Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Mūsu atvaļinājums Oreandā 2020

Rakstīts: 7 jūlijā 2020
Ceļošanas laiks: 28 jūnijs — 5 jūlijā 2020
Kam autore iesaka viesnīcu?: Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
9.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 8.0
apkalpošana: 10.0
Tīrība: 9.0
Uzturs: 8.0
Infrastruktūra: 9.0
Es nolē mu uzrakstī t savu atsauksmi tiem, kuri tikai plā no atvaļ inā jumu Azovas piekrastē )
Viesnī cas atraš anā s vieta: ideā la, bā ze atrodas vidē jā iesmā , pirmā lī nija no jū ras. Blakus tirgus, aptiekas, veikali.
Visa teritorija burtiski aprakta veģ etā cijā . Ir priedes un lapu koki, daudzas strū klakas, soliņ i, lapenes. Ir golfa laukums, trenaž ieru zā le, kā arī tenisa korts un liels saldū dens baseins.
Uz vietas ir divi restorā ni:
"Oreanda" atrodas netā lu no reģ istratū ras un "Tavern" jū ras krastā .
Kas attiecas uz restorā nu "Oreanda" - ē dieni pā rsvarā ir ā trā s uzkodas, bet "Tavernā " jū s gatavosiet ar svaigā kajā m zivī m, mī dijā m un citiem garš ī giem naš ķ iem)

Cenas ir diezgan demokrā tiskas un pat lē tā kas nekā daudzos Berdjanskas centrā lajos restorā nos.
Tā pat, uzturoties š ajā kompleksā , cenā bū s iekļ autas 3 ē dienreizes dienā pē c "bufetes" sistē mas. Jū s nevarat ī rē t istabu bez ē dienreizē m.
Ē diens ir diezgan ē dams, bet ne daudzveidī gs.
Brokastis vienmē r ir vienā das un parasti ir standarta daudzā m viesnī cā m pat ā rzemē s: tē ja, kafija, sulas, olas, desiņ as, piens, siers, desa, dā rzeņ u salā ti, konditorejas izstrā dā jumi. No augļ iem mums pasniedza ķ irš us, banā nus un greipfrū tus.
Pusdienā s un vakariņ ā s vienmē r pieejama un liellopa gaļ a un vistas gaļ a un zivis. Pietiekami daudz pā rtikas, tu nepaliksi izsalcis.
Pludmale: nav liela, bet labi uzturē ta.
Ir sauļ oš anā s krē sli, ierakti lietussargi, tiek nodroš inā ti dvieļ i. Uz katra lietussarga atradī si uzlī mi ar QR kodu un, ja nepiecieš ams, varē si veikt tieš saistes pasū tī jumu restorā nā , nepieceļ oties no sauļ oš anā s krē sla. Viesmī lis pasū tī jumu atnes ļ oti ā tri, maksimums 5 minū tes. Pā rbaudī ts!
Istabas: visas atrodas vienā.4 stā vu ē kā . Gandrī z visi ar balkonu. Nav lifta. Ja iespē jams, iesaku paņ emt istabu ar skatu uz jū ru, citā di skats bū s tikai uz ceļ a.
Mē s palikā m standarta numurā .
Istaba nav slikta.
Svaigs remonts, jaunas mē beles.
Sastā v no 2 istabā m. Klā tbū tnē plakanā ekrā na televizors, gaisa kondicionieris, ledusskapis, tē jkanna, fē ns, mini kosmē tikas komplekts, dvieļ i.
Personā ls: pieklā jī gs, vienmē r gatavs palī dzē t.

Auditorija: Pā rsvarā pā ri ar bē rniem.
Kopumā mums patika mū su uzturē š anā s š ajā viesnī cā .
Mī nusi. . . mē s tos neredzē jā m : )
Tač u ir vē lmes: pietrū ka fona mū zikas pludmalē un pie baseina, kā arī Tavern restorā nā .
Gribē tos daudzveidī gā ku ē dienkarti maksas restorā nos.
Lieliski bū tu arī organizē t ū dens aerobiku pieauguš ajiem.
Kopumā mē s izbaudī jā m mū su brī vdienas.
Paldies Oreanda, mē s nā ksim vē l : )
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар ggok2017
ggok2017

telpas netiek uzkoptas katru dienu,
lina spilvendrānas nav īpaši tīras ar traipiem,
veikals 10 minūtes gar pludmali, veikalā ir tikai alus un plastmasas ķīniešu rotaļlietas, nopirkt piena produktus, skatīt datumus tur bieži vien ir nokavēts.
rupjš personāls,
viņu vadība nav mainījusies.
zirnekļi istabās
viņiem nav restorānu.
viņi raksta par picu
pica, ko viņi piedāvā bārā, kur viņi pārdod alu, atrodas saulē.
ja gribēsi ēst svaigu, tad negatavos, teiks, nopērc to, kas tev ir (tas ir, kas saulē bija pārklāts ar plēvi), lūgs iztīrīt istabu, saka, ka ir noguris.
vēlētos redzēt īpašnieku. jautājiet, kur atrodas restorāns un kas cits,
viņiem ir brokastis pusdienas vakariņas izvēle nenodrošina porcijas mazas maltītes vienmuļas, pārmaiņus boršča zupa pieaugušo porcija kā pusglāze.
veicot rezervāciju, visticamāk, viņi atzvana to pašu.
nav viesmīlīga vadītāja, nav skaidrs, ko viņa dara,
viņi patiešām plaukst.
lūdza izmazgāt grīdu, tad viņa saka, ka ir nogurusi, viņu sauc Tatjana Vladimirovna.
Ūdenī lido daudz lapseņu un visādi snīpi,
kur gars nevar tikt augšā, nomazgājiet kājas pēc pludmales, dzīvās radības lido.
daudzi apmeklētāji domāja, ka par 250 UAH dienā var normāli izvēlēties, ko ēst.Rakstīja, ka ir restorāns, tad viņiem ir bufete ēdnīcā, bet izvēles nav vispār.
un tāpēc teikšu, ka jūra ir forša, ir lizhaki, bet visiem pietiek, ja visas istabas ir aizņemtas.un ja būtu restorāns un Wi-Fi kā viņi aprakstīja un viesmīlība un vadītājs nebija rupjš, tad varbūt tas būtu normāli.
slikti tīra grīdas.Istabās smird pēc kanalizācijas, dažkārt dažās citās.

Fri, 11 Aug 2017, 17:51
аватар ggok2017
ggok2017

telpas netiek uzkoptas katru dienu,
lina spilvendrānas nav īpaši tīras ar traipiem,
veikals 10 minūtes gar pludmali, veikalā ir tikai alus un plastmasas ķīniešu rotaļlietas, nopirkt piena produktus, skatīt datumus tur bieži vien ir nokavēts.
rupjš personāls,
viņu vadība nav mainījusies.
zirnekļi istabās
viņiem nav restorānu.
viņi raksta par picu
pica, ko viņi piedāvā bārā, kur viņi pārdod alu, atrodas saulē.
ja gribēsi ēst svaigu, tad negatavos, teiks, nopērc to, kas tev ir (tas ir, kas saulē bija pārklāts ar plēvi), lūgs iztīrīt istabu, saka, ka ir noguris.
vēlētos redzēt īpašnieku. jautājiet, kur atrodas restorāns un kas cits,
viņiem ir brokastis pusdienas vakariņas izvēle nenodrošina porcijas mazas maltītes vienmuļas, pārmaiņus boršča zupa pieaugušo porcija kā pusglāze.
veicot rezervāciju, visticamāk, viņi atzvana to pašu.
nav viesmīlīga vadītāja, nav skaidrs, ko viņa dara,
viņi patiešām plaukst.
lūdza izmazgāt grīdu, tad viņa saka, ka ir nogurusi, viņu sauc Tatjana Vladimirovna.
Ūdenī lido daudz lapseņu un visādi snīpi,
kur gars nevar uznākt, nomazgājiet kājas pēc pludmales, dzīvās radības lido.
daudzi apmeklētāji domāja, ka par 250 UAH dienā var normāli izvēlēties, ko ēst.Rakstīja, ka ir restorāns, tad viņiem ir bufete ēdnīcā, bet izvēles nav vispār.
un tāpēc teikšu, ka jūra ir forša, ir lizhaki, bet visiem pietiek, ja visas istabas ir aizņemtas.un ja būtu restorāns un Wi-Fi kā viņi aprakstīja un viesmīlība un vadītājs nebija rupjš, tad varbūt tas būtu normāli.
slikti tīra grīdas.Istabās smird pēc kanalizācijas, dažkārt dažās citās.

Fri, 11 Aug 2017, 20:51
аватар