Apkalpošanas un pienācīgas pārtikas trūkums

Rakstīts: 24 augusts 2017
Ceļošanas laiks: 15 — 22 augusts 2017
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 7.0
apkalpošana: 3.0
Tīrība: 4.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 10.0
Reģ istratū rā mū s sagaidī ja nedraudzī gi. Rupja administratore Nadež da. Divas istabas no trim bija gatavas tikai 15-30. Tī rī š anas kvalitā te ir š ausmī ga, visur bija sveš i mati. Viņ i atveda draugus no Vā cijas, bija nepatī kami š ā dai uzņ emš anai. Lī dzī ga situā cija ir ar kaimiņ iem no Baltkrievijas. Ē diens pretī gs, rindas. Trū cī gas brokastis, mū ž ī gi nokaltuš i tomā ti un gurķ i, kas sasmalcinā ti no vakara. No izklaides apš aubā mas kvalitā tes dzī vā mū zika. Izskatā s, ka personā ls nestrā dā .
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu