Правдивый отзыв о санатории , , Лiсова пiсня, , - Шацкие озёра.
Расположение очень хорошее - прямо на берегу озера Песочное, вокруг лес, чистый воздух!
На этом всё хорошее заканчивается.
Так как это санаторий, то начну с врачей и лечения. Мы сталкивались в санатории с тремя врачами - наш лечащий врач невропатолог - вообще не старался вникнуть в наши проблемы, так как его ждали платные пациенты, выписал, то, что мы могли ему подсказать, и очень быстро, чтобы мы не занимали у него много время. Обычно в санаториях (а мы были в десятке разных санаториев, так как не любим ездить всё время в один и тот же) врачи пишут дату следующего посещения для коррекции лечения. Здесь этого нет. По принципу «не приходите, и не мешайте мне». Пару раз мы к нему заходили, чтобы что-то поменять или что-то ещё выписать (при этом сами узнавали про какие-то другие процедуры). А вообще попасть к врачам очень трудно особенн, о после обеда - никто не придерживается графика приема отдыхающих. После обеда врачи по расписанию должны начинать приём в 14 часов. Но, раньше 15.30, а то и 16 часов, никто не появляется. Конечно же, собирается огромная очередь. В первый день, когда приехали, мы случайно попали не к нашему врачу, а к терапевту, так как в книжечке написали (по ошибке, что тоже подтверждает халатное отношение к отдыхающим, номер кабинета терапевта): так она нас в очень грубой и резкой форме выгнала из кабинета. И ещё одно посещение тамошних врачей, на этот раз кардиолога. Наш, так называемый «лечащий врач», не умеет читать кардиограмму и поэтому направил нас к кардиологу на консультацию, что и написал в наших книжечках. Это было в понедельник. У кардиолога как раз не было ни одного человека ни в кабинете, ни в очереди. Принимать она нас не захотела, даже просто посмотреть кардиограммы, а категорически предложила прийти на следующий день во вторник (так как во вторник у неё консультации платные). Хотя в правилах написано, что если лечащий врач не может прочитать кардиограмму, то направляет пациента к кардиологу бесплатно. На следующий день мы, конечно же, не пошли. Врачи до такой степени не вникают в проблемы людей, что во многих случаях прописывают процедуры, которые этому человеку принимать нельзя. Хорошо, если вы знаете, что вам можно, а чего нельзя.
Массаж. В общем-то, массажисты не плохие, но у них много "левых пациентов", потому ваши 10 мин массажа превращаются в 7мин.
Грязелечение. Такого ужаса я не видела нигде (а во всех санаториях принимала грязи). По правилам, после каждого пациента нужно убирать всё грязное - грязную простынь и клеёнку, на которую вместе с жидкостью от грязи сливаются пот и разные другие выделения человека. Пеленку они стелют новую, но на ту же грязную клеёнку, на которой уже до вас лежало несколько десятков человек, может и больше, потому что, когда я подняла эту тоненькую пелёночку, которой была накрыта клеёнка, я пришла в ужас, там только что черви еще не ползали. И женщины (я уже не говорю про мужчин) ложатся в эту грязь: пелёнка же сразу промокает и вы - милые женщины - лежите в том, что стекло со всех, кто был перед вами. НАУЧИТЕСЬ ЖЕ СЕБЯ УВАЖАТЬ!
Манипуляционный кабинет где делают уколы и внутривенные капельницы - без умывальника, хотя наверное же руководству санатория известны санитарно-гигиенические нормы, что перед каждым уколом медсестра обязана помыть руки. А здесь медсестра приезжает на лифте жмет там на кнопки, берётся за ручки дверей, ну и так далее и после этого этими же руками ставит внутривенные капельницы. ШИК!!!!!!! ! !
Результат проведенного лечения (как в других санаториях) мы не получили, хотя заплатили огромную сумму денег за путёвки.
В столовой раздача (т. е. установка тарелок с едой на тележки, чтобы потом развести по столикам) прямо в коридоре. Выглядит это так: все проходят, разговаривают, кашляют, чихают и все это летит на уже поставленную еду на этих тележках Я уже не говорю о том, что супы это просто вода, порции на второе такие мизерные, что после обеда все люди направляются в магазин чем-нибудь подкрепиться.
Номера. Мы жили в первом спальном корпусе. Там номера двухкомнатные - каждая комнатка по 8 метров. Но это не важно: не танцевать же вам надо в номере. Всё старое, особенно мягкая мебель. Диван в первой комнате до такой степени проваленный, что надо было подложить туда три одеяла, чтобы можно было на нём как-то спать. А ведь приехали лечить позвоночник. Кровати во второй комнате так скрипели, что если ночью поворачивался, то от скрипа все просыпались. То есть: как с вечера лег, так больше и всю ночь не шевелись. За все 25 дней нашего пребывания влажную уборку ни разу не сделали. До крана в ванной дотронуться противно, он весь в черной плесени. Туалет воняет. И когда открывается дверь в какой-нибудь другой номер, то из любого слышен тот же запах. Пока я не попросила уборщицу почистить унитаз и вымыть пол в ванной каким- нибудь дезраствором, она и не подумала этого делать. Неужели она она не чувствует запаха? . Или это общее отношение к отдыхающим в этом санатории?
