
• apceļots 7 gadiem atpakaļ
Atvaļ inā jums sabojā ts. Izbraucā m agrā k nekā plā nots. Š ī nav eko viesnī ca! Prioritā te ir piedzē ruš ies vietē jie, nevis viesi. Visvairā k saš utumu izraisī ja tas, ka tad, kad mē s ar bē rniem peldē jā mies baseinā , tajā ienā ca č etri piedzē ruš ies vī rieš i.
… Tomēr ▾
Atvaļ inā jums sabojā ts. Izbraucā m agrā k nekā plā nots. Š ī nav eko viesnī ca! Prioritā te ir piedzē ruš ies vietē jie, nevis viesi.
Visvairā k saš utumu izraisī ja tas, ka tad, kad mē s ar bē rniem peldē jā mies baseinā , tajā ienā ca č etri piedzē ruš ies vī rieš i. Ļ oti piedzē ries, viens nedomā ja. Parastos š ortos neviens no viņ iem pirms tam duš ā negā ja. Viens ielē ca baseinā un sā ka peldē t ar brasu, mums pat nebija laika atlē kt, jo viņ š nogā za manu meitu ar visu savu dopingu. Esmu saš utusi uz administratoru: "Ko piedzē ruš ies cilvē ki dara baseinā ? ". Viņ a tikai lū dza, lai viņ i "uzvedas", bet man - "pagaidiet pusstundu, viņ i drī z bū s prom". Tajā paš ā laikā kā da meitene no viņ u kompā nijas SPA zonā ieveda č etras divlitrī gas alus pudeles, un arī tas tika ignorē ts (direktore nā kamajā dienā teica, ka viņ as it kā esot aizvestas, patiesī bā aizvestas uz pirts zona). Pati administratore stā stī ja, ka pie miera atnā kuš i vietē jie ugunsdzē sē ji, un no viņ as neesot jū tama alkohola smaka. Tie ir meli, jo pat tad, kad viņ a uzzinā ja, ka viņ i ir piedzē ruš ies, viņ a neko nedarī ja, lai viņ i pamestu atpū tas zonu. Kā pē c iereibuš ie vietē jie, nevis viesi izrā dī jā s prioritā te – viņ i man tā arī nepaskaidroja.
Man likā s, ka š is bija pē dē jais piliens, jo viss pā rē jais vispirms nā ca klajā ar vienu lietu, pē c tam otru, mē s ļ oti gribē jā m atpū sties, un mē s jau bijā m pievē ruš i acis uz daudzā m lietā m. Naktī bē rns sā ka vemt. Reģ istratū rā palū dzu izsaukt ā tro palī dzī bu (vietnē tas ir norā dī ts kā pakalpojums vienā no iepakojumiem). Bet viņ u nesauca. Kad pati atzvanī ju uz ā tro palī dzī bu, viņ i man teica, ka jā , zvanī ja, bet nezvanī ja. Rezultā tā divos no rī ta es atkal piezvanu reģ istratū rā (lai tiek atvē rti vā rti un mē s paš i varē tu doties uz slimnī cu) - ilgi neviens nenā ca ā rā . Palī dzī bu neviens nepiedā vā ja. Vemš anas cē lonis ir novecojusi pā rtika. To man apstiprinā ja Kijevā klī nikā . Mē s ē dā m tikai viņ u restorā nā . Direktore tā vietā , lai precizē tu virtuvē , sā ka mani pā rliecinā t, ka viņ i nevar mums dot kaut ko novecojuš u, "š is bē rns pā rē dā s ar saldumiem, vai kaut kas cits. " Lī dz š im vakaram bē rns jau divas reizes bija ē dis š o konkrē to cepeti un nebija slikta reakcija uz to. Tikai pē dē jā dienā (tā pē c esmu pā rliecinā ts, ka tieš i treš ajā dienā mū s pasniedza izlutinā tus). Mē s neē dā m nekur citur kā tikai viņ u restorā nā . Lī dzi paņ ē mā m tikai ū deni un augļ us.
Un par sī kumiem: istaba tika rezervē ta iepriekš.5 naktis. Atbrauca, samaksā ja 5. Administrators kaut ko sajauca. Dienu vē lā k mū s lū dz pē dē jā dienā pā rvā kties uz sliktā kā m istabā m, kamē r pā rē jai "nā kamreiz" dos 5% atlaidi (kā das muļ ķ ī bas? ). Negribē ju, jautā ju, kā pē c esam, atbilde bija: "Nu viņ i ir pastā vī gie klienti, jau vairā kus gadus viesojas pie mums. " Kā da ir attieksme? Rezultā tā atradā m to paš u istabu, par kuru maksā jā m, un piekritā m.
Restorā ns. Pirmā s divas dienas pasniegš ana man bija dī vaina: pankū kas ar ā boliem, pē c 10 minū tē m kartupeļ u pankū kas, vē l 10 minū tes - zupa. Nolē mā m pasū tī t iepriekš , lai visi ē stu vienlaicī gi un atnestu traukus pareizā secī bā . Rezultā tā izsalkuš i bē rni 40 minū tes gaidī ja savus ē dienus, mammā m pasniegš ana bija gandrī z paš ā sā kumā (atnesa karbonā di, pē c 20 minū tē m griķ us). Pē c sarunas ar administratoru visi sā ka normā li izturē t plus mī nus. Reizē m pie blakus galdiņ a kā ds dzē ra š ņ abi. Es sadalī tu zā les: tiem, kas vienkā rš i ē d, un "dzeram". Vietnē teikts, ka mā jdzī vnieki ir aizliegti, bet baseinā meitenes atpū tā s ar diviem jaukiem suņ iem (pat ne istabā , bet gan koplietoš anas telpā ). Teritorijai š ķ ē rso augstsprieguma elektropā rvades lī nija: vienā pusē zem tā s ir rotaļ u laukums, otrā viesnī ca. Es domā ju, ka tas ir jā norā da vietnē . Es nebū tu palicis š ā dā vietā , ja bū tu zinā jis iepriekš .
No labā s puses: telpas ir tī ras un plaš as; ē rtas gultas. Restorā ns, numuriņ i, baseins atrodas vienā telpā - tas ir pluss. Baseins ir flī zē ts, apsildā ma grī da, koka guļ amkrē sli. Cilvē ku parasti bija maz, bija ē rti atpū sties. Kad aizbraucā m pirms termiņ a, nauda tika nekavē joties atgriezta par nenodzī voto dienu.
Es domā ju, ka ejam uz spa atpū sties kopā ar bē rniem brī vdienā s, es kļ ū dī jos. Godī gi sakot, es uzskatī ju, ka direktors neapzinā s, cik dī vaini ir darbinieki. Tač u jau sarunā viņ a saprata, ka visu zina, un mē ģ inā ja vai nu viņ us "piesegt", vai arī "uzliksim administratoram naudas sodu". Biež i atpū š amies daž ā da lī meņ a viesnī cā s, bet ar š ā du attieksmi sastopos pirmo reizi. Es neticu, ka tas viss ir nejauš ī ba. Apbrī nojama ir darbinieku nolaidī ba un vienaldzī ba.
Visvairā k saš utumu izraisī ja tas, ka tad, kad mē s ar bē rniem peldē jā mies baseinā , tajā ienā ca č etri piedzē ruš ies vī rieš i. Ļ oti piedzē ries, viens nedomā ja. Parastos š ortos neviens no viņ iem pirms tam duš ā negā ja. Viens ielē ca baseinā un sā ka peldē t ar brasu, mums pat nebija laika atlē kt, jo viņ š nogā za manu meitu ar visu savu dopingu. Esmu saš utusi uz administratoru: "Ko piedzē ruš ies cilvē ki dara baseinā ? ". Viņ a tikai lū dza, lai viņ i "uzvedas", bet man - "pagaidiet pusstundu, viņ i drī z bū s prom". Tajā paš ā laikā kā da meitene no viņ u kompā nijas SPA zonā ieveda č etras divlitrī gas alus pudeles, un arī tas tika ignorē ts (direktore nā kamajā dienā teica, ka viņ as it kā esot aizvestas, patiesī bā aizvestas uz pirts zona). Pati administratore stā stī ja, ka pie miera atnā kuš i vietē jie ugunsdzē sē ji, un no viņ as neesot jū tama alkohola smaka. Tie ir meli, jo pat tad, kad viņ a uzzinā ja, ka viņ i ir piedzē ruš ies, viņ a neko nedarī ja, lai viņ i pamestu atpū tas zonu. Kā pē c iereibuš ie vietē jie, nevis viesi izrā dī jā s prioritā te – viņ i man tā arī nepaskaidroja.
Man likā s, ka š is bija pē dē jais piliens, jo viss pā rē jais vispirms nā ca klajā ar vienu lietu, pē c tam otru, mē s ļ oti gribē jā m atpū sties, un mē s jau bijā m pievē ruš i acis uz daudzā m lietā m. Naktī bē rns sā ka vemt. Reģ istratū rā palū dzu izsaukt ā tro palī dzī bu (vietnē tas ir norā dī ts kā pakalpojums vienā no iepakojumiem). Bet viņ u nesauca. Kad pati atzvanī ju uz ā tro palī dzī bu, viņ i man teica, ka jā , zvanī ja, bet nezvanī ja. Rezultā tā divos no rī ta es atkal piezvanu reģ istratū rā (lai tiek atvē rti vā rti un mē s paš i varē tu doties uz slimnī cu) - ilgi neviens nenā ca ā rā . Palī dzī bu neviens nepiedā vā ja. Vemš anas cē lonis ir novecojusi pā rtika. To man apstiprinā ja Kijevā klī nikā . Mē s ē dā m tikai viņ u restorā nā . Direktore tā vietā , lai precizē tu virtuvē , sā ka mani pā rliecinā t, ka viņ i nevar mums dot kaut ko novecojuš u, "š is bē rns pā rē dā s ar saldumiem, vai kaut kas cits. " Lī dz š im vakaram bē rns jau divas reizes bija ē dis š o konkrē to cepeti un nebija slikta reakcija uz to. Tikai pē dē jā dienā (tā pē c esmu pā rliecinā ts, ka tieš i treš ajā dienā mū s pasniedza izlutinā tus). Mē s neē dā m nekur citur kā tikai viņ u restorā nā . Lī dzi paņ ē mā m tikai ū deni un augļ us.
Un par sī kumiem: istaba tika rezervē ta iepriekš.5 naktis. Atbrauca, samaksā ja 5. Administrators kaut ko sajauca. Dienu vē lā k mū s lū dz pē dē jā dienā pā rvā kties uz sliktā kā m istabā m, kamē r pā rē jai "nā kamreiz" dos 5% atlaidi (kā das muļ ķ ī bas? ). Negribē ju, jautā ju, kā pē c esam, atbilde bija: "Nu viņ i ir pastā vī gie klienti, jau vairā kus gadus viesojas pie mums. " Kā da ir attieksme? Rezultā tā atradā m to paš u istabu, par kuru maksā jā m, un piekritā m.
Restorā ns. Pirmā s divas dienas pasniegš ana man bija dī vaina: pankū kas ar ā boliem, pē c 10 minū tē m kartupeļ u pankū kas, vē l 10 minū tes - zupa. Nolē mā m pasū tī t iepriekš , lai visi ē stu vienlaicī gi un atnestu traukus pareizā secī bā . Rezultā tā izsalkuš i bē rni 40 minū tes gaidī ja savus ē dienus, mammā m pasniegš ana bija gandrī z paš ā sā kumā (atnesa karbonā di, pē c 20 minū tē m griķ us). Pē c sarunas ar administratoru visi sā ka normā li izturē t plus mī nus. Reizē m pie blakus galdiņ a kā ds dzē ra š ņ abi. Es sadalī tu zā les: tiem, kas vienkā rš i ē d, un "dzeram". Vietnē teikts, ka mā jdzī vnieki ir aizliegti, bet baseinā meitenes atpū tā s ar diviem jaukiem suņ iem (pat ne istabā , bet gan koplietoš anas telpā ). Teritorijai š ķ ē rso augstsprieguma elektropā rvades lī nija: vienā pusē zem tā s ir rotaļ u laukums, otrā viesnī ca. Es domā ju, ka tas ir jā norā da vietnē . Es nebū tu palicis š ā dā vietā , ja bū tu zinā jis iepriekš .
No labā s puses: telpas ir tī ras un plaš as; ē rtas gultas. Restorā ns, numuriņ i, baseins atrodas vienā telpā - tas ir pluss. Baseins ir flī zē ts, apsildā ma grī da, koka guļ amkrē sli. Cilvē ku parasti bija maz, bija ē rti atpū sties. Kad aizbraucā m pirms termiņ a, nauda tika nekavē joties atgriezta par nenodzī voto dienu.
Es domā ju, ka ejam uz spa atpū sties kopā ar bē rniem brī vdienā s, es kļ ū dī jos. Godī gi sakot, es uzskatī ju, ka direktors neapzinā s, cik dī vaini ir darbinieki. Tač u jau sarunā viņ a saprata, ka visu zina, un mē ģ inā ja vai nu viņ us "piesegt", vai arī "uzliksim administratoram naudas sodu". Biež i atpū š amies daž ā da lī meņ a viesnī cā s, bet ar š ā du attieksmi sastopos pirmo reizi. Es neticu, ka tas viss ir nejauš ī ba. Apbrī nojama ir darbinieku nolaidī ba un vienaldzī ba.
Patīk
Tev patīk
• 72
Rādīt citus komentārus …


Pā rē jais man patika. Ī paš u pateicī bu izsakā m administratorei Ļ ubai - ar viņ as palī dzī bu tika organizē ts viss pā rē jais. Un es biju tur ar savu grupu. Mums bija ļ oti laba stunda. Peldē jā s baseinā vai restorā nā .
… Tomēr ▾
Pā rē jais man patika.
Ī paš u pateicī bu izsakā m administratorei Ļ ubai - ar viņ as palī dzī bu tika organizē ts viss pā rē jais. Un es biju tur ar savu grupu. Mums bija ļ oti laba stunda. Peldē jā s baseinā vai restorā nā . Ī sā k sakot, bija forš i! ! ! ! ! Aicinu visus š urp! ! ! ! !
Ī paš u pateicī bu izsakā m administratorei Ļ ubai - ar viņ as palī dzī bu tika organizē ts viss pā rē jais. Un es biju tur ar savu grupu. Mums bija ļ oti laba stunda. Peldē jā s baseinā vai restorā nā . Ī sā k sakot, bija forš i! ! ! ! ! Aicinu visus š urp! ! ! ! !
Patīk
Tev patīk
• 23

viesnī cas infrastruktū ra laba, ir ar ko bē rniem nodarboties un paš iem atpū sties. . . jā , izskats ir nedaudz "nobruž ā ts", jā , daž viet nenā ktu par skā di nomainī t paklā ju, bet kopumā viesnī ca ir kopta un pilnī bā atbilst deklarē tajā m *** lieliska akvazona un tī rs gaiss noteikti ir pluss.
… Tomēr ▾
viesnī cas infrastruktū ra laba, ir ar ko bē rniem nodarboties un paš iem atpū sties. . . jā , izskats ir nedaudz "nobruž ā ts", jā , daž viet nenā ktu par skā di nomainī t paklā ju, bet kopumā viesnī ca ir kopta un pilnī bā atbilst deklarē tajā m *** lieliska akvazona un tī rs gaiss noteikti ir pluss.
personā ls ir draudzī gs, bet neprofesionā ls. . restorā nos tas ir visvairā k jū tams. . bija neliela situā cija ar ē dienu nedaudz apjuka, bet tad parā dī jā s š efpavā rs un jautā jums tika atrisinā ts ļ oti labvē lī gi, kas š ā dos gadī jumos ir ļ oti patī kami! . . visdrī zā k nav vietē jais, ļ oti informē ts, uzreiz varē ja redzē t cilvē ku ar pieredzi, bet kopumā pati ē dienu pozicionē š ana un š efpavā ra gaume patika š im reģ ionam liela + viņ am personī gi lika turpinā t tajā paš ā gars, aicinā ja viņ us nā kt pie jaunā s ē dienkartes pē c jaunā gada, iepriecinā s mū s ar itā ļ u virzienu, mē s ceram, ka viņ š mā cī s un pavā ri un darbinieki, ko viņ š zina! ))
istabiņ as mā jī gas, bija ē rti gulē t, skaņ as izolā cija laba, istabas uzkopš ana arī nav slikta))). vispā r es š eit nā kš u vē lreiz un esmu gatavs ieteikt š o viesnī cu!
personā ls ir draudzī gs, bet neprofesionā ls. . restorā nos tas ir visvairā k jū tams. . bija neliela situā cija ar ē dienu nedaudz apjuka, bet tad parā dī jā s š efpavā rs un jautā jums tika atrisinā ts ļ oti labvē lī gi, kas š ā dos gadī jumos ir ļ oti patī kami! . . visdrī zā k nav vietē jais, ļ oti informē ts, uzreiz varē ja redzē t cilvē ku ar pieredzi, bet kopumā pati ē dienu pozicionē š ana un š efpavā ra gaume patika š im reģ ionam liela + viņ am personī gi lika turpinā t tajā paš ā gars, aicinā ja viņ us nā kt pie jaunā s ē dienkartes pē c jaunā gada, iepriecinā s mū s ar itā ļ u virzienu, mē s ceram, ka viņ š mā cī s un pavā ri un darbinieki, ko viņ š zina! ))
istabiņ as mā jī gas, bija ē rti gulē t, skaņ as izolā cija laba, istabas uzkopš ana arī nav slikta))). vispā r es š eit nā kš u vē lreiz un esmu gatavs ieteikt š o viesnī cu!
Patīk
Tev patīk
• 10

• apceļots 10 gadiem atpakaļ
Administrators ieteica viesnī ca abas reizes draudzī ga. Pirmo reizi ieejot istabiņ ā bijā m pā rsteigti, ka tā ir tī ra, ē rta, vispā r brī niš ķ ī gi numuriņ i palika trī s dienas -virtuve pirmo reizi nebija ī paš i gaļ a, pastā vī gi kaltē ja, principā nebija visiem, salā ti bija kaut kā negarš ī gi, acī mredzot vienkā rš i nenesa garš u.
… Tomēr ▾
Administrators ieteica viesnī ca abas reizes draudzī ga. Pirmo reizi ieejot istabiņ ā bijā m pā rsteigti, ka tā ir tī ra, ē rta, vispā r brī niš ķ ī gi numuriņ i palika trī s dienas
-virtuve pirmo reizi nebija ī paš i gaļ a, pastā vī gi kaltē ja, principā nebija visiem, salā ti bija kaut kā negarš ī gi, acī mredzot vienkā rš i nenesa garš u.
Š oreiz bija: ir mainī jusies komplektē tā ē dienkarte, bija zemeņ u ē dienkarte, no sā kuma nevarē ju saprast, kā tie ir zemeņ u salā ti ((ticiet man, tā s ir lieliskas pankū kas ar zemenē m, es nezinu, kas tajā s bija neskaitot zemenes, bet paldies š efpavā ram kas tā s izgudroja un pavā ram kas gatavoja, nezinu kurš pavā rs man tajā dienā pagatavoja gaļ u, bet garš u joprojā m atceros !! Personā ls pret viesmī li draudzī gs, varu paldies jau iepriekš , ē dienkarti ī sti nezina, bet acī mredzot dē ļ izmaiņ ā m, bet kopumā viss kā rtī bā. Iesaku visiem.
-virtuve pirmo reizi nebija ī paš i gaļ a, pastā vī gi kaltē ja, principā nebija visiem, salā ti bija kaut kā negarš ī gi, acī mredzot vienkā rš i nenesa garš u.
Š oreiz bija: ir mainī jusies komplektē tā ē dienkarte, bija zemeņ u ē dienkarte, no sā kuma nevarē ju saprast, kā tie ir zemeņ u salā ti ((ticiet man, tā s ir lieliskas pankū kas ar zemenē m, es nezinu, kas tajā s bija neskaitot zemenes, bet paldies š efpavā ram kas tā s izgudroja un pavā ram kas gatavoja, nezinu kurš pavā rs man tajā dienā pagatavoja gaļ u, bet garš u joprojā m atceros !! Personā ls pret viesmī li draudzī gs, varu paldies jau iepriekš , ē dienkarti ī sti nezina, bet acī mredzot dē ļ izmaiņ ā m, bet kopumā viss kā rtī bā. Iesaku visiem.
Patīk
Tev patīk
• 7

• apceļots 12 gadiem atpakaļ
Mē s apmetā mies š ajā viesnī cā ar atlaiž u kuponu. Mē s tur nokļ uvā m savā automaš ī nā . Ir segta autostā vvieta, teritorija ir iež ogota un apsargā ta. Pie upes, tā kā bijā m ziemā , peldē ties nebija, bet vasarā var iet uz upi.
… Tomēr ▾
Mē s apmetā mies š ajā viesnī cā ar atlaiž u kuponu. Mē s tur nokļ uvā m savā automaš ī nā . Ir segta autostā vvieta, teritorija ir iež ogota un apsargā ta. Pie upes, tā kā bijā m ziemā , peldē ties nebija, bet vasarā var iet uz upi. Teritorijā ir slē gts tenisa korts, rotaļ u laukums. Lielisks iekš telpu baseins, blakus dž akuzi, sauna. Uz ielas ir arī ā ra baseins, nedaudz mazā ks. Ū dens lielisks, tī rs, tī rs un ap baseinu, gar to ir sauļ oš anā s krē sli. Numuriņ š plaš s, tī rs, peldmē teļ i, 4 dvieļ i katram, č ī bas un visi viesnī cas komplekti. Katru dienu baseinam tiek nodroš inā ti atseviš ķ i dvieļ i. TV, bā rs, dzē rieni par papildus samaksu, nedaudz dā rgi. Ir wi-fi. Virtuve ir lieliska, garš ī ga un skaisti pasniegta. ir atseviš ķ s bā rs ar kokteiļ iem. Personā ls draudzī gs, patī kams, apkalpoš ana neuzbā zī ga.








Patīk
Tev patīk
• 7