Wi-Fi darbojas, bet neglābj ar tik daudziem mīnusiem

Rakstīts: 29 janvārī 2016
Ceļošanas laiks: 6 — 9 janvārī 2016
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 3.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 3.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 6.0
Istaba, kas jums ir paredzē ta diviem, var bū t ne vairā k kā viena.
Gaisa kondicionē tā ja š ļ ū tene nedrī kst nonā kt duš ā .
Smirdī ga eļ ļ as lupatiņ a duš as durvju formā ir ņ irgā š anā s.
To, ko jū s saucat par logu, jū s varat saukt, maksimā li, par loga lapu.

Man solī tā s brokastis par papildus samaksu netika nodroš inā tas, atsaucoties uz to, ka nebiji pā rliecinā ts, ka ieradī simies, neskatoties uz to, ka 100% priekš apmaksu veicu 12.12. 15. , un norē ķ inā jos 01. /06/16. Pirms maksā š anas man 5 reizes zvanī ja menedž eri un jautā ja par brokastī m, bet neviens tā s negatavoja. Neskatoties uz to, ka iemesli bija daž ā di: viņ i nebija pā rliecinā ti par izlī gumu, viņ i nepirka pā rtiku, tad nebija pavā ra, tad kaut kas cits. Un man teica, ka brokastu nebū s tajā brī dī , kad ierados viesnī cā , tas ir, 6. janvā rī pulksten 17-50, un kā zinā ms, Ļ vovā Ziemassvē tkos iestā des nestrā dā un nav ī paš a iespē ja iegā dā ties brokastis. Izeja no esoš ā s situā cijas netika piedā vā ta.
Pakalpojums "Pamodiniet mani". reģ istratū ras darbiniece viņ as dē ļ "uztvē ra un izlidoja no galvas", nokavē ju uz tikš anos, jo pamodos 50 minū tes vē lā k par norā dī to modinā š anas laiku.
Viņ a lū dza, lai istabā izmazgā ju grī du un neko citu neaiztieku, bija sniegs un dubļ us ienesa kurpes. Man ar zinā mu prieku istabene salocī ja personī gā s mantas, saklā ja gultu, pā rkā rtoja manu personī go kosmē tiku duš as telpā , izmeta, viņ asprā t, atkritumus no galda, neskatoties uz to, ka istabenei aizliegts izmest klienta lietas, bet viņ a nemazgā ja grī du!
Dzirdamī ba no blakus istabas, it kā cilvē ki dzī votu tavā istabā , tu negulē ji daudz.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu