Nekompetenta rezervēšanas nodaļa, nevis tas, kas bija rezervēts

Rakstīts: 24 jūnijs 2021
Ceļošanas laiks: 24 jūnijs — 12 jūlijā 2021
Viesnīcas vērtējums:
6.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 10.0
Uzturs: 10.0
Infrastruktūra: 7.0
Viesnī cā viesojamies jau 4. gadu, rezervā cijas nodaļ ā rezervē ju numuriņ u 24.06. 2021.  gads - 12.07. 2021, vē l aprī lī Standard Superior Planning Premium ar balkonu un dī vā ngultu, jo mums ir 2 pieauguš ie un divi bē rni un mē s zinā m, ka viesnī cā ir divas š ā das istabas, bet tā vietā atnā ca un ieguva mazā ku istabu ar mazā ku skapi, kumode , lietas nav kur izkā rtot un ar saliekamo gultu, nevis izvelkamo dī vā nu kas arī balstā s pret balkona durvī m un iespē jams iziet uz balkona, tikai caur saliekamo gultu. Negrib pieslē gties Administrā cijai ne reģ istratū rā un ne caur rezervā cijas nodaļ u, nesaprotu, kā ds bardaks tur notiek viesnī cā ? Viņ i piedā vā pā rcelties no 29. uz istabu, kuru rezervē ju 2210, un uz 11. numuru, lai pā rceltos atpakaļ uz 2201. gadu, kuru es nerezervē ju...nav vā rdu, mums ir divi bē rni, pilns ar runā m ...aiziet mū su ģ imene 28. jū nijā ieradī sies draugi, kuri tagad arī š eit atpū š as, viņ u vecā ki, mani vecā ki un mā sa ar ģ imeni.
Mē s devā mies uz š o viesnī cu, jo 3 gadus viss bija kā rtī bā un visi rezervē ja meitenes pareizi rezervā cijas nodaļ ā , proti, konkrē to istabu, kas viņ ā m ir vietnē aprakstā . Ceram, ka Administrā cija tiks galā ar š o situā ciju un novē rsī s savu darbinieku kļ ū du savu klientu labā .
Tulkots automātiski no ukraiņu valodas. Skatīt oriģinālu