Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Sliktākais klientu apkalpošanas serviss — esiet piesardzīgs

Rakstīts: 18 jūnijs 2022
Ceļošanas laiks: 2 — 4 jūnijs 2022
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
apkalpošana: 1.0
Atzī š os, ka man bija rū gta pieredze ar attieksmi pret š o viesnī cu. Es biju rezervē jis 2 naktis man un manai mā tei. Tač u sakarā ar mammas veselī bas problē mā m un redzē jā m, ka nav iespē jams ceļ ot, zvanī ju, lai atceltu rezervā ciju un tobrī d man pateica, ka 1. nakt nav iespē jams atgriezties, bet par 2. nakts (kas, manuprā t, bija pā rdomā ti no viesnī cas puses).

Pē c 2 nedē ļ ā m viņ i man paziņ oja, ka viņ i man neko neatmaksā s. Es domā ju, ka no viesnī cas puses varē ja bū t vairā k uzmanī bas un uzmanī bas, nevis tikai viegls naudas ieguvums.

Viesnī cas pieredze ir ne tikai komforts, ko tā s piedā vā klientam, bet arī uzmanī ba un uzmanī ba, ko viesnī ca piedā vā klientam visa procesa laikā . Man jā saka, ka ļ oti slikta klientu apkalpoš ana.
Tulkots automātiski no angļu valodas. Skatīt oriģinālu