Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Chichikov viesnīca: viesmīlības vietā - naidīgums

Rakstīts: 1 jūlijā 2019
Ceļošanas laiks: 28 — 30 jūnijs 2019
Junior suite numurs bija rezervē ts vairā k nekā mē nesi iepriekš uz 2 naktī m. Tika saņ emti trī s (! ) rezervā cijas apstiprinā jumi, tomē r 28.06. 19 plkst. 14-30 ierodoties viesnī cā , reģ istrē š anā s tika atteikta, jo nebija brī vu numuriņ u! Iepriekš š ajā viesnī cā apmeties vairā k nekā.5 reizes. Bet neviens no darbiniekiem nesteidzā s atzvanī t vai rakstī t e-pastu un paziņ ot, ka nav nevienas istabas pat pusstundu pirms reģ istrē š anā s.
Uz jautā jumu, kā rezervē š anas tī kls nosū tī ja apstiprinā jumus, vadī tā ja Alena sniedza š edevru atbildi: "mums nav pienā kuma paziņ ot interneta vietnē m, vai mums ir brī vas istabas vai nav. "
Netika piedā vā ta nekā da nomaiņ a vai palī dzī ba!

Personā ls reģ istratū rā izturē jā s izaicinoš i naidī gi, menedž ere Alena izcē lā s ar ī paš u rupjī bu, kura vienkā rš i teica: (citē ju tā lā k): "Jū s iepriekš uzrakstī jā t negatī vu atsauksmi par viesnī cu, jums nav nevienas istabas. "
Tā pē c, dā rgie viesnī cas apmeklē tā ji, izdariet pareizos secinā jumus par personā la profesionalitā ti un viesnī cas pakalpojumu kvalitā ti.
Jū s varat ierasties pē c rezervā cijas, bet jums nav nevienas istabas, nemaz.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu