
No mī nusiem:
- ļ oti vā jš kondicionieris, kas netiek galā ar telpas lielumu - nā cā s gulē t ar atvē rtiem logiem;
- uz logiem nav moskī tu tī kla - tā tad odi nokļ uva istabā ;
- no istabas logiem pavē rā s skats uz viesnī cas pagalmu. Sakarā ar to, ka gulē jā m ar atvē rtiem logiem, divas reizes agri no rī ta mū s pamodinā ja viesnī cas personā ls, kas dū mu pauzē kaut ko Ļ OTI SKAĻ I apsprieda, un vienu reizi maš ī nas vadī tā js, kurš tikai stā vē ja un dū dē ja, lai nā k. viņ am;
- logiem ir salauzti rokturi, pareizā k sakot, tie nav pieskrū vē ti, bet vienkā rš i ielikti;
- Istabā bija gultiņ a bē rnam. Gultiņ ai vairumam redeļ u stiprinā jumi bija nolū zuš i un tā pē c nepā rtraukti izkrita ā rā , vienas lī stes vispā r trū ka. Ī paš i “patī kami” bija, kad gulē ja lameles (pē c vienas lameles izkriš anas naktī , bē rns vienkā rš i gulē ja pie mums). Viesnī cas vadī ba droš i vien domā , ka bē rnam tas derē s.
- istabā nav kur izmest atkritumus, kas tā vai tā tiek savā kti uzturē š anā s laikā istabā , izņ emot nelielu urniņ u vannas istabā nekā cita nebija. Laikam jau pē c idejas vajadzē ja ē st visu ar iepakojumu.
- uzkopš ana istabā - "nav", t. i. mū su gadī jumā viņ i izņ ē ma atkritumu maisu, ko mē s atstā jā m, un ar to tī rī š ana beidzā s. Man bija dzimš anas diena 22. , proti, 23. datumā . kad ieradā mies un iekā rtojā mies, vakarā nopirkā m pilsē tā kū ku un kur viņ i ē d, prasī ja š ķ ī vi ar dakš ā m un nazi, un tā š is š ķ ī vis ar dakš ā m mū su istabā stā vē ja lī dz mū su uzturē š anā s beigā m. viesnī cā (š ķ iet, ka istabenes domā ja, ka mē s viņ as atvedā m lī dzi);
Reiz mū su istabā istabenes aizmirsa savu "saimnieku" durvju atslē gu. Mē s nolē mā m tos nodot rokā s, uzskatot, ka, ja tos iedosim reģ istratū rā , viņ iem var tikt piemē rots naudas sods. Nekavē joties izš uvu tos cauri daž iem numuriem no mū sē jiem. Vai jū s domā jat, ka viņ i iztī rī ja š o istabu? Jā , tieš i tā , viņ i vienkā rš i sē dē ja uz gultas un kaut ko jautri apsprieda, skatoties telefonā .
- dvieļ u komplekta nomaiņ a - katru dienu - bet reizē m jauni bija sliktā ki par iepriekš ē jiem, vienkā rš i bija netī ri, vairā kas reizes aiznesa, bet vispā r aizmirsa uzlikt jaunus;
- gultas maiņ a - ik pē c trim dienā m. Palags uz gultas bija maza izmē ra, tā pē c tas tika pastā vī gi ietī ts. Viņ i arī domā – un tā arī notiek;
- pē dē jā dienā (27.08. 2020) viņ i aizmirsa duš ā ieliet duš as ž eleju, vai arī domā ja, ka mums pietiks vienkā rš i noskalot ū denī , vai arī man vajadzē ja iet nopirkt vajadzī go ž eleju veikals. Un varbū t viņ i domā ja, ka mē s esam pē dē jā diena, un tā pē c tas mums derē s;
Koridorā bija lampa, bet tā nedarbojā s. Viņ i arī domā – un tā arī notiek;
- Wi-Fi - ir, bet mē s varam teikt, ka tā nav, tā pē c nerē ķ iniet ar to daudz;
- telpas aprakstā norā dī ts, ka ir "Mini-ledusskapis", tas ir - bet tas ir mini mini un ar to var tikai nedaudz atdzesē t dzē rienus.
Visus mī nusus attaisnojā m ar š ī s viesnī cas priekš rocī bā m, nesazinoties ar reģ istratū ru. Mē s centā mies neievē rot trū kumus. Tač u izlikš anas "process" radikā li mainī ja mū su iespaidu par š o apakš viesnī cu.
Tā tad, izlikš ana.
Sakarā ar to, ka dvieļ u maiņ as laikā mums biež i netika iedots nepiecieš amais dvieļ u skaits, jo pē dē jā dienā (27.08. 2020) mums netika izsniegti trī s dvieļ i. Piegā jā m (28.08. 2020) reģ istratū rā - iedevā m atslē gas, lika pagaidī t, kamē r istabenes pā rbaudī s istabu.
Istabu "pā rbaudī ja" un pateica, ka esam paņ ē muš i lī dzi trī s dvieļ us. Mē s uzreiz paskaidrojā m, ka viņ i tur nav un š ī nebija pirmā reize. Mums teica, ka viņ i tagad zvanī s kalponē m, kas uzkopa mū su istabu - "tā tad tiekat galā paš i. " Nav skaidrs, kā mums vajadzē ja "saprast".
Atnā ca kalpones un sā ka pierā dī t, ka viņ as precī zi atceras, ka visu ir ielikuš as precī zi. Reģ istratū ras darbiniece tikai stā vē ja klusi un izlikā s, ka tā nav viņ as darī š ana.
Rezultā tā es atvē ru savu koferi, izkā rtoju visas lietas uz dī vā na vestibilā pie reģ istratū ras, viesnī cas apsargs, kurš stā vē ja man blakus, izlikā s, ka neskatā s uz mū su lietā m. Tajā paš ā laikā istabenes turpinā ja pierā dī t, ka noteikti visu ir ielikuš as, neskatoties uz to, ka es izņ ē mu visas lietas no kofera un dvieļ u nebija. Pē c tam pienā ca otrs darbinieks no reģ istratū ras un sā ka piedā vā t mums kafiju, lai atrisinā tu š o konfliktu.
Visa š ī pazemoš ana notika viesnī cas darbinieku un citu š ī s viesnī cas viesu klā tbū tnē , kuri atradā s viesnī cas vestibilā .
Visu š o pazemojumu laikā pie reģ istratū ras atradā s viena viesnī cas darbiniece (manuprā t, viesnī cas administrā cijas pā rstā ve), un tā pē c viņ a tikai stā vē ja un klusi skatī jā s, iespē jams, uzskatot, ka iejaukties š ajā konfliktā nav viņ as kompetencē , vai varbū t viņ a vienkā rš i domā ja, ka tas ir zem viņ as cieņ as (mums bija jā bū t klā t viņ as telefona sarunā ar citu viesnī cas viesi - radā s iespaids, ka viņ a kā vadī tā ja varē tu palī dzē t saviem darbiniekiem atrisinā t š o konfliktu).
Ne visai cienī jama š ī s apakš viesnī cas administrā cija, vai jū s visus savus viesus pakļ aujat publiskai pazemoš anai, vai arī mums vienkā rš i paveicas? Vai jū s domā jat, ka jums ir tiesī bas zagš anā apsū dzē t ikvienu, kas paliek kopā ar jums? Vai jū s domā jat, ka tas ir normā li vai jums tas ir normā li?
Vai pē c š ī visa ir iespē jams ieteikt savu apakš viesnī cu - domā ju NĒ .



- Kad ieradā mies viesnī cā , mums teica, ka mums nez kā pē c ir rezervē ti standarta numuriņ i?? ! ! Pē c 40 minū š u precizē š anas un gaidī š anas mums tika pieš ķ irtas 2 dzī vokļ a istabas. Treš ais numurs tika sniegts vē lā k.
Numuros nav fē na (š ī s viesnī cas standarta numuriņ os ir fē ns, bet luksusa apartamentos nez kā pē c nav fē na??! ! ). Nav arī telefona un mikroviļ ņ u krā sns, lai gan viesnī cas mā jaslapā norā dī ts, ka tas ir istabā s!
Viesnī cā tiek veikti remontdarbi, ī paš i darba dienā s. No telpas plusiem ir katla klā tbū tne un attiecī gi karstā ū dens pieejamī ba visu diennakti; gaisa kondicionieris; liela jauna gulta ar matraci - bija ļ oti ē rti gulē t; telpas uzkoptas, dvieļ i mainī ti; virtuves zonā ledusskapis, elektriskā tē jkanna, elektriskā plī ts, tvaika nosū cē js, katls, panna, trauku komplekts diviem. Kā arī viena no priekš rocī bā m ir iespē ja bez maksas reģ istrē ties agri, atkarī bā no pieejamī bas. Mums bija arī Wi-Fi istabā s.
Istabas ir jaunas, kas ir ļ oti jauki, bet ir jū tama remonta smaka un ir daž ā di trū kumi: pirmajā telpā nedarbojā s boileris, tā pē c nebija karstā ū dens; lampiņ ā nebija spuldzes; durvis guļ amistabā neaizvē rā s - š ķ ī ba kaste; uz pā rsega gaismas poga nebija fiksē ta - gaisma spī d tikai tad, ja turat pogu; televizors nav plakans (kā teikts viesnī cas vietnē ); virtuvē nebija krā na ū dens. Otrā istabā nestrā dā ja elektriskā plī ts. Un treš ais numurs bija daudz mazā ks nekā iepriekš ē jā s divas istabas (acī mredzot ne 32 kvadrā tmetri, kas deklarē ti viesnī cas vietnē ). Telpā s slikta skaņ as izolā cija, caur sienu dzirdama saruna pa mobilo telefonu. Skats no telpu logiem uz remontu (akmeņ i, betona maisī tā js. . . ). Viesnī cas atraš anā s vieta ir ē rta, 10-15 minū š u gā jiena attā lumā no jū ras un pludmalē m. Blakus veikali, lielveikals, mikroautobusa pietura. Pilsē tas centru var sasniegt 15 minū š u laikā .









Ar cieņ u
viesnī cas "Arcadia" administrā cija.








