Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Briesmīga apkalpošana!!!!

Rakstīts: 13 februāris 2014
Ceļošanas laiks: 25 janvārī 2014
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
apkalpošana: 1.0
Rezervē ju viesnī cu, noliku maksā jumu tajā paš ā vakarā , uzreiz samaksā ju, apstiprinā jumu atsū tī ja nā kamajā dienā ! Un likā s, ka viss kā rtī bā , bet viņ i atcē la atvaļ inā jumu un saskaņ ā ar noteikumiem vietnē , kurā teikts, ka var atcelt rezervā cija ar pilnu naudas atmaksu ne vē lā k kā.72 stundu laikā . Atcē lu rezervā ciju mē nesi pirms ceļ ojuma, nosū tī ju pieprasī jumu atmaksā t par izmitinā š anu, atsū tī ja atmaksas veidlapu tī ri ukraiņ u valodā . Uzdevu jautā jumu, bet ir veidlapa krievu valodā , uzrakstī ja nē . Nu labi, domā ju, ka vienkā rš i manuā li aizpildī š u iesniegumu ar visu informā ciju un situā cijas aprakstu, nosū tī ju 2014. gada 25. janvā rī . Tajā paš ā laikā gaidī ju atbildi, vismaz to viņ i saņ ē ma vē stuli un tā du un tā du termiņ u naudas pā rskaitī š anai, BET es nekad nesaņ ē mu nekā du atbildi. Es sā ku katru dienu rakstī t tieš saistes č atā par naudas atgrieš anu un saņ ē mu "izcilu" servisu no administratoriem, katrs no viņ iem visu noskaidroja no jauna - uz kuru pastu nosū tī ts pieteikums, kad, kā pē c rezervā cija tika atcelta, tad viņ i teica, ka nav jū su pieteikumu, ir tikai rezervā cija un taksometra pasū tī š ana. Ka viņ i saka kaut kā dā mistiskā veidā , ka viņ i nav rī kojuš ies. Tad viņ i to atrada un teica, ka rī t es pā rbaudī š u jū su situā ciju ar grā matvedi. Un protams, ka nā kamajā dienā neviens nerakstī ja un nezvanī ja, un viss sā kā s no jauna, regulā ras brokastis, regulā ras precizē š anas un ka saka RĪ T naudu noteikti atdos. Un lietas joprojā m ir, naudas nav un atkal skaidrojas. Un 04.02 uz pastu tika nosū tī ta vē stule ar frā zi aizpildiet rekvizī tus atgrieš anai. Kā.1, 5 nedē ļ as es viņ iem neko nesū tī ju. Un, kad es tieš saistes č atā uzrakstī ju, vaicā jot, kā pē c man tas viss jā aizpilda vē lreiz, viņ i man atbildē ja: "Ak, tā ir kļ ū da, es jums neko nesū tī ju, informā cija ir jū su! ". Lai gan paraksts bija administrators, ar kuru es runā ju tieš saistes č atā . Tad viņ i rakstī ja, ka rī t atkal tiks pā rskaitī ta nauda, ​ ​ visa saziņ a ar administratoriem bija tikai tieš saistes č atā , viņ iem bija pilnī ga ignorē š ana pa pastu, nekad nav bijusi informā cija no viņ iem pa pastu, viņ a tikai pati visu noskaidroja. Nā kamajā dienā pē c kā rtē jā m "brokastī m" atkal klusums par naudu. Es atkal rakstī ju tieš saistes č atā par naudu un beidzot viņ i man atbildē ja, ka nauda tika pā rskaitī ta un tas bija tikai pē c kā rtē jā skandā la no manas puses. Lai gan nauda tika pā rskaitī ta caur westernunion, kur ir nepiecieš ams kods, lai tos saņ emtu, BET viņ i neatsū tī ja nekā du informā ciju. Kā tā ? Rezultā tā naudu saņ ē mu tikai pē c 3 nedē ļ ā m pē c ikdienas vē stulē m un skandā liem. Nervu un spē ku jū ra ir iztē rē ta. Tā strā dā t nevar! ! ! Ja viņ iem ir š ā ds serviss lī dz atbraukš anai, tad baidos uzminē t, kā tur bū s pē c ieraš anā s. Es nevienam neiesaku.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu