Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Pārskats

Rakstīts: 20 septembris 2011
Ceļošanas laiks: 1 — 7 augusts 2011
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Ierodoties Turcijā , lidostā mū s sagaidī ja krieviski runā još a meitene, pavadī ja lī dz viesnī cai, palī dzē ja iereģ istrē ties maksas istabiņ ā ar skatu uz jū ru, jo sā kotnē ji vē lē jā s mū s iereģ istrē t citā istabā . Š ajā dienā ap 14:00 tikā mies ar saimnieka Asya (vadī tā ja "M. t. s") gidi, saruna ilga ap 5-8 minū tē m. No sarunas mums kļ uva skaidrs, ka visas ekskursijas, naudas darī jumi valū tas maiņ ai, bezmaksas vakariņ as restorā nā pie jū ras tiek veiktas tikai caur Asju. 2 nedē ļ as mē s š o ceļ vedi vairs neredzē jā m. Divas reizes viņ a sarunā ja pie mums tikš anos dienas vidū , atstā jot zī mī ti uz istabas durvī m – kamē r viņ a nekad neieradā s. Viņ as dē ļ mums zuda iespē ja apmeklē t daž ā das ekskursijas, akvaparku un citus pasā kumus. Reģ istratū rā Asijai atstā jā m arī zī mī ti no uzņ ē muma "M. t. s" un lū dza tikties ar mums. Viņ a atteicā s parā dī ties. Viesnī cā vispā r nav krieviski runā još u darbinieku. Sveš ā valstī mē s bijā m atstā ti paš i! Tā ir zaimojoš a attieksme pret cilvē kiem, kuri par atvaļ inā jumiem maksā lielu naudu un rezultā tā saņ em sabojā tu atvaļ inā jumu! Izbraukš anas brī dī uz ceļ a mums nebija brokastis un sausā dzē riena, pat ū dens. Nebijā m informē ti, kā rī koties š ajā situā cijā , jo nebija kam jautā t, jo nebija krievvalodī go darbinieku. Viesnī cā ir ļ oti slikta attieksme pret krievvalodī gajiem atpū tniekiem. Piemē ram, pusdienu laikā zaļ umos atradu kā puru un parā dī ju to viesmī lim. Kopā ar vadī tā ju viņ i smē jā s un neviens pat neatvainojā s; vakariņ u laikā ieņ ē mā m galdiņ u, uz tā atstā jot saldumus ar galda piederumiem 4 personā m, visi tā dara, lai neviens cits neņ emtu galdu, bet, zinot, ka runā jam krieviski, pē c 5 minū tē m galdu aizņ ē ma citi cilvē ki, un saldais viesmī lis to paņ ē ma. Tas ļ oti aizvaino krievvalodī gos, jo attieksme pret britiem, vā cieš iem, francū ž iem un citā m tautā m ir pavisam cita. Bija brī dis, kad bā rā uz galda bija atstā ta cigareš u paciņ a, š ķ iltavas un spē ļ u kā rtis, blakus bija spē ļ u automā ti un gā jā m spē lē t uz 3 minū tē m, atgriež oties pie galda, mū su mantas bija pazuduš as. Viesmī ļ i sā ka raustī t plecus, man bija jā iet uz viņ u aizmugurē jo istabu un jā paņ em savas mantas, kuras viņ i nolika koplietoš anas vietā . Atkal neviens neatvainojā s, lai gan sejā - tieš a zā dzī ba. Ē diens ir pretī gs. Viņ i baroja tikai vistas, ļ oti biež i atklā ti smirdoš s !! ! ! Reģ istrē joties izpirkā m kartes pludmales dvieļ u maiņ ai. Izrakstoties gribē jā m naudu atdot, nododot kartes reģ istratū rā . Maiņ a nebija tā pati persona, kas mū s izsniedza ieraš anā s dienā . Reģ istrā cijas grā matiņ ā viņ š neatrada ierakstu, ka maksā jā m naudu par kartē m. Viņ š noraidī ja manu lū gumu uzrā dī t reģ istrā cijas grā matiņ u. Rezultā tā mē s nekad nesaņ ē mā m atpakaļ savu naudu. Mē s nevarē jā m aizsargā t savas tiesī bas, jo darbinieki nezina krievu valodu vai nevē las saprast mū su paskaidrojumus. Atvaļ inā jums izrā dī jā s sabojā ts, viesnī cas personā ls ļ oti noraidoš i izturas pret krievvalodī gajiem atpū tniekiem, tas ir, pret mums.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu