Citas Ļvovas viesnīcas neesam mēģinājuši, tāpēc nav ar ko salīdzināt

Rakstīts: 4 janvārī 2014
Ceļošanas laiks: 30 decembris 2013 — 2 janvārī 2014
Kam autore iesaka viesnīcu?: Biznesa braucieniem; Atpūtai ar draugiem, jauniešiem
Viesnīcas vērtējums:
7.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 10.0
apkalpošana: 5.0
Tīrība: 10.0
Uzturs: 6.0
Infrastruktūra: 5.0
Jauno 2014. gadu sagaidī jā m pilī . Kā rtī bā...Iepriekš pasū tot transfē ru stacijā mū s sagaidī ja nobruž ā ts ž igulis, kaķ ī . mū su č emodā ns uzkā pa ar grū tī bā m (par ko viņ i maksā ja 60 UAH ? ? ). Zem viesnī cas, kad viņ i ieradā s, atradā s divas ā rzemju automaš ī nas - viesnī cas automaš ī nas. (Jautā jums, kā pē c viņ i nesatiekas ar savā m maš ī nā m, bet sū ta piedū motus salauztus taksometrus par 60 UAH? ) Viesnī cā satikā s administratore un lauzī tā krievu valodā stā stī ja, kas un kā š eit ir. Kur ir apsardze naktī , arī ir jautā jums. Arī paš i vilkā m somas no maš ī nas, acī mredzot, durvju sargu posteņ a nav. Patī kams pā rsteigums bija lifts un kā pņ u trū kums uz to. Istaba maza, bet pietiekami mā jī ga! Ļ oti patika! Divas istabas, glī ti izstā dī tas mē beles un vannasistaba - te tieš ā m atpū tā mies! ! ! Mē beles ir brī niš ķ ī gas! Ē rts un vidē ji mī ksts. Maza tē jkanna, tē ja, kafija - istabā ir cukurs, krū zes arī . Istabā nav daudz dzeramā ū dens, tā pē c jā iet uz lielveikalu iepretim viesnī cai, lai iegā dā tos. Esam jaunlaulā tie, bet gulta ir nevis viena, bet divas! ! Mē s joprojā m par to smejamies! Vannas istabā jū s neatradī siet ne ž eleju, ne š ampū nu, un roku ziepes ir š ķ idras. Bet duš ai galvā ir vā ciņ š -vā ciņ š : )) Dvieļ i un halā ti sterili, vannasistaba arī : ne pelē juma, ne smakas. Karstais ū dens 24/7 ir pluss! Minibā rs ir visparastā kais, nekas neparasts. Ir brilles un korķ viļ ķ is. Numuriņ ā mū s gaidī ja pudele sausā sarkanvī na no viesnī cas - š is brī dis bija ļ oti patī kams. Ir maz rozetes: mums bija divi portatī vie datori, divi telefoni un kamera. Viss bija jā ielā dē pa vienam. Logi pavē rā s nevis uz ceļ u, bet uz viesnī cas pagalmu - tā tad ceļ š netraucē ja gulē t, bet pirmajā naktī "strā dnieki" pā rcē la gultas pā r mums, otrajā naktī - bē rni skraidī ja, treš ajā nakts - Jaunais gads un tikai ceturtajā izdevā s bezrū pī gi gulē t. Lī dz pulksten 8. . 8os bē rni atkal pamodā s. Apkopē jas biež i staigā pa gaiteni un apspriež visu: no traukiem uz galda lī dz viesiem, kaķ im. atpū ta viesnī cā . . Reizē m bija smieklī gi. . Š ajā viesnī cā nav skaņ as izolā cijas. Pirmajā dienā devā mies uz brokastī m pulksten 10. Galdi tukš i! ! ! Bija graudaugi, olu kultenis un gurķ i-tomā ti. Bet viņ i mū s iepriecinā ja, teica, ja pagaidī sim 15 minū tes, tad mums izņ ems siera kū kas! ! : )) viņ i gaidī ja. . Neskatoties uz to, ka apmeklē tā ji no ielas var ienā kt arī viesnī cas restorā nā , kur tiek pasniegtas brokastis, proti, durvis iet tieš i uz ietvi, no durvī m nepū š vē jš , un restorā ns ir mā jī gs un skaists. Viesmī ļ i ir nedaudz iebiedē ti vai miegaini, mē s nezinā m, bet mē s neredzē jā m smaidu viņ u sejā s no neviena no viņ iem. Kā du dienu palū dzu nomainī t spraudni, viņ š aizgā ja un pazuda. Man tas bija jā ņ em no blakus galda. Durvju sargs, kaķ is. mē s tikā mies pē cpusdienā , vectē vs ir divas reizes ī sā ks par mani, viņ š mani pā rsteidza ar smarž u aromā tu: vai nu Stolichnaya, vai Nemiroff, vai Pervak. Jaungada bankets, tā sauktais, ir grā matvedī bas korporatī vā ballī te. Ne tikai, ka ieejot daž i viesi jau bija ieņ ē muš i visas vietas un nā cā s drū zmē ties pie ieejas, neviens mū s nesagaida, aicinā ja pacienā ties ar š ampanieš a glā zi, kamē r pā rē jie ieradā s. Sē doš s skatiens uz stā vu, kaķ is. pū lis pie ieejas un nezina, kur sevi likt. Š is juceklis turpinā jā s 20 minū tes. bē rni, kaķ is. kliedza pā r mums divas dienas, protams, sā ka steigties pa zā li! Pē c pusstundas saimnieks sā ka izklaidē t 50 gadus vecā s tantes un onkuļ us – tā du bija ap 70%. Jaunatnei nebija kur iet. Stā vot pie ieejas satikā m NG, pē c krievu laika. Tad viņ i ž iperī gi mū s aizveda uz restorā na otro stā vu, kur mū s it kā gaidī ja galdiņ i un administrators visus veda pie sava galdiņ a. Otrajā stā vā nebija ne administratora, ne viesmī ļ u. Cilvē ki atkal sā ka drū zmē ties un meklē t katru galdu. Kā ds aizķ ē ra glā zi, tā saplī sa. . Pā rdomā ti tikš anā s viesi! Pē c 15-20 minū tē m, kad ļ audis tikko bija sā kuš i maltī ti, vadī tā js paziņ oja vakara tē mu: "60-80-viņ a! " Tā bija kaka! ! ! Es tikko piedzimu, un viņ š startē ja konkursos par tā laika zinā š anā m! Mē s bijā m š okē ti! Garlaicī gi nav vā rds! Bet vecmā miņ ā m bija jautri - viņ as ir uzmanī bas centrā ! Savukā rt jaunatne sē dē ja un vakariņ oja. Pē c jaunā gada sanā ksmes kanā ls UT-1 ieslē dza Jaungada programmu, es nezinu, kurā gadā - izklaidē jieties, viņ i saka ! ! Par laimi, pie galda bija arī jauns pā ris un atradā m kopī gas tē mas. Bija liela vē lme celties un doties prom! Jā , virtuve darbojā s lieliski! Galdi lū za! Viss bija garš ī gi! Spirā le - viss ir skā bs! Vī ni visi sausi un š ampanietis - brut! ! Oficianti mainī ja š ķ ī vjus tikai pē c treš ā pieprasī juma! Ī sā k sakot, mē s nokā pā m uz pirmo stā vu. Pirms iegā jā m zā lē , mums uzbruka Ziemassvē tku vecī tis un visiem uzdā vinā ja Jaungada balles! un tad pazuda! ieslē dz mū ziku - dejo! Bē rni turpinā ja skraidī t, uz krē sliem sē dē ja 50 gadī gas vecmā miņ as un vectē vi - kapets !!! ! ! Tā pat kā izlaidums! Pē c vieniem naktī devā mies ceļ ā , jo pē c tā das "programmas" gribē jā s gulē t! Nā kamreiz lū dzu rī kotā jus rakstī t nevis JAUNGADA BANKETU, bet vienkā rš i: vakariņ as! Izbraucot no viesnī cas, š veicars, tas pats vectē vs, mē ģ inā ja mums palī dzē t - aizvilkt somas uz taksi (atkal uz taksi, nevis uz viesnī cas maš ī nu! ! ) Es palū dzu, lai viņ š paņ em mē teļ u pakaramo. ar uzvalku maciņ ā un kameras somu. Viņ š paķ er milzī gu č emodā nu uz riteņ iem un saka: "Š o es paņ emš u! ". Vī rs viņ am saka: "Viņ a ir smaga! " Bet viņ š vilka. Mū su soma ne tikai noslaucī ja visus stū rus, kamē r viņ š to nesa, bet arī centā s to pacelt nevis aiz somai pieš ū tā roktura, bet gan aiz margā m !! ! ! Es domā ju, ka man bū s sirdslē kme! Es viņ am kliedzu: "Necel!! ! " Viņ š nedzird, kā rezultā tā soma apgā ž as, nokrī t uz asfalta un noslauka ar to visus netī rumus! Es biju gatavs viņ u nogalinā t! Tā viņ š joprojā m stā v un prasa naudu par savu "pakalpojumu" ! ! ! Vismaz atvainojies! ! ! Vā rdu sakot, iespaidu no viesnī cas tieš ā m ir daudz! Reģ istratū rā ir brī niš ķ ī ga grā mata par personā la darba novē rtē jumu. Mē s aizvedā m viņ u uz savu istabu lasī t. Dī vaini, ka tikai neviens nestrā dā ar personā lu vismaz pē c š ī s grā matas. Lai gan, no otras puses - 3 zvaigznes. un tas arī viss!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар Reikartz_Hotels
Reikartz_Hotels

Labdien!

Paldies, ka veltījāt laiku, lai uzrakstītu mums detalizētu un svarīgu pārskatu. Tieši viesu komentāri mums palīdz pilnveidoties, tāpēc komentārus ņēmām ļoti uzmanīgi.

Tika veikta iekšējā izmeklēšana, kuras rezultātā ļaujiet man komentēt jūsu pārskata galvenos punktus:

- viesnīcas šoferis vienmēr ir gatavs sagaidīt viesus un nogādāt viņus noteiktajā vietā, tomēr, ja pastāv kavēšanās risks, vēršamies pēc palīdzības pie transporta kompānijas. Tā kā mums bija ārkārtīgi svarīgi, lai Jūs tiktu sagaidīts laicīgi un bez kavēšanās nogādāts viesnīcā, tad tiešām transfēru nodrošinājām ar partnerkompānijas palīdzību, jo jau pirms Jūs rezervējāt transfēru, šofera grafiks plkst. rīts jau nokrāsots.
Garantējam, ka neskatoties uz auto marku un izlaiduma gadu, visām automašīnām regulāri tiek veikta tehniskā apskate un tās ir atbilstošā tehniskā stāvoklī. Mēs arī sazinājāmies ar šo uzņēmumu un īpaši atzīmējām sūdzību par slikto smaku un uzstājām, ka sniegtajām automašīnām turpmāk jābūt bez svešas smakas;

- viesnīcas apsardzes dienests visu diennakti atrodas savā darba vietā, kas atrodas pie ieejas viesnīcas ēkā;

- Mēs ļoti nožēlojam, ka jūsu ierašanās laikā nebija operatīvas iespējas palīdzēt ar bagāžu. Tas saistīts ar to, ka durvju sargu darba diena sākas 8:00;

- ja viesis rezervācijas laikā norāda savas vēlmes pēc divguļamās gultas, mēs izmantojam lielo matraču paliktni, kas tiek nēsāts uz divām vienvietīgām gultām, jo ​​šajā viesnīcā nav numuru ar divvietīgām gultām.
Mēs patiesi atvainojamies, ka mūsu rīcībā nebija papildu informācijas, ka esat medusmēneša braucēji, un šī iemesla dēļ telpa jums nebija pienācīgi sagatavota. Tā kā šādiem gadījumiem mums ir īpaši piedāvājumi telpu dekorēšanai;

- attiecībā uz higiēnas precēm: vannas istabā tieši pie miksera ir dozators ar universālu līdzekli - gēla šampūnu;

- patiešām, šajā telpā nav pietiekami daudz kontaktligzdas, lai vienlaikus uzlādētu piecas ierīces. Taču, plānojot remontu, noteikti apsvērsim iespēju aprīkot telpu ar lielu skaitu rozetēm;

- Protams, trokšņu izolācija ir ļoti svarīga, un tas ir ārkārtīgi nepatīkami, ja trešo personu faktori traucē miegu. Mēs esam atkārtoti apmācījuši kalpones par uzvedības un klusuma standartu viesnīcā.
Diemžēl darbinieki nebija informēti par diskomfortu bērna uzvedības dēļ, tāpēc atbilstoši pasākumi netika veikti;

- tika veiktas papildu apmācības ar restorāna darbiniekiem, lai uzlabotu apkalpošanas līmeni un ēdienu papildināšanas ātrumu Zviedrijas līnijā, lai izslēgtu iespēju atkārtot aprakstītās nepilnības nākotnē;

- diemžēl laika gaitā ir grūti apstiprināt vai atspēkot jūsu komentāru par alkoholisko dzērienu smaku, kas bija manāma durvju sarga klātbūtnē. Taču katra darbinieka ierašanos darba vietā un “stāvokli” katru dienu fiksē viesnīcas apsardzes dienests. Var teikt, ka šādu piezīmi šim darbiniekam saņemam pirmo reizi un garantējam stingrus pasākumus gadījumā, ja turpmāk tiks atklāts šāds pārkāpums.
Dzeramnauda Reikartz tīklā tiek uzskatīta par privilēģiju, nevis tiesībām, tāpēc jebkādas zīmes, kas norāda uz dzeramnaudas pieprasījumu, ir stingri aizliegtas. Esam veikuši skaidrojošo darbu ar šveicaru par Jūsu aprakstīto gadījumu un rūpīgi sekosim līdzi, lai tas turpmāk neatkārtotos;

- par viesu sagaidīšanu Vecgada vakarā: vēlos atzīmēt, ka vienlaicīgi ieradās liels skaits viesu un, kamēr restorāna darbinieki pavadīja dažus viesus pie galdiņiem, varēja rasties iespaids, ka neviens tikās ar viesiem. Noteikti izskatīsim iespējas, kādos pakalpojums notiks paātrinātā tempā.

Fri, 10 Jan 2014, 16:38
аватар Reikartz_Hotels
Reikartz_Hotels

Patiešām, viesu ir daudz un katram ir dažādas gaumes, taču svarīgi, lai sacensību programma visiem būtu vienlīdz interesanta. Runājot par pauzēm starp sacensībām, mēs tās piepildījām ar TV koncertu, lai dotu viesiem iespēju pavakariņot un papļāpāt vienam ar otru. Turpmākajos pasākumos noteikti ņemsim vērā viesu vēlmes, balstoties uz atsauksmju analīzi par programmu un dzērieniem;

- reģistratūrā tika ierakstīta informācija par taksometra pasūtīšanu, nevis viesnīcas transfēru jūsu izbraukšanas laikā no viesnīcas. Atvainojamies par saņemto dezinformāciju;

Darbs ar personālu tiek veikts katru dienu, visas kļūdas tiek rūpīgi analizētas un izlabotas. Darbs pēc tīkla standartiem, apkope, serviss, organizatoriskie jautājumi – tas ir tas, ko ik dienu cenšamies uzlabot, lai sasniegtu maksimālu komfortu saviem viesiem.
Mēs necenšamies attaisnoties nevienā no punktiem, bet tieši otrādi: iespēju robežās ņemam vērā katra viesa visas vēlmes. Turklāt mēs garantējam, ka viesnīcas darbinieki cenšas nekavējoties novērst trūkumus, ja tie rodas viesu uzturēšanās laikā, tiklīdz tie kļūst zināmi.

Lūdzu, pieņemiet mūsu patieso atvainošanos par visiem brīžiem, kas netika ņemti vērā vai nav organizēti atbilstošā līmenī.

Esam ļoti gandarīti, ka savā atsauksmē atzīmējāt mūsu istabu komfortu un tīrību, kā arī to, ka esat apmierināti ar mūsu restorāna ēdienu kvalitāti. Šī iemesla dēļ mēs uzdrošināmies cerēt, ka jūsu iepazīšanās ar Reikartz Hospitality Group tīklu turpināsies arī nākotnē. Aicinām Jūs uz citām mūsu tīkla viesnīcām un priecāsimies sniegt Jums vislabākās kvalitātes pakalpojumus.

Ar cieņu,
Korčagina Viktorija
Viesmīlības direktors
Reikartz viesmīlības grupa

Fri, 10 Jan 2014, 16:39
аватар