Sēne istabā. Bērna hospitalizācija. Atteikums no apdrošināšanas seguma

Rakstīts: 6 jūlijā 2019
Ceļošanas laiks: 26 jūnijs — 5 jūlijā 2019
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 5.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 5.0
Infrastruktūra: 5.0
Laba diena visiem. Mē s ar sievu un bē rnu (5 gadi) ieradā mies TUI UKRAINE birojā (Kijevā ) un teicā m, ka vē lamies atpū sties Kemerā , Turcijā . Š ajā birojā mums ieteica viesnī cu "Palmet Resort Kiris". Mē s iegā dā jā mies ceļ ojumu no TUI, lī gums noslē gts 15.06. 2019. , maksā juma ID, izmantojot Privatbank: D593-3EE0-8C97-02B82E125888.
TUI UKRAINE birojā mums izsniedza norē ķ inu talonu Nr. 3766783 ar 18.06. 2019 un KM apdroš inā š anu Nr. 3240005 ar PJSC "Eiropas ceļ ojumu apdroš inā š ana" (tas ir, TUI UKRAINE bijā m apdroš inā juš ies neatkarī gi).
Ierodoties viesnī cā , tikā m iekā rtoti numuriņ ā.010. Š ajā istabiņ ā , tā pat kā citā s istabā s, uz visā m sienā m atradā m milzī gu pelē jumu (sē nī ti) (foto pievienots). Istabā no š ī s sē nī tes bija smirdoņ a un drē gnums, drē bes un grī das neizž uva no mitruma, gulta bija mitra. Reģ istratū rā teica, ka citu istabu nav.

Tā pat pie mums un no citiem tū ristiem nemitī gi bija sū dzī bas viesnī cas administrā cijai par istabu nomaiņ u sakarā ar sē nī š u klā tbū tni uz sienā m.
Pē c uzturē š anā s viesnī cā mū su meitenei stipri pasliktinā jā s veselī ba, visu nakti (ik pē c 10 minū tē m!! ! ) bija vemš ana, caureja, asas sā pes vē derā , temperatū ra. Es nesaku, ka tā ir sē ne. 07/04/2019 plkst. Atbrauca privā tais ā rsts, aizveda mū s uz savu medicī nas kabinetu (kaut kur privā tajā sektorā ), iepilinā ja pilienus, izrakstī ja ā rstē š anu un aizveda atpakaļ uz viesnī cu. Es neveicu ANALĪ ZI, es neizrakstī ju nosū tī jumu uz pā rbaudē m. Viņ i viņ u nenogā dā ja slimnī cā uzņ emš anai.
Turklā t lī dz 07/04/2019 vakaram bē rnam kļ uva vē l sliktā k. Mē s vē lreiz vē rsā mies pē c medicī niskā s palī dzī bas, izmantojot iepriekš minē to apdroš inā š anu, ieradā s cits ā rsts, kurš ar automaš ī nu aizveda mū s uz Kemer Yasam Hastanesi slimnī cu. 2019.07. 04. plkst. 20:00 bē rns ievietots slimnī cā . Mums bija atgrieš anā s lidojums 07.05. 2019. plkst. 09.20. Kad jautā ju ā rstē još ajai ā rstei, vai viņ a varē s lidot, viņ š atbildē ja, ka nē . Viņ š teica, ka diagnoze tiks noteikta, pamatojoties uz visu pā rbauž u rezultā tiem.
Bē rnam tika uzlikts pilinā tā js, tika veikti testi (bet neveica visus testus, ko ā rstē još ais ā rsts rakstī ja, lai ņ emtu bē rnam).

Zvanī jā m uz apdroš inā š anas kompā niju (+902423102820), informē jā m par hospitalizā ciju un rī tdienas lidojuma neiespē jamī bu. Apmē ram pē c stundas man atzvanī ja PJSC "Eiropas ceļ ojumu apdroš inā š ana" un informē ja, ka gadī jumā , ja mē s rī t no rī ta neizlidosim un paliksim slimnī cā , tad apdroš inā š anas kompā nija mums nemaksā s (nesegs) par jaunā m lidmaš ī nas biļ etē m. (uz citu datumu) un vecā ku izmitinā š anu Kemerā uz bē rna stacionā rā s ā rstē š anas laiku. Pē c tam, kad mē s atkā rtoti informē jā m operatoru par izbraukš anas neiespē jamī bu veselī bas apsvē rumu dē ļ , viņ š atbildē ja, ka tagad piezvanī s uz mū su slimnī cu, ar kuru sadarbojas, un "sakā rtos". To, kas notika tā lā k, es nekad neaizmirsī š u. . .
07/05/2019 plkst. 04:00 mū su palā tā (3. stā vs, palā ta Nr. 011) ienā ca ā rstu grupa un informē ja, ka asins analī ze ir normā la, izrakstā m, gatavojieties un lidojiet ā rā . Man nā cā s izlidot ar slimu bē rnu, kurš bija slimnī cā tikai 8 stundas un lidmaš ī nā SAISTĪ TI KATRAM 15 minū tē m! Vē lā k asins analī zē redzē jā m rā dī tā jus, kas bija ā rpus atsauces vē rtī bā m. Esmu pā rliecinā ta, ka bē rns nebija pakļ auts izrakstī š anai, visas pā rbaudes netika veiktas, bija temperatū ra, sā pes, vemš ana! Ierodoties mā jā s, mū s aizveda ā trā palī dzī ba un tagad bē rns tika ievietots slimnī cā ar infekcijas slimī bā m. Uzņ ē ma trī s testus, vienā uzrā dī ja rotavī rusa infekciju, citu pā rbauž u (sē jas) rezultā tus lika pagaidī t 5 dienas. Tā di ir tū risma pakalpojumi un galvenā attieksme! Galu galā viņ i lieliski saprata, ka ar bē rnu uz ceļ a var notikt jebkas. Es domā ju, ka ir pietiekami daudz pamata iesniegt prasī bu pret TUI tiesā .
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu