
Galvenā problē ma ir tā , ka nav saimnieka.
Aleksandrs - boor.
uz 2 dienā m viesnī cā mainī jā m 3 istabiņ as (piespiedu kā rtā ).
Pirmkā rt: pē c nomazgā š anā s viņ i pamanī ja istabā peļ ķ i, kas plū da no duš as puses. Tad sā ka sprakš ķ ē t elektrī bas vadi, kas bija applū duš i ar ū deni paneļ os....Administrators zvanī ja saimniekam, kurš nā ca ar lielu nepatiku un nogrieza vadus vai kā , es nezinu.
Mū s pā rcē la uz ekonomiskā s klases numuru.
Mē s atmaksā jā m starpī bu 1 dienas laikā .
Nā kamajā dienā mē s nolē mā m nenest lietas pē c standarta un lū dzā m atdot starpī bu par otro dienu.
Ī paš nieks bija rupjš pret mani pa tā lruni un atteicā s atgriezties, viņ i saka, ka pā riet uz standartu.
Mē s pā rcē lā mies, jo tai ir vannas istaba. Jo vannas istaba koridorā bija slē gta un administratore nevarē ja atrast atslē gu. . .
Lai piesprā dzē tu grī das, dzirdamī ba viesnī cā š ausmī ga, pulkstenis nestrā dā , pamests. . . Cilvē ku praktiski nebija. Kopā ir 7 istabas.
Junior suite durvis neaizvē rā s, viņ i tā s remontē ja.
Reģ istratū ras meitenes ir draudzī gas, izpalī dzī gas un efektī vas. Paldies viņ ā m (Ritai un Ļ enai). Brokastis ir garš ī gas.
Neiesaku š o viesnī cu.









NEKAD NEVIENAM NEIETEIKTU Š O VIETAS!! ! !
