Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Janisols

Rakstīts: 1 jūnijs 2018
Ceļošanas laiks: 29 maijā — 1 jūnijs 2018
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 4.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 3.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 4.0
Janisols, svī ta: karstā ū dens nav, izlikš ana prasī ja naudu par traipu uz dvieļ a, saplī suš i palagi, lobī juš ā s flī zes, netī ri aizkari, neatbilstoš as ​ ​ gleznas. Personā ls nepatī kams.
Tulkots automātiski no ukraiņu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар pedanmaria20
pedanmaria20

Tātad tagad patiesība par šo viesnīcu un tās īpašnieku HAME (kā viņš sevi iepazīstināja)!
Mūsu rezervācija tika ne tikai noņemta, bet arī bez rezervācijas...
Rīts! Es pamodos 08.26 no tā, kas bija tieši virs mūsu istabas vai blakus - urbās, zāģēja, klauvēja tik skaļi, ka bija jau tālu no miega! Zvanot uz reģistratūru ar lūgumu par prasību, ka vēlos gulēt - man nekaunīgā un niķīgā tonī tika pateikts - "KOPUMĀ ESAM REMONTS!!!!" vēl... pulksten 10 mums zvanīja un prasīja vai atjaunosim vai braucam prom? Atbildējām, ka pagarinām. Šī saruna bija beigusies! Vispār 12.30, kad jau braucām darba darīšanās pa pilsētu, ienāca kārtējais zvans ar dusmu lēkmi - ka šo istabu rezervējuši citi iekārtoties gribētāji! Uz fona saimnieka brīnums jau ir licis par sevi manīt, lai steidzami nākam un aizvedam! Mēs ieradāmies ! Jaunkundze ar ūsām reģistratūrā sāka būt sašutusi - kāpēc mēs viņai netuvojāmies, nesamaksājām par pagarinājumu ???
Atbildējām, ka esam par to informēti un principā kā jau visās pasaules viesnīcās - mēs, protams, norēķināsimies izrakstoties, un patiesībā mūsu lietas ir klāt! Bet tad iznāca saimnieka varonis un sāka kliegt ar putām pa muti tiešā rakstītā nozīmē! Ka mums jāvācas ārā!!! Uz kāda pamata? Ja jaunkundze, no rīta piezvanījusi un saņēmusi atbildi par pagarinājumu, nepaziņoja ne par to, ka ir rezervācija tālāk, nedz, ka OBLIGĀTI jānāk klāt un jāmaksā! Viņš sāka draudēt, ka kamera mūs filmē !!! Viņiem ir savi noteikumi! Pirmo reizi mūžā redzu tādus “saimniekus” un tādu servisu ar “saviem” noteikumiem! Varbūt bagetes kalpo un prot to darīt, bet komunicēt ar cilvēkiem, klientiem - nē !!! Es jau klusēju par īso sedziņu! Spoguļa trūkums istabā un nav fēna!!!

Tue, 24 Sep 2019, 17:58
аватар pedanmaria20
pedanmaria20

Tātad tagad patiesība par šo viesnīcu un tās īpašnieku HAME (kā viņš sevi iepazīstināja)!
Mūsu rezervācija tika ne tikai noņemta, bet arī bez rezervācijas...
Rīts! Pamodos 08.26 no tā, kas atradās tieši virs mūsu istabas vai blakus - urbās, zāģēja, klauvēja tik skaļi, ka bija jau tālu no miega! Zvanot uz reģistratūru ar lūgumu par prasību, ka vēlos gulēt - man nekaunīgā un niķīgā tonī atbildēja - "KOPĀM ESAM REMONTOS!!!!" vēl... pulksten 10 mums zvanīja un prasīja vai atjaunosim vai braucam prom? Atbildējām, ka pagarinām. Šī saruna bija beigusies! Vispār 12.30, kad jau braucām darba darīšanās pa pilsētu, ienāca kārtējais zvans ar dusmu lēkmi - ka šo istabu rezervējuši citi iekārtoties gribētāji! Uz fona saimnieka brīnums jau ir licis par sevi manīt, lai steidzami nākam un aizvedam! Mēs ieradāmies ! Jaunā dāma ar ūsām reģistratūrā sāka būt sašutusi - kāpēc mēs nedevāmies pie viņas un nesamaksājām par pagarinājumu ???
Atbildējām, ka esam par to informēti un principā kā jau visās pasaules viesnīcās - mēs, protams, norēķināsimies izrakstoties, un patiesībā mūsu lietas ir klāt! Bet tad iznāca saimnieka varonis un sāka kliegt ar putām pa muti tiešā rakstītā nozīmē! Ka mums jāvācas ārā!!! Uz kāda pamata? Ja jaunkundze, no rīta piezvanījusi un saņēmusi atbildi par pagarināšanu, nepaziņoja nedz par to, ka ir rezervācija tālāk, nedz, ka VIENMĒR jānāk klāt un jāmaksā! Viņš sāka draudēt, ka kamera mūs filmē !!! Viņiem ir savi noteikumi! Pirmo reizi mūžā redzu tādus “saimniekus” un tādu servisu ar “saviem” noteikumiem! Varbūt bagetes kalpo un prot to darīt, bet komunicēt ar cilvēkiem, klientiem - nē !!! Es jau klusēju par īso sedziņu! Spoguļa trūkums istabā un nav fēna!!!

Tue, 24 Sep 2019, 20:58
аватар SvetlanaSSSL
SvetlanaSSSL

Dīvaini cilvēki. Viņi nemaksāja, atstāja savus atkritumus un ir arī sašutuši. Viesnīcā nav daudz numuru, lai atteiktu tiem, kas vēlas jūsu numuru. Izbraukšana līdz 12 viesnīcā. Viņi nepaziņoja, lai maksā, bet tas ir saprotams, ka ēzelis zvana pulksten 10. Kā būtu, ja jūs nolemjat, ka neesat istabā un tobrīd neizmantojāt numuru, pārdomājāt, un tur ir bezmaksas bagāžas telpa, kamēr neatradīsi citu variantu, atgriezies un saki, ka neatjaunojam .. Samaksāts un ej savās darīšanās, kāpēc personālam raustīties par katru tavu kustību un ar lakhiem skatīties, vai tu izgāž par neapmaksātu istaba vai nē, un domā, kas tev prātā.. (nebrīnīšos, ja visi bija piedzērušies, ka 9. stāvā vēl gribas gulēt un taisīt skandālu). Dzirdēju, ka īpašnieks ir g...ndons, bet šajā situācijā viņam ir taisnība un labāk uzreiz izlikt tādus klientus, kuriem viss nepatīk.
Šo viesnīcu apmeklēju bieži - ar tīrību un gultasveļas kvalitāti šeit nav zemāka par to, kas ir dārgāku viesnīcu numuriņos. Vai nebija spoguļa? Dārgākajā istabā spogulis istabā + spogulis vannasistabā. Lētākajās istabās spogulis ir tikai vannasistabā (bet acīmredzot autore to nepamanīja, jo ieskatījās tualetē...)))

Tue, 07 Apr 2020, 11:58
аватар SvetlanaSSSL
SvetlanaSSSL

Dīvaini cilvēki. Viņi nemaksāja, atstāja savus atkritumus un ir arī sašutuši. Viesnīcā nav daudz numuru, lai atteiktu tiem, kas vēlas jūsu numuru. Izbraukšana līdz 12 viesnīcā. Viņi nepaziņoja, lai maksā, bet tas ir saprotams, ka ēzelis zvana pulksten 10. Kā būtu, ja jūs nolemjat, ka neesat istabā un tobrīd neizmantojāt numuru, pārdomājāt, un tur ir bezmaksas bagāžas telpa, kamēr neatradīsi citu variantu, atgriezies un saki, ka neatjaunojam .. Samaksāts un ej savās darīšanās, kāpēc personālam raustīties par katru tavu kustību un ar lakhiem skatīties, vai tu izgāž par neapmaksātu istaba vai nē, un domā, kas tev prātā.. (nebrīnīšos, ja visi bija piedzērušies, ka 9. stāvā vēl gribas gulēt un taisīt skandālu). Dzirdēju, ka īpašnieks ir g...ndons, bet šajā situācijā viņam ir taisnība un labāk uzreiz izlikt tādus klientus, kuriem viss nepatīk.
Šo viesnīcu apmeklēju bieži - ar tīrību un gultasveļas kvalitāti šeit nav zemāka par to, kas ir dārgāku viesnīcu numuriņos. Vai tad nebija spoguļa? Dārgākajā istabā spogulis istabā + spogulis vannasistabā. Lētākajās istabās spogulis ir tikai vannasistabā (bet acīmredzot autore to nepamanīja, jo ieskatījās tualetē...)))

Tue, 07 Apr 2020, 14:58
аватар nastenka199
nastenka199

Jauka, mājīga, tīra viesnīca. Biju patīkami pārsteigta par baltās gultas veļas un balto dvieļu klātbūtni. Ir karsts ūdens un istaba bija silta)
Paldies????

Fri, 17 Nov 2023, 23:51
аватар