Briesmīga klientu apkalpošana!!!

Rakstīts: 21 maijā 2021
Ceļošanas laiks: 21 — 22 maijā 2021
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 4.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 5.0
Uzturs: 6.0
Infrastruktūra: 6.0
Esmu vairā kkā rt apmetusies š ajā viesnī cā , bija mī nusi gan tī rī bas, gan brokastu kvalitā tes ziņ ā , bet pē c lū guma nokā rtojā s agrā k. Un pē dē jo reizi, kad gribē ju rezervē t istabu, es runā ju ar Anastasiju, uz lū gumu reģ istrē ties stundu agrā k, viņ a atbildē ja, ka viņ ai bū s jā maksā papildus 50% no numura cenas un ka bū s iespē ja ieč ekoš anā s, un kad teicu, ka iepriekš esam nokā rtoti bez papildus samaksas, viņ a uzreiz pateica, ka agrā k nav iespē jams reģ istrē ties, lai gan vienkā rš i lū dza iekā pt istabā pā rģ ē rbties un aizbraukt uz tikš anos. Š ajā viesnī cā vairs nekad nepalikš u un nevienam neiesaku, jo attieksmei pret klientiem, ī paš i pastā vī gajiem, vajadzē tu bū t pavisam citai! Izvē lē jā mies citu viesnī cu un tā izrā dī jā s labā ka, tī rā ka un lē tā ka! ! !
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар