
Mē s apmetā mies standarta numurā (skats uz jū ru) 1. ē kā . Lieliska atpū ta ģ imenei. Jū ra netā lu, klusa, mierī ga. Droš i. Pati istabiņ a kā rtī ga, bez volā niem. Ir plazmas televizors, gaisa kondicionieris, ledusskapis.
… Tomēr ▾
Mē s apmetā mies standarta numurā (skats uz jū ru) 1. ē kā . Lieliska atpū ta ģ imenei. Jū ra netā lu, klusa, mierī ga. Droš i. Pati istabiņ a kā rtī ga, bez volā niem. Ir plazmas televizors, gaisa kondicionieris, ledusskapis. Tē jkanna un trauki. Liels balkons. Laba vannas istaba.
Ē diens mums patika, apkalpoš ana visaugstā kajā lī menī . Vienkā rš i aizrauš anā s sē dē t uz terases, redzē t jū ru un dzert kafiju. Baseins ir ļ oti tī rs. Varbū t tā pē c, ka jauns, bet tik tī rus baseinus sen neesam redzē juš i.
No mī nusiem: medū zas, odi, tuvumā nav veikala.
Ē diens mums patika, apkalpoš ana visaugstā kajā lī menī . Vienkā rš i aizrauš anā s sē dē t uz terases, redzē t jū ru un dzert kafiju. Baseins ir ļ oti tī rs. Varbū t tā pē c, ka jauns, bet tik tī rus baseinus sen neesam redzē juš i.
No mī nusiem: medū zas, odi, tuvumā nav veikala.
Patīk
Tev patīk
• 1
Rādīt citus komentārus …


Mē s atpū tā mies š ajā viesnī cā.2019. gada augustā , ī rē jā m divas istabas divā s daž ā dā s ē kā s, vienā no ē kā m nav absolū ti nekā da Wi-Fi, viņ i maksā ja par uzturē š anos lī dz pulksten 17:00, jo ir grū ti visu dienu klī st pa sauli.
… Tomēr ▾
Mē s atpū tā mies š ajā viesnī cā.2019. gada augustā , ī rē jā m divas istabas divā s daž ā dā s ē kā s, vienā no ē kā m nav absolū ti nekā da Wi-Fi, viņ i maksā ja par uzturē š anos lī dz pulksten 17:00, jo ir grū ti visu dienu klī st pa sauli. ar 8 gadus vecu bē rnu. BET 12:00 pienā ca administratore un teica, ka neatceras, ka samaksā jā m lī dz vakaram un sā ka uzstā t uz aizieš anu, jo bija jā zvana citiem, viņ a skrē ja 2 reizes, apkopē ja skrē ja, sakot, ka tu esi aizejot, vajag uzkopt, pamodinā ju mazu bē rnu, tad atkal skrē ja un saka, ka atcerē jā s vē lo izrakstī š anos un ieteica mums un vē l vienam laulā tajam pā rim pā rcelties uz vienu istabu uz piecā m stundā m, 5 cilvē ki uz vienu istabu, neskatoties uz to, ka fakts, ka samaksā jā m, zvanī ju ne reizi vien brī dinā ju par vē lu izrakstī š anos un atgā dinā ju uz vietas...
Bē rns negulē ja, visu laiku raudā ja, garastā voklis bija sabojā ts, nebija vē lē š anā s atgriezties.
Duš as kanalizā cija nedarbojas labi, un tā kā nav duš as kabī nes, tikai caurums grī dā , visa duš a un tualete ir pastā vī gi slapji, izejot no vannas istabas nav arī paklā ja un viss tas ū dens ir beidzies istaba.
Tā kā tuvumā ir estuā rs, tad odu ir traki daudz.
No ieguvumiem - labi paē duš i, lielas porcijas, katru dienu jauna ē dienkarte. Brokastis tiek pasniegtas ļ oti ilgi, olu kultenis jā gaida 40 minū tes. Vakarā pasū tī jā m grilē tus spā rnus un kartupeļ us, gaidī jā m pusotru stundu.
Tiesa, reiz bija briesmī gi, no bē rnu ē dienkartes pasū tī ja tvaika kotletes un makaronus. Makaroni bija pilnī bā pā rvā rī ti un salipuš i kopā .
Bē rns negulē ja, visu laiku raudā ja, garastā voklis bija sabojā ts, nebija vē lē š anā s atgriezties.
Duš as kanalizā cija nedarbojas labi, un tā kā nav duš as kabī nes, tikai caurums grī dā , visa duš a un tualete ir pastā vī gi slapji, izejot no vannas istabas nav arī paklā ja un viss tas ū dens ir beidzies istaba.
Tā kā tuvumā ir estuā rs, tad odu ir traki daudz.
No ieguvumiem - labi paē duš i, lielas porcijas, katru dienu jauna ē dienkarte. Brokastis tiek pasniegtas ļ oti ilgi, olu kultenis jā gaida 40 minū tes. Vakarā pasū tī jā m grilē tus spā rnus un kartupeļ us, gaidī jā m pusotru stundu.
Tiesa, reiz bija briesmī gi, no bē rnu ē dienkartes pasū tī ja tvaika kotletes un makaronus. Makaroni bija pilnī bā pā rvā rī ti un salipuš i kopā .
Patīk
Tev patīk
• 3

Bija 2017. gadā un man patika. 2019. gadā viņ i ieradā s vē lreiz. Patī kami pā rsteigts. Bā ze ir uzlabojusies. Rezervē jā m numuru internetā , veicā m priekš apmaksu un uzreiz saņ ē mā m apstiprinā jumu pa pastu. Ģ imenes apstā kļ u dē ļ braucienu nā cā s atlikt uz 2 nedē ļ ā m.
… Tomēr ▾
Bija 2017. gadā un man patika. 2019. gadā viņ i ieradā s vē lreiz.
Patī kami pā rsteigts. Bā ze ir uzlabojusies.
Rezervē jā m numuru internetā , veicā m priekš apmaksu un uzreiz saņ ē mā m apstiprinā jumu pa pastu. Ģ imenes apstā kļ u dē ļ braucienu nā cā s atlikt uz 2 nedē ļ ā m. Viss tika izlemts pa telefonu, dienu pirms brauciena atzvanī ja, lai precizē tu ieraš anā s laiku. Reģ istrē jies agri pulksten 11, lai gan reģ istrē ties pulksten 14.
Tuvā k jū ru nevar iedomā ties : ) 2017. gadā pludmales nebija, tagad tieš i aiz restorā na ir 30 metru pludmales zona. Pludmalē sauļ oš anā s krē sli un saulessargi par papildus samaksu.
Apkā rtnē nav neviena nepiederoš a cilvē ka. Apsardze strā dā labi un nelaiž iekš ā sveš us no jū ras vai no sauszemes.
Ē diens garš ī gs, porcijas lielas, apkalpoš ana ā tra.
Force majeure gadī jumā - lija ļ oti stiprs lietus - tika organizē ta apkalpoš ana numurā - brokastis tika atnestas uz numuru ar vienā du ē dienu izvē li.
Ir rotaļ u laukumi, animā cija (ne katru vakaru) bē rniem un karikatū ra.
Mums viss patika, atbrauksim vē l.
Patī kami pā rsteigts. Bā ze ir uzlabojusies.
Rezervē jā m numuru internetā , veicā m priekš apmaksu un uzreiz saņ ē mā m apstiprinā jumu pa pastu. Ģ imenes apstā kļ u dē ļ braucienu nā cā s atlikt uz 2 nedē ļ ā m. Viss tika izlemts pa telefonu, dienu pirms brauciena atzvanī ja, lai precizē tu ieraš anā s laiku. Reģ istrē jies agri pulksten 11, lai gan reģ istrē ties pulksten 14.
Tuvā k jū ru nevar iedomā ties : ) 2017. gadā pludmales nebija, tagad tieš i aiz restorā na ir 30 metru pludmales zona. Pludmalē sauļ oš anā s krē sli un saulessargi par papildus samaksu.
Apkā rtnē nav neviena nepiederoš a cilvē ka. Apsardze strā dā labi un nelaiž iekš ā sveš us no jū ras vai no sauszemes.
Ē diens garš ī gs, porcijas lielas, apkalpoš ana ā tra.
Force majeure gadī jumā - lija ļ oti stiprs lietus - tika organizē ta apkalpoš ana numurā - brokastis tika atnestas uz numuru ar vienā du ē dienu izvē li.
Ir rotaļ u laukumi, animā cija (ne katru vakaru) bē rniem un karikatū ra.
Mums viss patika, atbrauksim vē l.
Patīk
Tev patīk
• 1

Vē los padalī ties pieredzē par sadarbī bu ar atpū tas centru "Lazurnaja 2". Ceļ oju ar vī ru 2018. gada augustā . Atvaļ inā jumu plā nojā m jau iepriekš , zinot jau š o bā zi, pirms tam bijā m š eit 2016. gadā . Un tā ī stenī bā atvaļ inā jums beidzā s un mē s sā kā m analizē t, kas ar mums noticis.
… Tomēr ▾
Vē los padalī ties pieredzē par sadarbī bu ar atpū tas centru "Lazurnaja 2". Ceļ oju ar vī ru 2018. gada augustā . Atvaļ inā jumu plā nojā m jau iepriekš , zinot jau š o bā zi, pirms tam bijā m š eit 2016. gadā . Un tā ī stenī bā atvaļ inā jums beidzā s un mē s sā kā m analizē t, kas ar mums noticis. . . Secinā jā m, ka pagā juš i divi gadi. . . PAGĀ RĒ JIE!! ! ! Salī dzinot 2016. un 2018. gadu, cerī bas NEBIJA SAGAIDAMAS. Tagad mē ģ inā š u secī gi visu sadalī t kā rtī bā .
1. TELPAS ir vairā k vai mazā k tī ras (lai duš ā ieveidots viegls pelē jums un vannas istabā durvju iekš puses izž uvuš as ū dens lā ses, aizveriet acis). Tī ra gultas veļ a, tī ri izgludinā ti dvieļ i.
2. PĀ RTIKA. . . ieviests puspansijas pakalpojums, brokastis un pusdienas iekļ autas dzī ves dā rdzī bā . Porcijas lielas, izsalcis nebū si, ē dienkarte č etrā m atpū tas dienā m neatkā rtojā s, ierastā mā jas gatavoš ana, arvien vairā k izskatī jā s pē c ā ra ē damistabas, nevis restorā na, kā tika teikts. Ar viesmī ļ iem š ķ ita par maz, viņ i gaidī ja 10-20 minū tes savu, it kā bezmaksas, ē dienu.
3. APKOPE UN APKOPES. Sā kš u ar rezervā ciju. Ē rts tieš saistes rezervā cijas modulis oficiā lajā mā jaslapā , BET pē c istabiņ as pasū tī š anas, kā solī ts, vē stule uz pastu un SMS uz mū su kreiso istabu ar rezervā cijas apstiprinā jumu un detaļ ā m priekš apmaksas veikš anai NEANANA. Gaidī jā m 2 dienas - NEKO, tik ļ oti gribē jā m uz Lazurnaya 2, satraucā mies - sā kā m zvanī t paš i. Vietnei ir 2 administrā cijas numuri - pirmais ir automā tiskais atbildē tā js vispā r, otrs ir administratora numurs, kas atbild katru otro reizi. Kopumā rezervā ciju apstiprinā jā m ar visiem zvaniem uz č etrā m dienā m. Izmetā m priekš apmaksu par pirmo dienu 1440 UAH, nā kamajā dienā zvanā m, lai pā rbaudī tu, vai maksā jums ir nokā rtots (arī mē s bijā m noraizē juš ies, jo bez priekš apmaksas jū su rezervā cija tiks atcelta, un tieš saistes rezervā cijā vietnē mū su priekš apmaksas summa ilgu laiku karā jā s 0 UAH). Rezultā tā viņ i paš i sazvanī ja administratoru ar jautā jumu par priekš apmaksas apstiprinā š anu par divā m dienā m. Reģ istrē joties tika teikts, ka telpas tiek tī rī tas katru dienu mitrā veidā , un veļ a tiek mainī ta ik pē c trim dienā m. Patiesī bā - tī rī š ana - PĒ C PIEPRASĪ JUMA. Ja neesi aizmirsis pie durvī m piekā rt plā ksnī ti ar lū gumu noņ emt, noņ ems, bet tiesas nav, kā saka.
Un tagad vispā r par visu. Pirmajā dienā pē c doš anā s uz pludmali atgriezā mies istabā un devā mies uz duš u. Konstatē ja, ka duš ā aizsē rē jusi noteka. Ū dens vienkā rš i nenotek, pē c manis manam vī ram bija jā gaida, lai pareizi nomazgā tos. Nekavē joties nolē mā m par to informē t administrā ciju, lai tā dā gadī jumā pret mums nebū tu pretenziju, tač u ē kā neatradā m NE administratoru, NE apkopē jas, pulkstenis bija 19.00. Reģ istratū rā neviena nav, bet ir rakstā mgalds ar administratora numuru (nevis vietnē esoš o tā lruņ a numuru), kas tajā brī dī neatbildē ja. Par aizsē rē juš u kanalizā ciju ziņ oja jau otro dienu no rī ta, solī ja visu salabot dienas laikā , vienlaikus veidojot pā rsteigtu seju, sakot, dī vainā kā rtā tā nevajadzē ja notikt....Un atkal, BET, brī nums nenotika gadā s, mums nekas netika tī rī ts...otrajā dienā arī sapratā m, ka vannas istabā nav patī kama stā voš a ū dens smaka. Auksts ū dens - viss ir kā rtī bā , bet jū s pā rslē dzat karstu - ir nepatī kams aromā ts. Secinā jā m, ka ū dens sildī tā js iekš ā sapelē jis. Mums nav ne jausmas, kā tas bija jā labo, bet pats fakts nebija patī kams, nebija ī paš i ē rti no rī ta nomazgā t seju ar siltu ū deni un tī rī t zobus. Un tad - visnepatī kamā kais. Sagadī jā s, ka mums bija force majeure un nā cā s pā rtraukt atvaļ inā jumu jū rā un doties prom pē c 4 dienā m mā jā s, bet bā ze bija rezervē ta uz 7 dienā m. Bija jautā jums par naudas atgrieš anu par mū su NEIZMANTOTO 3 dienu pakalpojumiem. Teiksim tā , mē s atstā jā m un atstā jā m viņ iem mū su neizmantotos 4300 UAH. Nav daudz, daudz, bet pietiekami daudz. Un š eit sā kā s interesantā kais. Protams, mē s sapratā m, ka esam ziņ ojuš i par agru izbraukš anu mazā k nekā diennakts laikā , proti, izbraukš anas dienas rī tā , un izbraucā m vakarā , un neviens mums neatgriezī s visu summu. Un tā arī notika, paldies Dievam, ka mū su virzienā nebija nekā du negatī vu emocionā lu uzbrukumu. Vispirms vairā kas stundas administratore telefoniski saskaņ oja mū su jautā jumu, atdot naudu vai nē , ar ko - nezinā m. Naudu skaidrā naudā mums neiedeva, lai gan par visu rezervā cijas laiku es iedevu 7200 UAH skaidrā naudā pie reģ istrā cijas (+ 1440 UAH bija avansa maksā jums uz Privatbank karti). 17.00 izbraukš anas dienā paņ ē ma kartes numuru un teica, ka atdos naudu par 2 dienā m, 2880 UAH, jo. viņ i patur dienas summu par to, ka mē s nesen informē jā m par agrī nu importu. Nu, tas bū tī bā bija tas, kas tika gaidī ts. Naudas atmaksas laiks bija neskaidrs — tas notiks, ja mū su numurs tiks pā rdots agrā k, vai arī tad, kad pagā jis mū su primā rā s rezervā cijas pē dē jais datums. Rezultā tā mums vē l atlika tikai gaidī t un cerē t, nekā du kvī š u no viņ u puses, pieteikumu par naudas atmaksu no mū su puses nebija, administrā cija bija nepiecieš ama. Iespē jams, ka viņ i to dara š ā di, vai arī mē s bijā m pirmais š ā da nepā rvaramas varas gadī jums, par ko es ļ oti š aubos. Secinā jums: nauda tika atgriezta.... nedē ļ u pē c mū su aizbraukš anas, pē c daudziem zvaniem, uz kuriem mums neatbildē ja, starp citu, 1990 UAH (nevis 2880 UAH), pē c kā mums piezvanī ja MIG SAMA administrators. ar precizē jumiem, sakot, ka mē s jums atdevā m 2000 UAH (komisija 10 UAH izrā dī jā s mū su), lai gan MUMS to NEDRĪ KST darī t, mē s devā mies jums pretī , parasti naudu nevienam NEATGRIEZAM! . .
Š eit ir š ā ds stā sts ar Lazurnaya 2 Berdjanskā . Situā cija nav ī paš i patī kama, pirmais ko iedomā jā mies, ka kopā braucam uz nedē ļ u, un nauda bija jā atdod tikai 2 dienu laikā . BET situā cijas ir daž ā das, cilvē ki paš i brauc atvaļ inā jumā un ņ em bē rnus, piemē ram, uz 2-3 nedē ļ ā m, uz mē nesi, un tie ir pavisam citi skaitļ i grivnā s....
Mē s bijā m iemī lē juš ies Lazurnaya 2 2016. gadā , tač u viņ i nolē ma nevis attī stī ties, bet gan degradē ties. Kad viņ i pirmajā dienā ieradā s pusdienot savā tā sauktajā restorā nā , viņ i bija vī luš ies. Ē dienkarte tika samazinā ta lī dz neiespē jamī bai, vairā kas reizes kritā s gan ē diena, gan apkalpoš anas kvalitā te, bet cenas palika kā vidē jai č ekai pieklā jī gā restorā nā .
P. S. Duš as kanalizā cija netika tī rī ta 4 dienas.
1. TELPAS ir vairā k vai mazā k tī ras (lai duš ā ieveidots viegls pelē jums un vannas istabā durvju iekš puses izž uvuš as ū dens lā ses, aizveriet acis). Tī ra gultas veļ a, tī ri izgludinā ti dvieļ i.
2. PĀ RTIKA. . . ieviests puspansijas pakalpojums, brokastis un pusdienas iekļ autas dzī ves dā rdzī bā . Porcijas lielas, izsalcis nebū si, ē dienkarte č etrā m atpū tas dienā m neatkā rtojā s, ierastā mā jas gatavoš ana, arvien vairā k izskatī jā s pē c ā ra ē damistabas, nevis restorā na, kā tika teikts. Ar viesmī ļ iem š ķ ita par maz, viņ i gaidī ja 10-20 minū tes savu, it kā bezmaksas, ē dienu.
3. APKOPE UN APKOPES. Sā kš u ar rezervā ciju. Ē rts tieš saistes rezervā cijas modulis oficiā lajā mā jaslapā , BET pē c istabiņ as pasū tī š anas, kā solī ts, vē stule uz pastu un SMS uz mū su kreiso istabu ar rezervā cijas apstiprinā jumu un detaļ ā m priekš apmaksas veikš anai NEANANA. Gaidī jā m 2 dienas - NEKO, tik ļ oti gribē jā m uz Lazurnaya 2, satraucā mies - sā kā m zvanī t paš i. Vietnei ir 2 administrā cijas numuri - pirmais ir automā tiskais atbildē tā js vispā r, otrs ir administratora numurs, kas atbild katru otro reizi. Kopumā rezervā ciju apstiprinā jā m ar visiem zvaniem uz č etrā m dienā m. Izmetā m priekš apmaksu par pirmo dienu 1440 UAH, nā kamajā dienā zvanā m, lai pā rbaudī tu, vai maksā jums ir nokā rtots (arī mē s bijā m noraizē juš ies, jo bez priekš apmaksas jū su rezervā cija tiks atcelta, un tieš saistes rezervā cijā vietnē mū su priekš apmaksas summa ilgu laiku karā jā s 0 UAH). Rezultā tā viņ i paš i sazvanī ja administratoru ar jautā jumu par priekš apmaksas apstiprinā š anu par divā m dienā m. Reģ istrē joties tika teikts, ka telpas tiek tī rī tas katru dienu mitrā veidā , un veļ a tiek mainī ta ik pē c trim dienā m. Patiesī bā - tī rī š ana - PĒ C PIEPRASĪ JUMA. Ja neesi aizmirsis pie durvī m piekā rt plā ksnī ti ar lū gumu noņ emt, noņ ems, bet tiesas nav, kā saka.
Un tagad vispā r par visu. Pirmajā dienā pē c doš anā s uz pludmali atgriezā mies istabā un devā mies uz duš u. Konstatē ja, ka duš ā aizsē rē jusi noteka. Ū dens vienkā rš i nenotek, pē c manis manam vī ram bija jā gaida, lai pareizi nomazgā tos. Nekavē joties nolē mā m par to informē t administrā ciju, lai tā dā gadī jumā pret mums nebū tu pretenziju, tač u ē kā neatradā m NE administratoru, NE apkopē jas, pulkstenis bija 19.00. Reģ istratū rā neviena nav, bet ir rakstā mgalds ar administratora numuru (nevis vietnē esoš o tā lruņ a numuru), kas tajā brī dī neatbildē ja. Par aizsē rē juš u kanalizā ciju ziņ oja jau otro dienu no rī ta, solī ja visu salabot dienas laikā , vienlaikus veidojot pā rsteigtu seju, sakot, dī vainā kā rtā tā nevajadzē ja notikt....Un atkal, BET, brī nums nenotika gadā s, mums nekas netika tī rī ts...otrajā dienā arī sapratā m, ka vannas istabā nav patī kama stā voš a ū dens smaka. Auksts ū dens - viss ir kā rtī bā , bet jū s pā rslē dzat karstu - ir nepatī kams aromā ts. Secinā jā m, ka ū dens sildī tā js iekš ā sapelē jis. Mums nav ne jausmas, kā tas bija jā labo, bet pats fakts nebija patī kams, nebija ī paš i ē rti no rī ta nomazgā t seju ar siltu ū deni un tī rī t zobus. Un tad - visnepatī kamā kais. Sagadī jā s, ka mums bija force majeure un nā cā s pā rtraukt atvaļ inā jumu jū rā un doties prom pē c 4 dienā m mā jā s, bet bā ze bija rezervē ta uz 7 dienā m. Bija jautā jums par naudas atgrieš anu par mū su NEIZMANTOTO 3 dienu pakalpojumiem. Teiksim tā , mē s atstā jā m un atstā jā m viņ iem mū su neizmantotos 4300 UAH. Nav daudz, daudz, bet pietiekami daudz. Un š eit sā kā s interesantā kais. Protams, mē s sapratā m, ka esam ziņ ojuš i par agru izbraukš anu mazā k nekā diennakts laikā , proti, izbraukš anas dienas rī tā , un izbraucā m vakarā , un neviens mums neatgriezī s visu summu. Un tā arī notika, paldies Dievam, ka mū su virzienā nebija nekā du negatī vu emocionā lu uzbrukumu. Vispirms vairā kas stundas administratore telefoniski saskaņ oja mū su jautā jumu, atdot naudu vai nē , ar ko - nezinā m. Naudu skaidrā naudā mums neiedeva, lai gan par visu rezervā cijas laiku es iedevu 7200 UAH skaidrā naudā pie reģ istrā cijas (+ 1440 UAH bija avansa maksā jums uz Privatbank karti). 17.00 izbraukš anas dienā paņ ē ma kartes numuru un teica, ka atdos naudu par 2 dienā m, 2880 UAH, jo. viņ i patur dienas summu par to, ka mē s nesen informē jā m par agrī nu importu. Nu, tas bū tī bā bija tas, kas tika gaidī ts. Naudas atmaksas laiks bija neskaidrs — tas notiks, ja mū su numurs tiks pā rdots agrā k, vai arī tad, kad pagā jis mū su primā rā s rezervā cijas pē dē jais datums. Rezultā tā mums vē l atlika tikai gaidī t un cerē t, nekā du kvī š u no viņ u puses, pieteikumu par naudas atmaksu no mū su puses nebija, administrā cija bija nepiecieš ama. Iespē jams, ka viņ i to dara š ā di, vai arī mē s bijā m pirmais š ā da nepā rvaramas varas gadī jums, par ko es ļ oti š aubos. Secinā jums: nauda tika atgriezta.... nedē ļ u pē c mū su aizbraukš anas, pē c daudziem zvaniem, uz kuriem mums neatbildē ja, starp citu, 1990 UAH (nevis 2880 UAH), pē c kā mums piezvanī ja MIG SAMA administrators. ar precizē jumiem, sakot, ka mē s jums atdevā m 2000 UAH (komisija 10 UAH izrā dī jā s mū su), lai gan MUMS to NEDRĪ KST darī t, mē s devā mies jums pretī , parasti naudu nevienam NEATGRIEZAM! . .
Š eit ir š ā ds stā sts ar Lazurnaya 2 Berdjanskā . Situā cija nav ī paš i patī kama, pirmais ko iedomā jā mies, ka kopā braucam uz nedē ļ u, un nauda bija jā atdod tikai 2 dienu laikā . BET situā cijas ir daž ā das, cilvē ki paš i brauc atvaļ inā jumā un ņ em bē rnus, piemē ram, uz 2-3 nedē ļ ā m, uz mē nesi, un tie ir pavisam citi skaitļ i grivnā s....
Mē s bijā m iemī lē juš ies Lazurnaya 2 2016. gadā , tač u viņ i nolē ma nevis attī stī ties, bet gan degradē ties. Kad viņ i pirmajā dienā ieradā s pusdienot savā tā sauktajā restorā nā , viņ i bija vī luš ies. Ē dienkarte tika samazinā ta lī dz neiespē jamī bai, vairā kas reizes kritā s gan ē diena, gan apkalpoš anas kvalitā te, bet cenas palika kā vidē jai č ekai pieklā jī gā restorā nā .
P. S. Duš as kanalizā cija netika tī rī ta 4 dienas.
Patīk
Tev patīk
• 9

• apceļots 7 gadiem atpakaļ
Laba ģ imenes viesnī ca paš ā Azovas jū ras krastā . Mē s izvē lē jā mies viesnī cu, pamatojoties uz atsauksmē m par rezervā ciju un jū ras klā tbū tni. Meklē š ana uzrā dī ja Lazurnaya 2. Apstiprinā jā s augstie vē rtē jumi par atsauksmē m Google kartē s un booking com vietnē .
… Tomēr ▾
Laba ģ imenes viesnī ca paš ā Azovas jū ras krastā . Mē s izvē lē jā mies viesnī cu, pamatojoties uz atsauksmē m par rezervā ciju un jū ras klā tbū tni. Meklē š ana uzrā dī ja Lazurnaya 2. Apstiprinā jā s augstie vē rtē jumi par atsauksmē m Google kartē s un booking com vietnē . Rezervē jā m internetā , viesnī cas mā jaslapā , viss notika minū tē , uzreiz saņ ē mā m apstiprinā jumu. Ierodoties, administratori strā dā ja labi, un reģ istrē š anā s procedū ra aizņ ē ma minimā lu laiku. Lazurnaya 2 ir 3 ē kas lielā teritorijā netā lu no jū ras. Teritorija sakopta, viss izskatā s sakopts. Istabas daž ā das, dzī vojā m skaistā , diezgan lielā istabā ar balkonu un skatu uz jū ru. Istaba patika, tī rī ju katru dienu. Bezdelī gas nepā rtraukti sū dī jā s uz balkona, bet tam ir paredzē ta aizsargā jamā teritorija. Biļ etes cenā bija iekļ autas brokastis un pusdienas. Pā rtikas pietika gan pieauguš am vī rietim, gan sievietei vairā k nekā . Diezgan daudzveidī ga ē dienkarte. Laba ē dienkarte kafejnī cā uz vietas. Mangal-Dievs. Noteikti atgriezī simies vē l, ļ oti iesakā m.

Patīk
Tev patīk
• 7

• apceļots 7 gadiem atpakaļ
Atpū tos pie draugiem no 27. lī dz 30. jū nijam, standarta istabiņ ā (nr. 11 un nr. 6), lai gan rezervā cija bija pirms 1. , bet tad izrā dī jā s, ka viņ iem it kā kaut kas ir ar datoru un tā pē c nā cā s pā rvā kties. ā rā dienu agrā k (lai gan viņ i piedā vā ja istabu par 2500 UAH dienā , dā rgā k nekā manē jā ), š ampanieš a pudeli atvainoš anā s veidā ! Kaut kas tamlī dzī gs.
… Tomēr ▾
Atpū tos pie draugiem no 27. lī dz 30. jū nijam, standarta istabiņ ā (nr. 11 un nr. 6), lai gan rezervā cija bija pirms 1. , bet tad izrā dī jā s, ka viņ iem it kā kaut kas ir ar datoru un tā pē c nā cā s pā rvā kties. ā rā dienu agrā k (lai gan viņ i piedā vā ja istabu par 2500 UAH dienā , dā rgā k nekā manē jā ), š ampanieš a pudeli atvainoš anā s veidā ! Kaut kas tamlī dzī gs. . . !! ! Apkalpoš ana "kafejnī cā ". . . vieglā k teikt. . . ē dnī ca. . . ne ī paš i. . . !!! ! tu sauc darbiniekus no pasakas "Morozko"...gaidi.... 30-40 minū tes, un tad pasū tī jums...viņ i atnes...aukstu ē dienu...viņ i to pat nesasildī ja...!! ! Pie kam sazinā ties...nav skaidrs...kas ir administrators un kur atrodas.... arī nav skaidrs...!! ! Organizatoriskie jautā jumi pa 0, lai gan cenas pateikš u....nav mazas. . . !! ! Pludmale š aura un izskalota....!! ! Ī sā k sakot, braukt uz š ejieni vai nē , tas ir jū su ziņ ā...!! ! Un novē lu vadī bai pieņ emt darbā gudrus darbiniekus, vairā k pavā ru (ja tā di netiek galā ) un labu administratoru !! ! Galu galā š ī ir jū su panā kumu atslē ga!
Patīk
Tev patīk
• 8

Bā ze atraš anā s vietas un apstā kļ u ziņ ā ir viena no labā kajā m Berdjanskā . Š eit atpū š amies jau treš o gadu Plaš as gaiš as telpas, animā cija un restorā ns jū ras krastā . Š ajā sezonā ir iekļ auta puspansija – brokastis un pusdienas.
… Tomēr ▾
Bā ze atraš anā s vietas un apstā kļ u ziņ ā ir viena no labā kajā m Berdjanskā . Š eit atpū š amies jau treš o gadu Plaš as gaiš as telpas, animā cija un restorā ns jū ras krastā . Š ajā sezonā ir iekļ auta puspansija – brokastis un pusdienas. Ē dieni (puspansija) bija vairā k nekā apmierinā ti. Viss super, porcijas normā las, daudzveidī ga ē dienkarte. Bet viņ i bija nedaudz apbē dinā ti ar vakariņ ā m, ne tikai cenas ir augstas (cū kgaļ as kebabs maksā.70 UAH par 100 g, salā ti no 100 UAH), porcijas ir mazas un neatbilst ē dienkartē norā dī tajam svaram. Uz 400 gramiem vistu spā rniņ u mums atnesa 5 gabalus, bet viņ i skaitī ja 400 gramus. Un tā ar visiem svara traukiem. Ja ar maš ī nu - vieglā k aizbraukt un vakariņ ot pilsē tā .




Patīk
Tev patīk

• apceļots 7 gadiem atpakaļ
18. gada vasarā mums izdevā s nokļ ū t (bija mini atvaļ inā jums 4 naktis, 5 dienas) uz š o pseido-viesnī cu azure-2, tika veikts priekš apmaksa par 1 dienu par numuru, kas saucas kaut kā deluxe (saskaņ ā ar uz foto, plaš a istaba ar svaigu remontu, moderna tehnika un mē beles).
… Tomēr ▾
18. gada vasarā mums izdevā s nokļ ū t (bija mini atvaļ inā jums 4 naktis, 5 dienas) uz š o pseido-viesnī cu azure-2, tika veikts priekš apmaksa par 1 dienu par numuru, kas saucas kaut kā deluxe (saskaņ ā ar uz foto, plaš a istaba ar svaigu remontu, moderna tehnika un mē beles).
Lai nekrā sotu visas š ī s š ausmas, kas pilnī bā sabojā ja mū su istabu, aprakstī š u galveno.
Kad ieradā mies, administratore palū dza samaksā t, ko arī izdarī jā m, pē c kā viņ a mū s ieveda istabā un mē s, maigi izsakoties, mē mi no redzē tā (gaidas - realitā te), ž ē l, ka nav iespē jas lai ievietotu fotoattē lu. Koka gulta, č ī kstoš i skapji, vecā ks par mums abiem kopā salikts televizors un protams netī ra istaba, balkons un noskaņ a.
Š ajā dienā administratori atrast neizdevā s, mū s informē ja, ka viņ as darba diena beigusies un ieteica ierasties rī t no rī ta.
Arī pē cpusdienā paspē jā m papusdienot š ajā š ausmī gajā amatieru puspansijā (ē diens atgā dinā ja manas bē rnī bas otrš ķ irī gā s ē dnī cas) un paviesoties pludmalē , kur brī vas vietas praktiski nebija. Vakars noslē dzā s arī viņ u brī niš ķ ī gajā kafejnī cā "Vē jš pū š , viss lido" ar nesaprotamu izcenojumu.
No rī ta ieņ ē mu posteni pie administratora reģ istratū ras, kā izrā dī jā s vakardienas adminam. darbā neieradā s un man palaimē jā s sazinā ties ar vadī tā ju. Saruna bija gara un ne pā rā k patī kama, jo man nā cā s ļ oti ilgi un daudzas reizes skaidrot cilvē kam, kas ir vecā ks par mani, ar ko atš ķ iras mū sdienu tehnika no PSRS laikiem, kas ir skapis, svaigs remonts, ē rta gulta utt, utt. Rezultā tā pē c 2 stundu saziņ as ar fotogrā fiju salī dzinā jumiem (gaidā m - realitā te), telpu skatiem sliktā k nekā klasē , tomē r paspē ju apsvē rt iespē ju mū s aprē ķ inā t, bet tas bija jā saskaņ o ar personu, kas taisa. lē mumus, pē c telefonsarunas ar viņ u menedž eris smalki centā s man dot mā jienu, ka pastā v iespē ja, ka mums tiks atņ emta naktsmī tņ u summa uz 1 dienu iepriekš , tā teikt, par sagā dā tajā m neē rtī bā m viesnī cai) ))
Vispā r stā sts beidzā s ar to, ka pulksten 15.00 man iedeva naudu par atlikuš ajā m 3 naktī m un mē s sezonas paš ā kulminā cijā devā mies meklē t, kur doties))) (problē ma tika atrisinā ta lielā mē rā pateicoties booking. com tehniskais atbalsts, starp citu, kad es atvē ru dialogu, viesnī cas administrā cija izdzē sa š o numuru kategoriju no vietnes un pē c tam atcē la manu rezervā ciju pavisam, lai es nevarē tu atstā t atsauksmi).
Es atvainojos, ka nevaru š eit pievienot š ī luksusa fotoattē lu)))
Neiesaku, š ausmī ga cenas un kvalitā tes attiecī ba!
Lai nekrā sotu visas š ī s š ausmas, kas pilnī bā sabojā ja mū su istabu, aprakstī š u galveno.
Kad ieradā mies, administratore palū dza samaksā t, ko arī izdarī jā m, pē c kā viņ a mū s ieveda istabā un mē s, maigi izsakoties, mē mi no redzē tā (gaidas - realitā te), ž ē l, ka nav iespē jas lai ievietotu fotoattē lu. Koka gulta, č ī kstoš i skapji, vecā ks par mums abiem kopā salikts televizors un protams netī ra istaba, balkons un noskaņ a.
Š ajā dienā administratori atrast neizdevā s, mū s informē ja, ka viņ as darba diena beigusies un ieteica ierasties rī t no rī ta.
Arī pē cpusdienā paspē jā m papusdienot š ajā š ausmī gajā amatieru puspansijā (ē diens atgā dinā ja manas bē rnī bas otrš ķ irī gā s ē dnī cas) un paviesoties pludmalē , kur brī vas vietas praktiski nebija. Vakars noslē dzā s arī viņ u brī niš ķ ī gajā kafejnī cā "Vē jš pū š , viss lido" ar nesaprotamu izcenojumu.
No rī ta ieņ ē mu posteni pie administratora reģ istratū ras, kā izrā dī jā s vakardienas adminam. darbā neieradā s un man palaimē jā s sazinā ties ar vadī tā ju. Saruna bija gara un ne pā rā k patī kama, jo man nā cā s ļ oti ilgi un daudzas reizes skaidrot cilvē kam, kas ir vecā ks par mani, ar ko atš ķ iras mū sdienu tehnika no PSRS laikiem, kas ir skapis, svaigs remonts, ē rta gulta utt, utt. Rezultā tā pē c 2 stundu saziņ as ar fotogrā fiju salī dzinā jumiem (gaidā m - realitā te), telpu skatiem sliktā k nekā klasē , tomē r paspē ju apsvē rt iespē ju mū s aprē ķ inā t, bet tas bija jā saskaņ o ar personu, kas taisa. lē mumus, pē c telefonsarunas ar viņ u menedž eris smalki centā s man dot mā jienu, ka pastā v iespē ja, ka mums tiks atņ emta naktsmī tņ u summa uz 1 dienu iepriekš , tā teikt, par sagā dā tajā m neē rtī bā m viesnī cai) ))
Vispā r stā sts beidzā s ar to, ka pulksten 15.00 man iedeva naudu par atlikuš ajā m 3 naktī m un mē s sezonas paš ā kulminā cijā devā mies meklē t, kur doties))) (problē ma tika atrisinā ta lielā mē rā pateicoties booking. com tehniskais atbalsts, starp citu, kad es atvē ru dialogu, viesnī cas administrā cija izdzē sa š o numuru kategoriju no vietnes un pē c tam atcē la manu rezervā ciju pavisam, lai es nevarē tu atstā t atsauksmi).
Es atvainojos, ka nevaru š eit pievienot š ī luksusa fotoattē lu)))
Neiesaku, š ausmī ga cenas un kvalitā tes attiecī ba!



Patīk
Tev patīk

• apceļots 8 gadiem atpakaļ
Mē s ar ģ imeni atpū tā mies pagā juš ajā vasarā Lazurnaya - 2 no augusta vidus 2 nedē ļ as. Man ļ oti patika. Pirmo reizi atpū ties. Kad gatavojamies ierasties Berdjanskā , jau zinā m, kur apmetī simies. Ļ aujiet man pastā stī t, kas man patika: 1.
… Tomēr ▾
Mē s ar ģ imeni atpū tā mies pagā juš ajā vasarā Lazurnaya - 2 no augusta vidus 2 nedē ļ as. Man ļ oti patika. Pirmo reizi atpū ties. Kad gatavojamies ierasties Berdjanskā , jau zinā m, kur apmetī simies.
Ļ aujiet man pastā stī t, kas man patika:
1. Liels pagalms Lazurnajā - 2: ir vieta maš ī nas novietoš anai un ir vieta bē rniem, kur izskrieties.
2. Labas, plaš as istabas ar jaunā m ē rtā m mē belē m un visu nepiecieš amo komfortablai atpū tai.
3. Liels balkons! Ja laiks "nav pludmales" - vē trains vai lī st lietus, pastaigas svaigā jū ras gaisā neviens neatcē la! Bē rni spē lē jā s uz balkona, mē s dzē rā m smarž ī gu tē ju, ieelpojot burvī go jū ras smarž u, kas ir pilna ar svaigumu, sā li, jodu. Tas ir tas, ko viņ i ieradā s.
4. Ē dinā š ana atpū tas centra teritorijā . Garš ī gi. Man nebija jā mā nā s galva par to, ko gatavot un kā pabarot ģ imeni. Par to ir labi parū pē juš ies mū su brī numpavā ri. Paldies viņ iem! Atpū tieties no katliem, pannā m, pā rtikas maisiņ iem!
5. Pludmale atrodas tieš i aiz Lazurnaya bā zes ž oga - 2. Visas daudzskaitlī gā s, ļ oti nepiecieš amā s lietas pludmalē bē rniem nest nav garas un nav tā lu. Un, ja esi aizmirsis aiziet uz tualeti vai ko citu, pā ris minū š u laikā aizbē gt nav nekā da problē ma.
6. Animatori! Tā vispā r ir klase! Bē rniem ir jautri, mammai un tē tim - iespē ja "pā rstartē t".
7. Administratori, viesmī ļ i - ļ oti patī kami, draudzī gi cilvē ki.
Pateicoties tam visam, pā rē jais izrā dī jā s cienī gs.
Ļ aujiet man pastā stī t, kas man patika:
1. Liels pagalms Lazurnajā - 2: ir vieta maš ī nas novietoš anai un ir vieta bē rniem, kur izskrieties.
2. Labas, plaš as istabas ar jaunā m ē rtā m mē belē m un visu nepiecieš amo komfortablai atpū tai.
3. Liels balkons! Ja laiks "nav pludmales" - vē trains vai lī st lietus, pastaigas svaigā jū ras gaisā neviens neatcē la! Bē rni spē lē jā s uz balkona, mē s dzē rā m smarž ī gu tē ju, ieelpojot burvī go jū ras smarž u, kas ir pilna ar svaigumu, sā li, jodu. Tas ir tas, ko viņ i ieradā s.
4. Ē dinā š ana atpū tas centra teritorijā . Garš ī gi. Man nebija jā mā nā s galva par to, ko gatavot un kā pabarot ģ imeni. Par to ir labi parū pē juš ies mū su brī numpavā ri. Paldies viņ iem! Atpū tieties no katliem, pannā m, pā rtikas maisiņ iem!
5. Pludmale atrodas tieš i aiz Lazurnaya bā zes ž oga - 2. Visas daudzskaitlī gā s, ļ oti nepiecieš amā s lietas pludmalē bē rniem nest nav garas un nav tā lu. Un, ja esi aizmirsis aiziet uz tualeti vai ko citu, pā ris minū š u laikā aizbē gt nav nekā da problē ma.
6. Animatori! Tā vispā r ir klase! Bē rniem ir jautri, mammai un tē tim - iespē ja "pā rstartē t".
7. Administratori, viesmī ļ i - ļ oti patī kami, draudzī gi cilvē ki.
Pateicoties tam visam, pā rē jais izrā dī jā s cienī gs.
Patīk
Tev patīk
• 2

Viss sā kā s labi. Vietnē rezervē ju istabu un pa pastu saņ ē mu apstiprinā jumu un rezervā cijas numuru. Ar to viss labais beidzā s. Zvanī ja, iepazī stinā ja ar sevi kā no bā zes, bet vā rdu nedeva. Mū s informē ja, ka izvē lē tajos datumos š ā das telpu kategorijas nav.
… Tomēr ▾
Viss sā kā s labi. Vietnē rezervē ju istabu un pa pastu saņ ē mu apstiprinā jumu un rezervā cijas numuru. Ar to viss labais beidzā s. Zvanī ja, iepazī stinā ja ar sevi kā no bā zes, bet vā rdu nedeva. Mū s informē ja, ka izvē lē tajos datumos š ā das telpu kategorijas nav. Piedā vā ja gandrī z par tā du paš u naudu, bet standarts. Precizē jot jautā jumus par telpas stā vokli, atbilde ir tā da, ka ir pieļ aujamas visa veida problē mas, jo š ī ir lē tā kā telpa. Sā ku noskaidrot situā ciju ar numuru, uz kuru atnā ca rezervā cijas apstiprinā jums - dzirdē ju kaudzi blē ņ u, rupjī bu utt. Nolika klausuli, pē c zvana atteicā s iepazī stinā t, "kas tu esi", "maksā par vienu dienu, tad visu izstā stī sim" utt. Vē lme iet bija pazudusi pat svī tā . Ja tā ds kadrs, bet vienkā rš am lopiņ am grib iet pie viņ iem un nest naudu, tad š is noteikti nav priekš manis. Izvē lies tu.
Patīk
Tev patīk
• 14
Parādīt vairāk »