Pēdējais. Divi iespaidu stabi

Pirmais stabs. Negatī vs. Sapulcē jā mies draudzī gā kompā nijā un devā mies uz Opiš ņ u uz astoto starptautisko gastronomisko festivā lu “Borš č iks mā la podā ”.
Diemž ē l realitā te nepavisam neatbilda mū su garš ī gajā m cerī bā m. Festivā ls kļ uva tikai par klasisku ilustrā ciju tam, "kā sabojā t labu ideju ar sliktu organizā ciju un komunikā ciju".
Pirmkā rt, par 100 grivnā m ieejas biļ eti jū s iegū stat iespē ju doties uz nelielu etnomuiž as teritoriju, kur jau tagad bez jums drū zmē jas daudzi cilvē ki.
Tā lā k š ī ekskluzī vā ieejas biļ ete nodroš ina stā vē š anu garā s rindā s, lai iegū tu tiesī bas iegā dā ties zupas kausu par 50 grivnā m, pelmeņ us par 10 grivnā m gabalā vai nelielu govs gabalu par 50 grivnā m. Pē c tam meklē jumi "atrast brī vu celmu", ko ē st bez stā vē š anas.
Ar skumjā m klusē sim par sanitā rajiem apstā kļ iem, tualetē m utt.
Tā nu, apē duš i savu borš č a porciju (tā kā nebū tu gā juš i velti! ), devā mies ceļ ā . Netika apspriesta 80 veidu borš č a degustā cija (teorē tiski bez maksas), jebkā das svē tku un ceremonijas akcijas, daž ā du novadu saimnieku stā sti un raidī juma solī tā meistarklaš u rī koš ana.
Bet, ņ emot vē rā to, ka visi bija humoristiski par š o neveiksmī go pieredzi, š o jautā jumu varē tu uzskatī t par slē gtu. Tač u organizatoru reakcija uz pelnī to kritiku bija ievē rojama (jo pati festivā la ideja ir patieš ā m forš a un ir pelnī jusi visu atbalstu).
Poltavas ž urnā liste, kura rakstī ja par saviem iespaidiem, tika apsū dzē ta raksta pasū tī š anā . Man teica stilā "muļ š pats" un "jā atbalsta, nevis jā kritizē ".
Š obrī d galvenais organizators jautri palaida Facebook gaisu ar pozitī viem lī dzorganizatoru iespaidiem un paziņ oja par nā kamo festivā lu 2022. gadā.
Tas ir, neviens negrasī jā s izdarī t secinā jumus, kā arī labot organizatoriskā s kļ ū das.
Turklā t, iedziļ inoties citu upuru atsauksmē s (kam interesē , komentā rus var izlasī t š eit un š eit ), izrā dī jā s, ka galvenā s prasī bas atkā rtojas gadu no gada. Loh - ne mamuts, loh - nemirs?
No savas puses es varu tikai palī dzē t samazinā t neapmierinā to mamutu skaitu lī dz minimumam. Tā pē c es veicu ANTI reklā mu. Apbrauciet Opishnya borsch festivā lu pa desmito ceļ u. Jo tas ir tas gadī jums, kad vajag mā cī ties no citu kļ ū dā m: ))
Otrs pols. Pozitī vi.
Mē s devā mies uz Keramikas muzeju, lai saglabā tu iespaidus par Opiš nu (starp citu, lielā kā daļ a borš č a festivā lā cietuš o to darī ja).
Neliela vē sturiska atkā pe.
Opiš ņ a , lai gan paš i iedzī votā ji lieto seno etnogrā fisko nosaukumu Opiš ne , ir viena no vecā kajā m apdzī votajā m vietā m Poltavas novadā . Saskaņ ā ar arheoloģ iskajiem atradumiem, kas atrasti ciema nomalē , š ī teritorija bijusi apdzī vota kopš neolī ta laikiem. Tas bija neolī ta periodā , kad keramikas izstrā dā jumi tika plaš i izmantoti. Pat pilsē tas nosaukums cē lies no plastmasas mā la "tī ģ eļ a" nosaukuma.
Nacionā lais Ukrainas keramikas muzejs-rezervā ts tika dibinā ts 1986. gadā , un tagad tajā ir vairā k nekā.60 000 priekš metu.
Kopš.1997. gada muzejs rī kos keramiķ u simpozijus.
Meistari ierodas Opiš nī , ar visu nepiecieš amo aprī kotajā rezidencē veido konkursa darbus un papildina vietē jo izstā ž u fondu. Tagad Opishnya ir lielā kā dā rzu un parku monumentā lo mā la skulptū ru kolekcija Eiropā (vairā k nekā.300 darbu).
Apmeklē tā jus sagaida Sergeja Radko darbs "Kņ aza Igora bruņ as", ko dē vē arī par bruņ inieku un muzeja sargu.
Š eit varat iekļ aut fantā ziju, jo mē s palaidā m garā m plā ksni ar autoru un skulptū ras nosaukumu. Bet š is zirgs (? ), Mē ģ inot piecelties no zemes, ir emocionā li piesaistī ts.
Serhijs Radko "Galya Gusy ganā s":
Larisa Antonova "Pilsē tas dā ma":
Filips Č ornobrovs "Mī lestī bas kentaurs" un Vasilijs Ogorodņ iks "Ceļ š uz mā jā m":
Starp citu, muzejā tiek prezentē tas ne tikai simpoziju laikā tapuš ā s, bet arī mā kslinieku glabā š anai nodotā s skulptū ras.
Keramiķ e Halina Klombitska darī ja to paš u ar podnieka skulptū ru, kas agrā k rotā ja Budjanskas fajansa fabrikas pagalmu.
/>
Keramikas krā sns keramikas apdedzinā š anai. Tā celta pē c 19. gadsimta beigu - 20. gadsimta sā kuma ē ku skicē m.
Mikola Vakuļ enko "Sē dē sim zem estakā des, kopā dziedā sim dziesmu":
Fragments no Andrija Iļ jinska skaņ darba "Kazaku mamma zem koka Bo" un Fjodora Bohinska "Bez nosaukuma":
Tetjana Potapenko "Laika laiva":
Ivans Fizers "Visuma sargs".
Darbs atgā dina skitu sievieš u figū ras, kuras mū su senč i cē luš i stepē s.
Ņ emiet vē rā , ka sieviete savā s rokā s tur pā rpilnī bas ragu, bet pē c visiem kanoniem tā ir tikai vī rieš u prerogatī va. Tas ir, podnieks savā kompozī cijā pā rdomā sievietes lomu un dod viņ ai spē ju ne tikai aizsargā t zemi, bet arī dot viņ ai bagā tī bu.
Olga Bezpalkiva "Mū su centieni":
Vasils Omeļ jaņ enko "Lauva ar divā m galvā m":
Lielā keramika parasti tiek izgatavota pē c dizainera principa, sadedzinot atseviš ķ as detaļ as un savienojot tā s, tač u š ī skulptū ra ir izņ ē mums, jo ir monolī ta.
Lai nodroš inā tu darba stabilitā ti, tika izgatavoti divi rā mji: koka un metā la. Virs kreisā s tika uzcelta arī pagaidu krā sns.
Degš anas laikā koka karkass dega un atdeva savu siltumu, lai "sadedzinā tu" darbu no iekš puses, un metā la konstrukcija palika, lai noturē tu skulptū ru.
Muzeja ē kā atrodas keramikas un dekoratī vo paneļ u kolekcija.
Pie ieejas mū s sagaida dziedoš ie kazaki))
Ievē rojiet bļ odu (neglazē tus koka plauktus), uz kura dā ma parasti izlika savus labā kos ē dienus.
Trenē jiet savu uzmanī bu un atrodiet vietā :
- slaucē js (ar obligā to krustu no saderinā š anā s);
- tirgus ar tillu (š ī ir sena panna);
- podi - dvī ņ i, kas nesa barī bu uz lauka (divu atseviš ķ u trauku klā tbū tne ļ ā va ē dienkartē apvienot daž ā dus ē dienus);
- muca (uzglabā ja dzē rienus un bija mucas formā );
- plā tsmaize (izmanto arī dzē rienu uzglabā š anai un tai bija saplacinā ta, saplacinā ta forma);
- Kumanets (atš ķ iras starp citiem kuģ iem ar atvē rumu gredzena formā ). Kumanets bija ļ oti ē rti valkā t, valkā t uz rokas, jo to parasti izmantoja, izklaidē jot lielu skaitu viesu. Piemē ram, kā zu tē vs varē tu uzlikt uz rokas vairā kus kumanus ar daž ā diem dzē rieniem un doties cienā t viesus.
Interesanti, kas ir pilsē ta Turcijas keramikas centrā ? un caurums tiem vidū simbolizē sauli (mū su interpretā cijas ir praktiskā kas, vai ne? : )).
Starp prezidentu portretiem, kuri savulaik apmeklē juš i keramikas muzeju, bija Jurija Poš ivailo darbs "Manas ģ imenes DNS", kas veidots no "monē tā m".
Panelī nav identisku bļ odu, jo katra cilvē ka ģ enē tiskais kods ir unikā ls.
*** monē ta — ir miniatū rs keramikas paraugs, kas tika izmantots kā bē rnu rotaļ lieta. Gadatirgos tas parasti maksā santī mu, no tā arī nosaukums.
Trauku kolekcija no daž ā diem Ukrainas reģ ioniem, kur varat izpē tī t teritoriā lā s krā sas un apdares atš ķ irī bas.
Turpinā sim.
Olga Pogana "Fajansa zieds". Kompozī cija tika veidota no 72 plā ksnē m, kuras izgatavotas pagā juš ajā gadsimtā Harkovas apgabala rū pnī cā .
Torņ a mā kslas objekts:
No augš as varat baudī t ainavu un mē ģ inā t saskaitī t septiņ us kalnus, uz kuriem atrodas Opishne.
Un jū s, sē ž ot autentiskā s š ū polē s, varat atcerē ties savu bē rnī bu: ))
Zinaī da Blizņ uka "Putni":
Stingra vietē jā apsardze:
Serhijs Radko "Trisuttya":
Irina Norets "Bite":
Priekš plā nā ir Serhija Kurilo darbs "Kara ziedi", fonā - Serhiy Radko "Tridine":
Gia Miminoshvili un Volodimirs Morokhoveca mā kslas projekts PereHID:
Vladislavs Dimjons "Pilsoniskā s mī lestī bas priekš nojautas":
Vira Č erņ ienko "Atvaļ inā jums":
Vē l viena š ū poš anā s iespē ja:
Keramikas meistarklases:
Marks Č aterlijs "Ukraiņ u meditā cija":
Mikola Vakuļ enko "Citē jiet, vardes, es esmu jū su saimnieks":
Spilgti Zinaī das Blizņ ukas darbi "Pā rsteiguma zivs", "Hameleons" un "Kissing Geese":
Kaķ is atpū š as))
Yana Petrova "Dvē seles alķ ī mija":
Danuta Garlavič ene "Noasa nags":
Aleksandrs Serdjuks "Varavī ksne":
Š ī ir pietura, un es ceru, ka varē ju pareizi reklamē t keramikas muzeju)) Tā tad, mē s pabeidzam piezī mes no Opishnya: borš č a svē tki - nē , nē , nē , keramikas muzejs - jā , jā , jā : ))