neko tā du neesmu pieredzē jis! Ieradā mies un devā mies uz restorā nu, jo bijā m ļ oti izsalkuš i (pirms rezervā cijas precizē ju, ka š ajos datumos nekā di pasā kumi nav paredzē ti). Pasū tī ju vistas kebabu un grilē tus dā rzeņ us, pē c 40 minū tē m viesmī le teica, ka jau cep, pē c 1.5h teica, ka mans pasū tī jums nebū s! Biju š okā , pajautā ju, ko Ā TRI var dabū t un pasū tī ju borš č u un tī zeri. Ā tri — viņ iem ir 40 minū tes, lai jū s saprastu. Lū dza piezvanī t administratorei (3 reizes), tad pati devā s viņ u meklē t. Viņ a izstā stī ja situā ciju un prasī ja vakariņ as uz viņ a rē ķ ina - viņ š atteicā s, teica, ka tad paņ emš u naudu un izvā cos - dabū ju, teica, ka visu organizē s. Kad beidzot paē dā m vakariņ as, mums atnesa rē ķ inu un manu pirmo pasū tī jumu (kebabs ar dā rzeņ iem). Kā da velna pē c man viņ u vajadzē ja pē c 2.5 stundā m un pē c ē š anas ? ! Un kā pē c teikt, ka viss ir organizē ts, un tad segt rē ķ inu? ! Klaja necieņ a pret klientu. Tā lā k: atrodiet viesmī li - š ķ ē rsojiet teritoriju, saņ emiet ē dienu (pat olu kulteni) - gaidī š anas minimums 40 minū tes, lai dabū tu dvieli baseinā - 20 minū tes gaida. Ja vē laties ā trā k, paš apkalpoš anā s. Un tas neskatoties uz to, ka cenas ir lī menī !
Ī sā k sakot, atpū tas vietā - pamatī gi nervi! Protams, es zinu, ka mū su apkalpojoš ais sektors ir uz pā rkā puma robež as, bet ko tad? !
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu