Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Ja ne šādam personālam, varētu būt laba viesnīca

Rakstīts: 9 aprīlis 2025
Ceļošanas laiks: 5 — 7 aprīlis 2025
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 5.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 5.0
Uzturs: 4.0
Infrastruktūra: 5.0
Ja jums patī k finanš u ekstrē ms, piedzī vojumi un uzdevumi stilā “Uzminiet, kas ir ieslē gts”, tad jū s noteikti esat š eit. Iekā pis numurā , kas apzī mē ts ar "brokastī m"? Nepalaidieties: tas ir tikai paralē lā s realitā tes apzī mē jums, kur ir brokastis, bet tikai tad, ja esat telepā ts un varat uzminē t, kur un kad tas iet. Viesnī cas administrā cija uzskata, ka viesim ir jā noskaidro sī kā ka informā cija par pakalpojumu, jo vietnē s “viss ir norā dī ts”. Tiesa, nav skaidrs, kur, iespē jams, ar nelielu drukā š anu slepenajā cilnē “Uzmini sevi”.
Cenas š eit ir tā das kā “All Inclusive”, bet patiesī bā - pakalpojums, tā pat kā “nekas iekļ aujoš s” rež ī mā . Jū s maksā sit par ē rtī bā m, kuras jū s vienkā rš i neredzē sit. Viesnī cas personā ls ir ļ oti pieklā jī gs, kad viņ š atbild uz pretenzijā m - aptuveni tā pat kā klī nikā reģ istratū rā : “Nā kamais! ”. Vienī gais, kas notiek, tiek garantē ts - sabojā ts noskaņ ojums, izlietotie nervi un nenovē rtē jamā pieredze par to, kā viesus nevajadzē tu saņ emt.
Ja jums joprojā m ir š aubas par to, vai doties vai nē , rū pē jieties par sevi, savu laiku un maku. Atpū tieties kaut kur citur, kur jū s bū siet laimī gs ne tikai maksā juma dienā , bet arī pā rē jā laikā .
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu