Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

laba ārstēšana

Rakstīts: 20 septembris 2012
Ceļošanas laiks: 6 — 27 augusts 2012
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Biznesa braucieniem
Viesnīcas vērtējums:
7.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 6.0
apkalpošana: 7.0
Tīrība: 8.0
Uzturs: 9.0
Infrastruktūra: 7.0
Laba diena visiem!
Mē s atradā m internetā saiti uz sanatorijas Berezovy Guy vietni.
Visu informā ciju noskaidrojā m telefoniski un pē c rezervā cijas veicā m nelielu priekš apmaksu.
Ceļ š nav kaitinoš s, 17 stundas no Maskavas, ē rtā laikā , izbraukš ana no Kijevas dzelzceļ a stacijas, agra ieraš anā s sanatorijā . Es neteikš u neko sliktu par muitu, pieklā jī gi un bez aizspriedumiem...
Viņ i nepasū tī ja pā rsū tī š anu, taksometrs stacijā Hmeļ ņ ikā ir pilns un nav dā rgs salī dzinā jumā ar Maskavu. Mums iedeva istabiņ u – kas bija lē ti pasū tī t, bet tajā bija viss. Atnā cā m ā rstē ties – tā tad uz 5 zvaigznē m nebija pretenziju.

Ā rstē š ana sanatorijā ir laba, muguras un locī tavu speciā lists š eit ir ļ oti korekts un pazī stams. Tā pē c 19 dienā s š ķ iet, ka mē s ar sievu visā dā ziņ ā nonā cā m uz kā jā m. Ē da ē damistabā . Ē diens labs, daudz paš taisī tu...smalkmaizī tes, daž ā di graudaugi. Plus pē cpusdienas uzkodas. Lai gan sanatorija neatrodas Krievijā , mē s to ieteiksim. Viss ir pieejams un dabū ja to, ko solī ja.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Cienījamais Anton1990, vēlamies pateikties, ka veltījāt laiku atsauksmes rakstīšanai. Īpašu uzmanību pievēršam tūristu viedoklim par savu atvaļinājumu, jo. Jau daudzus gadus mūsu prioritāte ir bijusi kvalitatīva servisa nodrošināšana un nepārtraukta apkalpošanas līmeņa uzlabošana. Mēs atvainojamies, ka viesnīca neatbilst jūsu cerībām, taču ļaujiet man atstāt šādus komentārus:
• Mēs uzdrošināmies apliecināt, ka ēdināšana viesnīcā pilnībā atbilst 4 * viesnīcas kategorijai ar puspansijas pakalpojumu. Vienlaikus viesnīcas administrācija nepārtraukti strādā pie restorāna ēdienkartes uzlabošanas un paplašināšanas. Atvainojamies, ka piedāvātais ēdienu klāsts restorānā neatbilda jūsu cerībām, taču mēs uzdrošināmies apliecināt, ka visi ēdieni tiek gatavoti tikai no svaigiem produktiem, kas atbilst visiem sanitārajiem standartiem.
Attiecībā uz apkalpošanu restorānā atzīmējam, ka gadījumā, ja ēdienu izplatīšanu apkalpo personāls, porciju skaits nav ierobežots, un viesi var izvēlēties sev tīkamu ēdienu.
• Vēlos atzīmēt, ka viesnīcas darbinieki vienmēr ar lielu uzmanību izturas pret tūristiem un dara visu iespējamo, lai izpildītu lūgumus, lai visiem izdzīvojušajiem viesiem radītu pēc iespējas ērtāku uzturēšanos. Mēs atvainojamies, ka jūs neesat apmierināts ar pakalpojumu šajā viesnīcā.
Vēlamies vēlreiz pateikties par jūsu atsauksmēm un ceram, ka, neskatoties uz dažiem nepatīkamiem brīžiem, jūs esat apmierināti ar savu uzturēšanos. Priecāsimies jūs atkal redzēt mūsu viesu vidū saulainajā Grieķijā.
Ar cieņu
Lidija Paraskevopulu
Kvalitātes kontroles nodaļas vadītājs

Wed, 29 Mar 2017, 11:02
аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Cienījamais Anton1990, vēlamies pateikties, ka veltījāt laiku atsauksmes rakstīšanai. Īpašu uzmanību pievēršam tūristu viedoklim par savu atvaļinājumu, jo. Jau daudzus gadus mūsu prioritāte ir nodrošināt kvalitatīvu servisu un nepārtraukti uzlabot apkalpošanas līmeni. Mēs atvainojamies, ka viesnīca neatbilst jūsu cerībām, taču ļaujiet man atstāt šādus komentārus:
• Mēs uzdrošināmies apliecināt, ka ēdināšana viesnīcā pilnībā atbilst 4 * viesnīcas kategorijai ar puspansijas pakalpojumu. Vienlaikus viesnīcas administrācija nepārtraukti strādā pie restorāna ēdienkartes uzlabošanas un paplašināšanas. Atvainojamies, ka piedāvātais ēdienu klāsts restorānā neatbilda jūsu cerībām, taču mēs uzdrošināmies apliecināt, ka visi ēdieni tiek gatavoti tikai no svaigiem produktiem, kas atbilst visiem sanitārajiem standartiem. Attiecībā uz apkalpošanu restorānā atzīmējam, ka gadījumā, ja ēdienu izplatīšanu apkalpo personāls, porciju skaits nav ierobežots, un viesi var izvēlēties sev tīkamu ēdienu.
• Vēlos atzīmēt, ka viesnīcas darbinieki vienmēr ar lielu uzmanību izturas pret tūristiem un dara visu iespējamo, lai izpildītu lūgumus, lai visiem izdzīvojušajiem viesiem radītu pēc iespējas ērtāku uzturēšanos. Mēs atvainojamies, ka jūs neesat apmierināts ar pakalpojumu šajā viesnīcā.
Vēlamies vēlreiz pateikties par jūsu atsauksmēm un ceram, ka, neskatoties uz dažiem nepatīkamiem brīžiem, jūs esat apmierināti ar savu uzturēšanos. Priecāsimies jūs atkal redzēt mūsu viesu vidū saulainajā Grieķijā.
Ar cieņu
Lidija Paraskevopulu
Kvalitātes kontroles nodaļas vadītājs

Wed, 29 Mar 2017, 14:02
аватар