Aizstāt hostinga pakalpojumu

Rakstīts: 10 jūlijā 2012
Ceļošanas laiks: 10 jūlijā 2012
Viesnīcas vērtējums:
7.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 7.0
apkalpošana: 3.0
Tīrība: 6.0
Uzturs: 7.0
Infrastruktūra: 5.0
Jebkuras viesnī cas pakalpojumus sniedz cilvē ki. Ja š ie pakalpojumi ir tā , ko sauc par "no sirds", tad ir patī kamā k dzī vot š ā dā vietā . Administrators Reikartzā pilda savus pienā kumus, vadoties pē c sakā mvā rda "dzirkstē ja - un tur lai neuznā k. " Kalpones ir drū mas. Dzirdamī ba: kaimiņ i no augš as staigā pa galvu, pretī esoš ie kaimiņ i vispā r praktiski dzī vo manā istabā (durvis aizcirtā s tā , ka zvana ausī s). Viens prieks - man ir ausu aizbā ž ņ i. Par pakalpojumiem viesnī cu biznesā varu spriest - vairā k nekā.10 gadus strā dā ju viesnī cu kompleksā Kislovodskā . Tas noteikti prasa zinā mu darbu ar darbiniekiem.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар Reikartz_Hotels
Reikartz_Hotels

Paldies par atsauksmi un komentāru!

Uzņēmumā Reikartz prioritāte ir apkalpošanas līmenim. Regulāri mūsu uzņēmuma darbinieki iziet speciālas apmācības, lai uzlabotu viesu apkalpošanas kvalitāti, turklāt katru mēnesi tiek pārbaudītas visu tīkla viesnīcu darbinieku zināšanas un standartu izpilde. Tāpēc mēs nevaram ignorēt jūsu komentāru, un, lai pilnībā izprastu situāciju un labotu kļūdas, lūdzu, sazinieties ar mums irina.barabanova@reikartz.com.

Attiecībā uz skaņas izolāciju telpās mēs stingri uzraugām atbilstību valdības noteikumiem un standartiem. Bet jebkurā gadījumā atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Ceru, ka šis incidents neietekmēs Jūsu viesnīcas izvēli nākamajam pilsētas apmeklējumam!

Ar cieņu
Irina Barabanova
Viesmīlības direktors
Reikartz viesnīcu grupa

Fri, 13 Jul 2012, 11:45
аватар