Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Rupja attieksme un miruši skaitļi

Rakstīts: 4 septembris 2020
Ceļošanas laiks: 25 augusts — 4 septembris 2020
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 5.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 5.0
Vā rdu sakot, š ausmas.
1. Sā ksim ar rezervā ciju: apmaksai ievietojā m nepareizu rē ķ inu, protams, uz augš u. Skaitī ts ar vā rdiem "paldies par uzmanī bu". Lū dzu.
2. Norē ķ ins. Norē ķ ins notiek pulksten vienos pē cpusdienā . Ieradā mies divos – istaba nebija gatava. Iemesls: apkopē jas pusdienā s. Viņ i pusdieno pusi dienas, š ķ iet, jo izrakstī š anā s ir 11. Trijos, jau ar nerviem, iekā rtojā mies.
3. Skaitlis. TV nedarbojas. Pienā ca zē ns, apmē ram 18 gadus vecs, mē ģ inā ja to ieslē gt...ar vā rdiem "televizors tieš ā m nedarbojas", un aizgā ja.

No tualetes tvertnes tek noplū de. 7:25, nā kamajā dienā pē c reģ istrē š anā s mū s pamodina klauvē jiens pie durvī m un ziņ kā rī ga seja, kas lū kojas pa aizkariem "patī kami". Nav atvainoš anā s vā rdu, tikai "jū su tvertne tek. " Noplū st nevis MŪ SU tvertne, bet TU, un tas ir jā salabo PIRMS ievā caties! Un kā pē c nā k 7:25, skatoties pa logiem? ! Tualetē aizsē rē jusi kanalizā cija, izlietnē visas 10 atpū tas dienas. Atseviš ķ i par ledusskapi: neviens nevar ietaupī t uz izmē ru kā š ī s bā zes direktors. Š ī "kuba" augstums ir lī dz pusmetram.
4. Izlikš ana. Tā kā nevarē jā m atrast nevienu no administrā cijas, atstā jā m atslē gu istabas atslē gas caurumā un izbraucā m 10:30. Zvanot administratorei, atvadoties dzirdē ju š ā dus vā rdus: "Jums ir tikai problē mas. Lai jums labs ceļ ojums. " Tika teikts tā dā tonī : "Vairs nenā c. "
Neesmu konflikta cilvē ks, varē tu pat teikt par mī kstu, bet te nu tā vien gribas uzsprā gt no saš utuma!
Apkopojiet. Bā ze kopumā nav slikta: plaš a, ē rti izvietota, lē ta. Bet miruš ā s telpas un pretī gie darbinieki, sā kot no apkopē jas un beidzot ar administrā ciju, sabojā visu pā rē jo iespaidu.
Un vadī bai ir jā ņ em vē rā š ī s atsauksmes un jā izdara pareizie secinā jumi. Ja jau sniedzat pakalpojumus, dariet to pareizi. Vismaz kaut kā diem apkalpoš anas standartiem vajadzē tu bū t, nevis ē dnī cas standartiem Padomju Savienī bā .
Lai visiem jaukas brī vdienas!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар