
Jā , interjera dizains ir ļ oti labs. Svaigi izremontē ts, vannas istabā apsildā mā s grī das. Liela burbuļ vanna tieš i guļ amistabā ar lielu gultu, tā patieš ā m rada pamatu romantiskam vakaram.
Apkalpoš ana: kad viss notiek pē c plā na, meitenes ir ļ oti laipnas un gatavas palī dzē t it visā . Bet patiesī bā viņ i nevar palī dzē t.
Kā rtī bā :
1) Mē s iegā jā m istabā , atklā jā m, ka viesistabā nav solī tā viedtelevizora un televizora. Meitenes no reģ istratū ras vispirms atskrē ja, lai palī dzē tu man to uzstā dī t (varbū t esmu pā rā k stulba, lai saprastu, kā tas darbojas). Viņ i skrē ja, redzē ja, ka pietrū kst televizora pierī ces (android TV, piemē ram), "jo š odien tas tika aizvests uz remontu", un viņ i nevarē ja palī dzē t ar š o problē mu. Mē s domā jam, labi, viedtelevī zija nav tas, kura dē ļ mē s š eit ieradā mies. Tač u viņ i varē ja brī dinā t pie ieejas, jo visam tieš i bija jā gaida, kamē r tī rī š ana beigsies vē lā k par noteikto reģ istrē š anā s laiku.
2) Nolē mā m nobraukt no ceļ a, lai ieiet duš ā , un ū dens tajā bija knapi silts. Es domā ju, ka tas var iztukš ot, un tas bū s lieliski. Ir pagā juš as pā ris stundas, un ap pieciem vakarā ieslē dzu ū deni, lai piepildī tu vannu, un ū dens ir zem istabas temperatū ras. Es stā vu piecas minū tes gaidot, bet tas notecina un paliek vē l vē sā ks. Meitenes no reģ istratū ras stā sta, ka karstā ū dens nav, jo "bojā ts boileris un tagad mē ģ ina pieslē gt otru un ū dens parā dī sies pē c pusstundas. " No 17:30 lī dz 22:00 katru pusstundu mums solī ja jaunu pusstundu. Apakš ē jā lī nija: dž akuzi bija tikai daļ a no interjera vai rekvizī ti, ja tas ir ē rtā k.
3) Vakarā ļ oti gribē jā s parunā ties ar viesnī cas vadī tā ju. Meitenes solī ja, ka nā kamajā dienā viņ š bū s darba vietā no rī ta lī dz vakaram. Mē s devā mies gulē t ar mierī gu sirdi, no rī ta brokastis istabā , bet brokastī s - mati. Ī sti sievieš u mati. "Romantikas" un apkalpoš anas lī menis tajā brī dī nokritā s zem dibena.
4) Mē s ejam runā t ar vadī tā ju, bet viņ a nav. Viņ š aizgā ja, un neviens nezina (un nevar uzzinā t), kad tieš i tas bū s. Jau citi administratori jautā , kā pē c mums vajadzī gs vadī tā js. Mē s sakā m vecā kajai maiņ ai, bet viņ a neapzinā s mū su problē mu. Un vadī tā js nezina. Tā mē s visu vakaru zvanī jā m, devā mies lejā , gribē jā m saņ emt atbildi uz problē mu, un viņ i nevienam pat neteica, ka ir problē ma. Pieprasu man atlī dzinā t pusi no numura izmaksā m, par ko saņ emu atteikumu: viņ i varē tu nekavē joties pā rbaudī t, vai ir karstais ū dens, un, ja tā nav, nekavē joties atstā t viesnī cu. Piecas minū tes pē c reģ istrē š anā s.
Secinā jums: viesnī ca skaista, ar labu rajonu. Tač u darbinieki ir augstprā tī gi, nepieredzē juš i, un, pats ļ aunā kais, viņ i nerū pē jas par saviem klientiem. Suite medusmē neš iem ar cenu 1767 UAH / dienā nebija naudas vē rts. Pie ieejas viesnī cā plī vo č etras zvaigznes, bet pē c tik ļ oti sabojā ta romantiskā vakara es viņ iem nedotu divas zvaigznes.


