INFORMĀCIJA NO ADMINISTRĀCIJAS

Rakstīts: 3 marta 2019
Ceļošanas laiks: 1 februāris — 1 marta 2019
Kam autore iesaka viesnīcu?: Ģimenēm ar bērniem
Cienī jamie viesnī cas brī ze un breeze de luxe viesi!
Pirms 2019. gada sezonas sā kuma viesnī cas administrā cija, iepazī stoties ar jū su atsauksmē m un vē lmē m, ņ ems tā s vē rā savā darbā .
Tajā paš ā laikā mē s tagad mē ģ inā sim atbildē t uz vairā kiem vispā rī giem komentā riem, par kuriem raksta viesi.
Numuros nav Wi-Fi, tikai teritorijā , pie baseiniem un reģ istratū rā .
Viesnī cā Breeze standarta numuri tiek pā rdoti tikai ar ē dinā š anu ē damistabā (tā pē c tie ir lē tā ki)
Un Breeze de Luxe viesnī cā premium klases numuri tiek pā rdoti bez ē dienreizē m.
Lū dzu, apsveriet to pirms telpas kategorijas izvē les.
Uzkopš ana viesnī cā Briz de Luxe notiek 1 reizi 3 dienā s, mainot gultas.

Viesnī cas brī ze tī rī š ana pē c 5 dienā m.
Lai uzlabotu apkalpoš anu tū ristiem, Hotel Breeze de Luxe 2019.  gada sezonā uzsā k apkalpoš anu numurā .
Pirms numuru izvē les, lū dzu, rū pī gi iepazī stieties ar viesnī cas Briz vai Briz de Luxe noteikumiem un nosacī jumiem mū su mā jaslapā !
Aicinā m atpū sties vienā no populā rā kajā m viesnī cā m Zatokā !
Viesnī cas administrā cija.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu