Briesmīga viesnīca, kas neatbilst savai vērtībai un pozicionēšanai

Rakstīts: 11 jūlijā 2024
Ceļošanas laiks: 8 — 9 jūlijā 2024
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 1.0
Viesnī ca "Trī s dē li un meita", kas dī vainā kā rtā sevi pozicionē kā a septiņ u zvaigž ņ u komplekss ir sabojā ts atvaļ inā jums, vilš anā s un plaš s negatī vu emociju klā sts.
Ierodoties ir skaidrs, ka neviens tevi nesagaida. Jū s vienkā rš i ieejiet un dodieties atpū sties.
Reģ istrē š anā s notiek ne agrā k kā.14:00, tas ir standarta laiks lielā kajai daļ ai viesnī cu, tā pē c š eit nav nekā du jautā jumu.
Pē c numura atslē gas kartes saņ emš anas pē c 14:00 saka - 6 stā vs. Tas ir, kā tikt lī dz sestajam stā vam, kurš palī dzē s nogā dā t mantas, kā jau 5* viesnī cā pienā kas - nav zinā ms.

Tā lā k pē c ienā kš anas steigā iztī rī tajā un 5* viesnī cai neatbilstoš ā estē tiskā un sakā rtotā istabiņ ā uzreiz zvanā m uz reģ istratū ru. Zvanā m pirmo reizi, otro, treš o un visbeidzot ceturto - viņ i mums atbild.
Lū dzu viesnī cas administratoru ierasties, lai apstiprinā tu, kā dā stā voklī saņ emam savu numuriņ u un precizē tu, vai tas noteikti ir 5*. Atbilde: "Labi. "
Pē c 1 minū tes istabā ieskrien pā rbiedē ta istabene un ir gatava darī t jebko, lai nesaņ emtu sū dzī bu. Bet kā kalpone ietekmē s viesnī cas vadī bu?
Uzreiz atzī mē š u, ka 1 istabenei slodze ir vesels stā vs. Tas ir daudz. Un trauslā , pā rbiedē tā sieviete vienkā rš i plosā s starp darbiem.
Tač u jautā jums bija cits - uzaicinā jums uz administratora istabiņ u, paskaidrot, kā pē c 5* viesnī cas numuriņ š izskatā s pē c 3* viesnī cas.
Istabene mums noteikti nepalī dzē tu, un, starp citu, istabene ir gandrī z vienī gais kompleksā , kas saprot, ka kaut kas ir jā dara viesa labā . Tas to dara ā tri, elastī gi un bez jautā jumiem. Tomē r istabene nav atbildī ga par viesnī cas pā rvaldī bu un hartu, kā arī nav atbildī ga par "visā di, izgatavotu istabu". Vai administrators nav ar mums? parā dī jā s
Tā lā k, klausoties, mē s dzirdam nav? ģ eneratora kairinoš ā skaņ a, kas bija gandrī z visu laiku (arī naktī ).
Tad ejam pusdienā s.
Ē dienu klā sts nav mazs, tač u ē dieni garš o absolū ti svaigi un neapstrā dā ti, daž brī d rodas mā jieni, ka produkti nav svaigi.

BRĪ DINĀ JUMS! Vasara, jū lijs, augļ i brokastī s, pusdienā s un vakariņ ā s - ā boli. Ā boli un viss. 5* viesnī ca. Ž ē l. Ē dnī cā (jo tas nav restorā ns) sienas ir nobruž ā tas, galdauti ir uzpū sti, un pienā cis laiks mainī t ķ irš u salvetes no PSRS uz modernā m. Krē slu un galdu kā jas ir netī ras, atseviš ķ ā s grī das vietā s ē diens ir aizķ ē ries, nav svaigs. Dzē rienu glā zes ar dzeltenu nokrā su, lai arī neskartas, tač u to krā sa jau liecina vai nu par sliktu mazgā š anu, vai par nepiecieš amī bu nomainī t. Ne uz ko citu viņ i neskatī jā s, jo nervu š ū nas arvien ā trā k pameta ķ ermeni. Starp citu, kā nokļ ū t ē damzā lē , akvazonā vai kaut kur citur starp divā m lielā m ē kā m - jums paš am jā uzmin. Informā cijas plā ksnī tes jau ir pieejamas uz vietas, bet korpusos nav papildu informā cijas.
Aqua zona, un tas ir pā rklā ts: pie ieejas mū s sagaida ar ziliem dvieļ iem bez vā rdiem.
Pagriež ot galvu pa labi, es redzu augļ us, kuriem pē c standartiem vajadzē tu bū t, vismaz pusdienā s un vakariņ ā s, tie ir banā ni un apelsī ni, un š eit ir piebilde: jū s varat iegā dā ties tikai tos. Smiekli un smiekli. Atgā dinu, viesnī ca ir 5*.
Akvazonas telpas realitā tē neatbilst bildei mā jaslapā . Ir ļ oti maz apgaismojuma, ū dens baseinos ir dzeltenī gs. Divvietī gajā s istabā s notiek atkā rtota izkriš ana no flī zē m, kur cilvē kam jā sē ž , kas ir bī stami, jo mitros apstā kļ os ļ oti viegli gū t traumas un iegū t infekciju.
Ieplā nojuš i palikt viesnī cā.6 naktis, saprotam - nu un? dodamies jau nā kamajā dienā pē c reģ istrē š anā s, jo tas ir š ausmī gi.
Sazinoties ar reģ istratū ru un sakot, ka rī t braucam prom, mums pat nepajautā ja, kas par lietu un kas noticis, kā to darī tu jebkurš viesnī cas administrators, kurš interesē jas par klientiem un atpū tnieka interesē m.
Patiesī bā mē s zaudē jam naudu par vienu briesmī gu nakti viesnī cā un naudas sodu par agru izrakstī š anos?
ceļ ojums, izmitinā š anas apmē rā , vienas nakts maksa par numuru.

Izvirzot pā rmetumus, ka viesnī ca neatbilst nosauktajiem nosacī jumiem, nav atbilstoš a apkalpoš ana un ē dinā š ana, kam vajadzē tu bū t 5* reizes viesnī cā (un pat 4*), mums saka - mums tā di noteikumi ir. Tas ir, tas, ka viesnī ca aplaupa un muļ ķ o cilvē kus ar jē dzienu, kas patiesī bā nav - tā di ir viņ u noteikumi, tā pē c mē s maksā jam sodu.
Kā izrā dī jā s, ir daudz tā du cilvē ku kā mē s, kuri vē las nekavē joties doties prom. Tā ir standarta procedū ra, vienas dienas laikā reģ istratū rā novē rojā m 4 aptuveni š ā da rakstura konfliktus.
Tulkots automātiski no ukraiņu valodas. Skatīt oriģinālu