Briesmīga apkalpošana

Rakstīts: 4 septembris 2016
Ceļošanas laiks: 1 — 4 septembris 2016
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 1.0
Š ausmas! Teritorijas praktiski nav. Tuvumā nav ne parka, ne zaļ ā s zonas. Apkā rt dzī vojamā s ē kas, ceļ š . Lī dz upei apmē ram 20 minū tes kā jā m, gandrī z nav pludmales, niedres. Vakarā iela un neliela teritorija nav apgaismota.
Pasū tī jā m banketu – tas bija š vaks. Iestā dē viņ i neprot ne gatavot, ne apkalpot, ne apkalpot, viesmī ļ u nav vispā r. Turklā t viņ i strā dā tikai lī dz 21.00 (par ko nebrī dinā ja, kad pasū tī jā m).
Administratore, viņ a ir viesmī le, viņ a ir arī pavā ra palī dze, viņ a ir aukle (un viņ a to visu dara vienlaikus) - viņ a paceļ balsi uz klientiem, kad viņ ai kaut kas nepatī k. Viņ š nezina, kā kontrolē t savu uzvedī bu un kontrolē t sevi. Turklā t viņ u uztrauc nevis viesi, kuri maksā ja naudu par atpū tu, bet gan lielā kie kaimiņ i - kuri dzī vo blakus viesnī cai, ja vien neviens no atpū tniekiem netraucē .

Sū dzī bu grā mata tika noraidī ta. Par rezervā cijas atcelš anu nekur nav minē ts lī gumsods 50% apmē rā no rezervā cijas cenas.
Ja jums patī k atpū sties uz bruģ a un pē c 21:00 sē dē t mā jā pie televizora - jū s esat š eit.
Sliktā ku apkalpoš anu savā mū ž ā neesmu redzē jis. Es absolū ti neiesaku
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu