Viesnīca nav ieteicama!

Rakstīts: 11 jūnijs 2017
Ceļošanas laiks: 5 — 13 jūnijs 2017
Kam autore iesaka viesnīcu?: Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 3.0
Tīrība: 5.0
Uzturs: 5.0
Infrastruktūra: 2.0
Uz Turciju lidoju katru gadu un vairā kas reizes, viesnī cu ieteica Tū risma aģ entū ra! Iekā rtojā mies istabiņ ā.5 stā vā ar skatu uz jū ru, ieejot istabā sapratā m kā pē c, viesnī cā kondicionieri ieslē dzas pa stundā m, strā dā.3 stundas ar 2 stundu intervā lu, nestrā dā plkst. visu pa nakti. Zvanī ju uz aģ entū ru un man atsū tī ja to paš u informā ciju no tū roperatora par telpu dzesē š anu. Nā kamajā dienā mū s pā rcē la uz 3. stā vu. Treš ajā dienā viņ i mū s apsū dzē ja, ka mē s salauzā m izlietni 5. stā va istabas vannas istabā , un piespieda mū s maksā t par kaut ko, ko mē s neizdarī jā m. Kad izgā jā m no istabas viss bija kā rtī bā . Teritorija nav ē rta, lī dz pludmalei un bā riem jā nokļ ū st tikai pa pazemes stā vu. Pludmale nav pā rsteigta arī ar akmeņ u pieplū dumu, dubļ iem uz smiltī m. Nav animā cijas! Vilš anā s no pirmā s ieejas reģ istratū rā , viss ir ļ oti skumji un pieticī gi. Tā du bā ru vestibilā neesmu redzē jusi nevienā viesnī cā , tas nav bā rs, bet gan suņ u bū da. Kurš vē las iet uz diskotē ku, dejos pie Modern Telking un Abba))) Vispā r nevienam neiesaku. Pirmo reizi atvaļ inā jumā gaidu mā jup. Bet mē s arī pā rgā jā m uz izlietni, kuru mē s nekā di nevarē jā m salauzt)))
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар guestturan
guestturan

Cienījamie viesi
Pirmkārt, mēs vēlamies pateikties, ka izvēlējāties mūsu viesnīcu par savu brīvdienu galamērķi. Tikai ar jūsu konstruktīvās kritikas un ideju palīdzību mēs varam uzlabot jūsu pakalpojumus, tomēr vēlamies precizēt dažus punkti:
• Gaisa kondicionēšanas sistēma ir aprakstīta visos katalogos un viesnīcas aprakstā. Galvenajā ēkā no jūnija ir ieslēgta centrālā kondicionēšanas sistēma, tā darbojas stundu režīmā.
• Pēc jūsu pieprasījuma mainīt istabu, nekavējoties tika veiktas darbības un problēma tika nekavējoties atrisināta.
• Salauzto izlietni salabojām un nofotografējām, pirms mainījāt istabu. Keramikas detaļas bija paslēptas skapī plastmasas maisiņā. Patiesībā mēs paši atradām šīs salauztās daļas. Diemžēl mēs nevaram to apstiprināt.
• "Welcome Bar" nav faktiskais/galvenais viesnīcas bārs.
• Ja vēlies citu mūziku, vari vērsties pie dīdžeja!
Ar vislabākajiem vēlējumiem,
SENTIDO TURAN PRINCE

Fri, 16 Jun 2017, 13:33
аватар guestturan
guestturan

Cienījamie viesi
Pirmkārt, mēs vēlamies pateikties, ka izvēlējāties mūsu viesnīcu par savu brīvdienu galamērķi. Tikai ar jūsu konstruktīvās kritikas un ideju palīdzību mēs varam uzlabot jūsu pakalpojumus, tomēr vēlamies precizēt dažus punkti:
• Gaisa kondicionēšanas sistēma ir aprakstīta visos katalogos un viesnīcas aprakstā. Galvenajā ēkā no jūnija ir ieslēgta centrālā kondicionēšanas sistēma, tā darbojas stundu režīmā.
• Pēc jūsu pieprasījuma mainīt istabu, nekavējoties tika veiktas darbības un problēma tika nekavējoties atrisināta.
• Salauzto izlietni salabojām un nofotografējām, pirms mainījāt istabu. Keramikas detaļas bija paslēptas skapī plastmasas maisiņā. Patiesībā mēs paši atradām šīs salauztās daļas. Diemžēl mēs nevaram to apstiprināt.
• "Welcome Bar" nav faktiskais/galvenais viesnīcas bārs.
• Ja vēlies citu mūziku, vari vērsties pie dīdžeja!
Ar vislabākajiem vēlējumiem,
SENTIDO TURAN PRINCE

Fri, 16 Jun 2017, 16:33
аватар