
Viens tū roperators CORAL TRAVEL (UKRAINA) pā rdod ekskursijas uz š o viesnī cu, tā pē c sā ksim ar š ī tū roperatora negodprā tī bu. Pē rkot tū ri pandē mijas laikā , vairā kkā rt jautā jā m tū risma aģ entam/tū roperatoram, vai darbosies visa viesnī cas infrastruktū ra (lifti, SPA), pā rliecinā jā m, ka nestrā dā tikai paš valdī bas lifti, un viss darbosies 5. - zvaigž ņ u viesnī ca. Faktiski SPA viesnī cā nedarbojas kopš COVID-19 epidē mijas sā kuma, un uz nedē ļ as nogali ir izslē gti lifti – gan paš valdī bas, gan viesnī cu. Viesnī cā nav tū roperatora pults, un uzdodot reģ istratū rā jautā jumu, kā atrast viesnī cas gidu, viņ i tev atbild, zvana tū roperatoram. Viesnī cas gids ierodas viesnī cā tikai pē c jū su zvana. Starp citu, arī lidostā nav tū risma operatora pults, un paš am ir jā atrod savs autobuss, lai iekā ptu.
Ieradā mies 7.00 no rī ta, izejot visas muitas procedū ras lidostā un patstā vī gi meklē jot grupas transfē ru, atradā m autobusu, kurš stā vē ja ar atvē rtā m durvī m, nebija iedarbinā ts un nav iesildī jies, un bija -19 grā di zemā k nulle un tū risti, kas lidoja atpū sties, 80% ir ģ imenes ar bē rniem, uz manu lū gumu aiztaisī t durvis, iedarbinā t autobusu un ieslē gt plī ti, š oferis teica, ka nesaprot ne krieviski, ne angliski. Pē c tam izkā pu no autobusa un sameklē ju tū roperatora pā rstā vi, pievedu pie autobusa, kurā sē dē ja nosaluš ie bē rni, arī mans bē rns, un piespiedu viņ u iedarbinā t autobusu, aizvē rt durvis. Autobusā plī ti neviens neieslē dza.
Ierodoties viesnī cā - pulkstenis bija 9 - mums teica, ka varam pusdienot 13.00. Tas ņ emot vē rā faktu, ka visu nakti bijā m ceļ ā , tad braucā m aukstā busiņ ā un varam ieturē t brokastis, jo. rī t no 7-10:00. Mans jautā jums ir, kā ar brokastī m? Viņ i teica, labi, uz priekš u. Viņ i izdarī ja mums labu. Lai gan rī t atkā rtoš os viesnī cā no 7-10.
Tad bija reģ istrē š anā s, istabiņ a bija laba, bet tē jkanna, tē ja un visi piederumi tika izņ emti no istabas, uz jautā jumu kā pē c, š ī ir 5 zvaigž ņ u viesnī ca un visam jā bū t, mums atbildē ja - COVID-19. Paliek neskaidrs, kā tas ir saistī ts ar tē jkannu un vienreiz lietojamiem galda piederumiem telpā . Arī tā di aksesuā ri kā zobu birste, pasta, skū š anā s ž eleja, aparā ts - viesnī cā viss ir, bet istabā neliek un iedod tikai pē c tam, kad piezvani uz reģ istratū ru. Pakalpojums š ajā viesnī cā ir ne tikai klibs, bet atklā ti sakot, tas neeksistē ! Neviens neveic nekā dus sanitā ros pasā kumus saistī bā ar COVID-19.
Atseviš ķ i es gribu teikt par restorā nu - š ī ir sliktā kā vieta š ajā viesnī cā . 3 zvaigž ņ u viesnī cas ē dienu klā sts. Brokastī s sī polu gredzeni! Tu nopietni? Vai rī t visi turki ē d sī polu gredzenus? ? ? Manam saš utumam nebija robež u. Man sanā ca aiziet uz reģ istratū ru un palū gt auzu putru, lai no rī ta bē rniem sagatavotu. Brokastu sortiments ir š ā ds - vā rī tas, ceptas, olu kulteni. 7 dienas vari klaukt! Grilē ta turku desa ir "garš ī gs ē diens", sī polu gredzeni, dā rzeņ i, siers, beļ ģ u vafeles. Tas viss un katru dienu, viens un tas pats. Pusdienas ir viena veida zupa, neviens to neē d. Rī si ir vienī gais garnī rs pusdienā s un vakariņ ā s. Daž reiz bija makaroni. Gaļ a, vista, zivis viss vienā eksemplā rā bez sortimenta.
Ja neierodas uz brokastu, pusdienu vai vakariņ u sā kumu, tad ē diens ir auksts, lielas rindas, dež uranti iet lē ni un ļ oti svarī gi, it kā atpū š as, un Tū risti viņ us sasprindzina. PRAKTISKĀ S DARBĪ BAS NEVIENS NO DARBINIEKA NEDZINĀ S ANGĻ U VALODĀ . Neviens pē c cilvē kiem galdus neslauka, tikai tad, ja viesmī lim pabā ž taisni degunu, tad viņ š cienā s paņ emt slapju lupatu un noslaucī t. Es vispā r klusē ju par tē ju, kafiju un citiem dzē rieniem, "viesmī ļ u efektivitā te nokritā s", daž reiz tu prasi tē ju, gaidi...tu ej un uztaisi tē ju pats...tu dzer...un voila - viesmī lis atnes tev tē ju.
90% no viesnī cā m ir turki un 10% ukraiņ i vai krievi. Tā tad, tiklī dz jū s sā kat runā t krieviski vai angliski. yaz, gandrī z visi viesnī cas darbinieki uzvedas ļ oti neglī ti, viņ i var tevi nepamanī t, ignorē tavus lū gumus. Varbū t mū su dzimtenē arī tā jā izturas pret turkiem?
Braucā m uz viesnī cu, kur visam bija jā strā dā , tā teica ceļ ojumu aģ ents/tū roperators. Dodamies lejā uz SPA, bet SPA nestrā dā . Un vismī ļ ā kā meitene mums piedā vā.200 USD, lai to atvē rtu mums uz 1 stundu)))) Mē s, protams, atteicā mies no š ā da piedā vā juma un pajautā jā m ceļ ojumu aģ entam / tū roperatoram, kā SPA nedarbojas. Jā ? Nestrā dā ? Dī vaini - tā bija ceļ ojumu aģ enta/tū roperatora atbilde, bet SPA vietā gribas bezmaksas ekskursiju pa pilsē tu. Tū risma aģ ents/tū roperators, vai esi sajukusi prā tā ? Mē s samaksā jā m visas ceļ ojuma izmaksas ar visā m iespē jā m...Vai jū s saprotat š o ceļ ojumu aģ entu/tū roperatoru?
Un tad pienā ca 01/01/21 un nestrā dā još o SPA papildinā ja nestrā dā još ie pacē lā ji, aizliegums staigā t pa kalnu nogā zē m, un pat bē rni nedrī kstē ja staigā t pa rotaļ u laukumiem. Tas pats bija 21.01. 2021. un 01.03. 2021. Izrā dā s, 2020. gada 26. decembrī Turcijas prezidents parakstī ja rī kojumu par nedē ļ as nogales slē gš anu! Atgā dinā š u, ka mana ekskursija sā kā s 30.12. 2020 un ceļ ojumu aģ ents/tū roperators, ka visi š ie norā dī jumi neattiecas uz tū ristiem, tikai uz turkiem.
Par mū su saš utumu viesnī cas gids teica - visas prasī bas ir pret jū su ceļ ojumu aģ entiem/tū roperatoriem, savukā rt ceļ ojumu aģ ents/tū roperators saka “force majeure”, jū s vē laties bezmaksas ekskursiju, apmeklē jumu, kā kompensā ciju par faktu. ka tikko pasē dē jā m viesnī cā.3 dienas, kā “ieslodzī tie IF pils, kur ē diens pretī gs un apkalpoš anas nav.
Viesnī cas vadī ba, viesnī cas gids - atteicā s sniegt oficiā lu vē stuli, ka viesnī cā nekas nedarbojas.
Ierodoties Ukrainā , ne ceļ ojumu aģ ents, ne tū risma operators ar tū ristiem nesazinā jā s, nepiedā vā ja nekā dus variantus, kā kompensē t pilnī bā apmaksā tus un neizmantotos pakalpojumus.
Š eit ir tik brī niš ķ ī gs jaunais 2021. gads tū ristiem, kuri iegā dā jā s ceļ ojumus no tū roperatora CORAL TRAVEL.
NEIESAKU VIESNĪ CU, KĀ ARĪ TŪ RISMA OPERATORU CORAL TRAVEL.