Я не была во 2-м спальном корпусе, но говорили, что там еще хуже. Все старое, все ломается.
Вплотную к первому спальному корпусу припостроен ресторан - один на всю округу, и зал дискотеки. Ресторан работает до 12 часов ночи. Пока пьяные посетители ресторана разойдутся и перестанут галдеть под окнами это уже 1 час ночи. Прощай сон и крепкая нервная система! Это конечно была гениальная идея организовать ресторан прямо возле спального корпуса!
Пляж санатория и прибрежная зона очень хорошие. Но насладиться этой хорошестью вам будет очень трудно, так как вокруг санатория огромная зона для "диких отдыхающих". Это и село, и огромный частный сектор, и специально построенные помещения. И вот все отдыхающие оттуда, рано утром, занимают все места на пляже, и когда вы приходите после завтрака и после процедур на берегу озера и покупаться, то увы, хорошего места вам найти не удастся. Даже скамеечки будут все заняты. А эти отдыхающие приходят с огромными сумками еды и конечно со спиртным. Так вот вам остаётся только сидеть где-то в сторонке и слушать их пьяные речи. К вечеру весь пляж завален их мусором, уборка которого, кстати, входит в стоимость вашей путёвки. А ВЫ-ТО ТАМ НЕ МУСОРИЛИ!
Как вы поняли, санаторий не охраняется, и его территория открыта для всех. Поэтому вдоль береговой зоны "дикие отдыхающие" постоянно жгут костры, жарят шашлыки и готовят себе разную еду. Так что, пожалуйста, вместо чистого воздуха дышите дымом и всё за ваши деньги! Но эти дикие отдыхающие не ограничиваются только территорией санатория: несколько раз мы выгоняли из здания санатория посторонних людей, которые располагались там в коридорах на креслах. Замки в номерах старые, поэтому их можно открыть даже шпилькой, а во время обеда или ужина в здании никого нет. ТАК ЧТО ЗАЧЕМ ТАМ СИДЕЛИ И ЧЕГО ЖДАЛИ ЭТИ ПОСТОРОННИЕ - ДОГАДЫВАЙТЕСЬ САМИ.
Вода в озере хорошая, лечебная: много серебра и глицерина. Но озеро зарастает камышом, его надо чистить. Озеро не глубокое - быстро нагревается, но и быстро остывает. Рассказывали, что в 2015 году, когда очень долго держалась жаркая погода, в озере завелась кишечная палочка и запретили купаться.
Очень хотелось бы , чтобы мой отзыв прочитало руководство санатория и хоть бы чуть-чуть повернулось бы лицом к отдыхающим.
Совет. Если у вас бесплатная путевка, поезжайте. Хотя бы не будет жалко денег. А если едете за свой счет - не советую. Есть много гораздо лучших санаториев.
Patiess pā rskats par sanatoriju "Lisova pisnya" - Shatsky ezeri.
Atraš anā s vieta ļ oti laba - paš ā Pesoč noje ezera krastā , apkā rt mež s, tī rs gaiss!
Š eit visas labā s lietas beidzas.
Tā kā š ī ir sanatorija, sā kš u ar ā rstiem un ā rstē š anu. Sanatorijā sastapā mies ar trim ā rstiem - mū su ā rstē još o neiropatologu - nemaz necentā s iedziļ inā ties mū su problē mā s, jo maksas pacienti viņ u gaidī ja, uzrakstī ja, ko varam viņ am pastā stī t, un ļ oti ā tri, lai mē s daudz neņ emtu. viņ a laiks. Parasti sanatorijā s (un mē s bijā m duci daž ā dā s sanatorijā s, jo mums nepatī k visu laiku iet uz vienu un to paš u), ā rsti raksta nā kamā s vizī tes datumu, lai labotu ā rstē š anu. Š eit tas neeksistē . Saskaņ ā ar principu "nenā c un netraucē man. " Pā ris reizes gā jā m pie viņ a kaut ko mainī t vai izrakstī t ko citu (tajā paš ā laikā paš i uzzinā jā m par daž ā m citā m procedū rā m). Kopumā nokļ ū š ana pie ā rstiem ir ļ oti apgrū tinā ta, ī paš i pē cpusdienā - atpū tnieku uzņ emš anas grafiku neviens neievē ro. Pē c pusdienā m ā rsti sā ks pieņ emt pulksten 14:00. Bet pirms 15.30 vai pat 16 stundā m neviens neparā dā s. Protams, ir milzī ga rinda. Pirmajā dienā , kad ieradā mies, nejauš i nokļ uvā m nevis pie savas dakterī tes, bet gan pie terapeita, kā rakstī ja bukletā (kļ ū doties, kas arī apliecina nolaidī go attieksmi pret atpū tniekiem, terapeita kabineta numurs): tā viņ a mū s ļ oti rupjā un skarbā formā izmeta no biroja. Un kā rtē jā vizī te pie vietē jiem ā rstiem, š oreiz pie kardiologa. Mū su tā saucamais "ā rstē još ais ā rsts" neprot nolasī t kardiogrammu un tā pē c nosū tī ja mū s uz konsultā ciju pie kardiologa, ko viņ š ierakstī ja mū su grā matā s. Tas bija pirmdien. Kardiologam vienkā rš i nebija neviena cilvē ka ne kabinetā , ne rindā . Viņ a negribē ja mū s uzņ emt, pat tikai skatī t kardiogrammas, bet kategoriski piedā vā ja ierasties nā kamajā dienā otrdien (jo otrdien viņ as konsultā cijas tiek apmaksā tas). Noteikumos gan teikts, ka, ja ā rstē još ais ā rsts nevar nolasī t kardiogrammu, tad viņ š pacientu nosū ta pie kardiologa bez maksas. Nā kamajā dienā mē s, protams, nedevā mies. Ā rsti tik ļ oti neiedziļ inā s cilvē ku problē mā s, ka daudzos gadī jumos izraksta procedū ras, kuras š im cilvē kam nevajadzē tu veikt. Ir labi, ja zini, ko drī kst un ko nedrī kst.
Masā ž a. Kopumā masā ž as terapeiti nav slikti, bet viņ iem ir daudz "pametuš o pacientu", tā pē c jū su 10 minū tes masā ž as pā rvē rš as par 7 minū tē m.
Dū ņ u ā rstē š ana. Tā das š ausmas nekur neesmu redzē jis (un visā s sanatorijā s ņ ē mu dubļ us). Saskaņ ā ar noteikumiem pē c katra pacienta ir jā noņ em viss netī rais - netī rais palags un eļ ļ as lupatiņ a, uz kuras kopā ar š ķ idrumu no netī rumiem saplū st sviedri un daž ā di citi cilvē ka izdalī jumi. Viņ i gulē ja jaunu autiņ u, bet uz tā s paš as netī rā s eļ ļ as lupatiņ as, uz kuras pirms jums jau gulē ja vairā ki desmiti cilvē ku, varbū t vairā k, jo, kad es paņ ē mu š o tievo autiņ u, kas sedza eļ ļ as audumu, es biju š ausmā s, vienkā rš i tā rpi nav bijuš i rā poja vē l. Un sievietes (es nerunā ju par vī rieš iem) apguļ as š ajos dubļ os: autiņ š uzreiz kļ ū st slapjš un jū s - mī ļ ā s sievietes - guļ at tajā glā zē no visiem, kas jums bija priekš ā . MĀ CIES CIENĒ T SEVI!
Manipulā ciju telpa, kurā tiek ievadī tas injekcijas un intravenozi pilinā tā ji, ir bez izlietnes, lai gan sanatorijas vadī ba droš i vien zina sanitā ros un higiē nas standartus, ka medmā sai pirms katras injekcijas ir jā nomazgā rokas. Un te medmā sa ierodas liftā , tur nospiež pogas, satver durvju rokturus un tā tā lā k, un pē c tam ar tā m paš ā m rokā m ieliek intravenozā s pilienus. Č IS!!!!!!! !
Ā rstē š anas rezultā tu nesaņ ē mā m (kā citā s sanatorijā s), lai gan par taloniem samaksā jā m milzu naudu.
Ē damistabā sadale (t. i. , ē diena š ķ ī vju novietoš ana uz ratiņ iem, lai pē c tam tos izklā tu uz galdiem) tieš i koridorā . Izskatā s tā : visi iet garā m, runā , klepo, š ķ auda, un tas viss uz š iem ratiem lido uz jau piegā dā to pā rtiku. . Nemaz nerunā jot par to, ka zupas ir tikai ū dens, porcijas pamatē dienam ir tik niecī gas, ka pē c vakariņ ā m visi cilvē ki iet uz veikalu, lai ar kaut ko pabarotos.
Istabas. Mē s dzī vojā m pirmajā guļ amistabas ē kā . Ir divistabu numuri - katra istaba ir 8 metri. Bet tas nav svarī gi: jums nav jā dejo istabā . Viss ir vecs, ī paš i mī kstā s mē beles. Dī vā ns pirmajā istabā ir tā sabrucis, ka tur vajadzē ja nolikt trī s segas, lai uz tā varē tu kaut kā gulē t. Bet viņ i ieradā s ā rstē t mugurkaulu. Otrajā istabā gultas č ī kstē ja tik ļ oti, ka, ja naktī pagriezies, visi pamodā s no č ī kstē š anas. Tas ir: kad tu vakarā gulē ji, tu vairs nekustē jies un visu nakti. Visas 25 uzturē š anā s dienas mitrā tī rī š ana netika veikta. Vannasistabā ir pretī gi pieskarties jaucē jkrā nam, tas ir klā ts ar melnu pelē jumu. Tualete smird. Un kad atveras durvis uz kā du citu istabu, no jebkuras atskan tā pati smaka. Lī dz brī dim, kad palū dzu apkopē jai iztī rī t tualeti un izmazgā t vannasistabas grī du ar kā du dezinfekcijas lī dzekli, viņ a pat nedomā ja to darī t. Vai viņ a to nejū t? Vai arī tā ir vispā rē ja attieksme pret atpū tniekiem š ajā kū rortā ?
Es nebiju 2. guļ amistabas ē kā , bet teica, ka tur esot vē l sliktā k. Viss ir vecs, viss saplī st.
Netā lu no pirmā s kopmī tnes atrodas restorā ns - viens visam rajonam, un diskotē ku zā le. Restorā ns ir atvē rts lī dz pulksten 12.00. Brī dī , kad iereibuš ie restorā na klienti izklī st un beigs klaigā t zem logiem, ir jau pulkstens 1 naktī . Ardievu miegs un spē cī ga nervu sistē ma! Tā noteikti bija ģ eniā la ideja noorganizē t restorā nu tieš i blakus kopmī tnei!
Kū rorta pludmale un piekrastes zona ir ļ oti laba. Bet jums bū s ļ oti grū ti izbaudī t š o labestī bu, jo ap sanatoriju ir milzī ga teritorija "savvaļ as atpū tniekiem". Š is ir ciems, milzī gs privā tais sektors un speciā li bū vē tas telpas. Un tā visi atpū tnieki no turienes agri no rī ta aizņ em visas vietas pludmalē un, kad atnā ksi pē c brokastī m un pē c procedū rā m ezera krastā un peldies, tad diemž ē l nevarē si atrast laba vieta. Pat soliņ i bū s aizņ emti. Un š ie atpū tnieki nā k ar milzī giem maisiem ar pā rtiku un, protams, ar alkoholu. Tā pē c jums vienkā rš i jā sē ž kaut kur malā un jā klausā s viņ u piedzē ruš ā s runas. Lī dz vakaram visa pludmale ir nokaisī ta ar viņ u atkritumiem, kuru tī rī š ana, starp citu, ir iekļ auta jū su ekskursijas cenā . UN TU TUR NEKRAIŠ I!
Kā jū s saprotat, sanatorija netiek apsargā ta, un tā s teritorija ir atvē rta ikvienam. Tā pē c piekrastes zonā "savvaļ as atpū tnieki" nemitī gi dedzina ugunskurus, cep š aš liku un gatavo sev daž ā dus ē dienus. Tā tad, lū dzu, tī ra gaisa vietā ieelpojiet dū mus un viss par savu naudu! Bet š ie mež onī gie atpū tnieki neaprobež ojas tikai ar sanatorijas teritoriju: vairā kas reizes mē s izdzinā m no sanatorijas ē kas sveš iniekus, kuri tur atradā s gaiteņ os uz krē sliem. Istabā s ir vecas slē dzenes, tā pē c tā s var atvē rt pat ar matadata palī dzī bu, un pusdienu vai vakariņ u laikā ē kā neviena nav. TĀ D KĀ PĒ C VIŅ I TUR SĒ DĀ JA UN KO Š IE Ā RPUSIEŠ I GRIBĒ JA - UZMINI PATS.
Ezera ū dens labs, dziedinoš s: daudz sudraba un glicerī na. Bet ezers aizaudzis ar niedrē m, jā tī ra. Ezers nav dziļ š - ā tri uzsilst, bet ā tri arī atdziest. Stā stī ja, ka 2015. gadā , kad karstais laiks bija ļ oti ilgi, ezerā sā kusies E. coli un peldē ties bija aizliegts.
Ļ oti gribē tos, lai sanatorijas vadī ba izlasī tu manu atsauksmi un vismaz mazliet pievē rstos atpū tniekiem.
Padoms. Ja jums ir bezmaksas biļ ete, dodieties. Vismaz naudas ž ē l nebū s. Un ja brauc par saviem lī dzekļ iem - neiesaku. Ir daudz daudz labā ku kū rortu.