Ņemiet vērā, ka, ierodoties šajā viesnīcā, jūs varat tikt pārcelts uz citu (

Rakstīts: 29 oktobris 2019
Ceļošanas laiks: 27 septembris — 7 oktobris 2019
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 3.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 4.0
Nekad iepriekš nebiju rakstī jusi atsauksmes, jo treilerī viss mums atvaļ inā jumā Turcijā vienmē r ir piestā vē jis un neesam izvē lī gi, lai gan daž ā dā s viesnī cā s esam atpū tuš ies vairā k nekā.15 reizes. BET š oreiz nevaru nepadalī ties, kā man, svarī gu informā ciju par Marty Mira viesnī cu.
Mē s rezervē jā m divus standarta numurus pā rim ar bē rnu 3 gadi un atseviš ķ i vecvecā kiem.
Ierodoties viesnī cā , divu standarta numuru vietā mums piedā vā ja vienu ģ imenes numuru uz diviem numuriem, sakot, ka vai nu izvē lamies š o ceļ u, vai arī tiekam pā rcelti uz citu nesaprotamu viesnī cu. Kad jautā ju, kā pē c, jo visu samaksā jā m laicī gi un izlidojā m cauri parastajai Coral operatora tū rei, saņ ē mā m atbildi: “Viesnī ca ir pilna un numuriņ u nav, un gadā s, ka š ī viesnī ca ņ em naudu un pā rdod vairā k numurus. nekā tam fiziski ir vietas !

Ja godī gi, pirmo reizi mū ž ā sastopos ar tā du situā ciju, ka tev ultimā ta formā tika pateikts, ka tā vietā , godī gi sakot, 100% no priekš apmaksas un nopirktajā m istabā m piedā vā istabu ar vienu tualeti (tas ir ļ oti neē rti, kad istabā ir 4 pieauguš ie un vē l viens bē rns) un plus viena maza istabiņ a (kas ir pat mazā ka par tualeti) bez televizora, bez balkona un ar divā m gultiņ ā m, kurā tagad jā č ubinā s veciem vecvecā kiem vai mē s esam pā rcelti uz citu nesaprotamu ne augstā kas klases viesnī cu. Kā tas var bū t? !
Bija arī strī ds, ka standarta numura vietā mums piedā vā ja luksusa numuru, bet uz jautā jumu, kā da ir atš ķ irī ba starp standarta numuru un luksusa numuru, viņ i teica, ka luksusa numurā ir ELEKTRISKĀ tē jkanna (! ) Un š is istabiņ a atrodas 15 metrus tuvā k centrā lajai ē kai, viss, vairā k nebija atš ķ irī bas starp cipariem!
Ir ļ oti nepatī kami saņ emt š ā du uzņ emš anu no viesnī cā m, ī paš i ģ imenei ar mazu bē rnu (Un vē l redzē ju, ka vairā ki jauno viesu pā ri, kuri ieradā s ar skandā liem, tika pā rspē ti uz citu nepazī stamu viesnī cu!
Ņ emiet vē rā , ka, ierodoties š ajā viesnī cā , jū s varat pā rņ emt citu. (
Es, godī gi sakot, biju š okā ! Teikš u uzreiz, ka otrajā dienā vē l paspē jā m sastrī dē ties, bet dabū jā m istabu, par kuru samaksā jā m, un tā izrā dī jā s jaunā ka un plā nojumā labā ka par to, ko mums uzspieda ierodoties.

Kā kompensā ciju par sagā dā tajā m neē rtī bā m viesnī ca piedā vā ja bezmaksas vakariņ u veidu atseviš ķ ā a la carte zivju restorā nā savā teritorijā , tač u arī š ī situā cija beidzā s ar neveiksmi, ieraduš ies vakariņ ā s un pasū tī juš i no ī sā s ē dienkartes, nogaidī jā m stundu un č etrdesmit minū tes, bet ē diens bija tik un nenesa, uz manu jautā jumu, kā pē c tik ilgi, administrators atbildē ja, ka viņ iem nav pietiekami daudz darbinieku un viņ š neko nevar izdarī t, un ko es brī dinā ju un mē s iepriekš vienojā mies ar administrā ciju, ka arī š ovakar svinē sim dzimš anas dienu mana sieva, situā ciju nekā di neietekmē ja, ne solī tā kū ka, ne pasū tī tie ē dieni. Rezultā tā vakars ir sabojā ts un dzimš anas diena arī .
Tagad par ē dienu: š ajā viesnī cā ē diens ir vienmuļ š , un kad viesnī ca ir pilna, tad vispā r katru dienu tas pats, es runā ju par zivī m un vistu, tikai vakariņ as un pusdienas mijā s vietā m, tiem, kas paļ aujas uz ē diens kā parastai pieczvaigž ņ u viesnī cai, brī dinu, ka riskē jat vilties, daudzreiz esmu bijis daž ā dos pieciniekos, bet te ē diens velk maksimums č etrus ne augstā k, uz 5-6 dienā m tas pats ir jau apnicis.
Varbū t agrā k š ajā viesnī cā ē diens bija labā ks, bet diemž ē l ne š ajā periodā .
Pludmale: ļ oti neē rti oļ i, noteikti paņ emiet lī dzi koraļ ļ u č ī bas.
Turklā t š ai viesnī cai ir zaļ ā zona)
Personā ls ir normā ls, bet acī mredzot viesnī cas saimnieki ir alkatī gi un taupa uz visu, tiklī dz viesnī ca ir vairā k kā puse pilna, ē diena kvalitā te ievē rojami krī tas (nav krabju, nav vē ž u, nav garneļ u, nav astoņ kā ju, nav jē ra mē les, bez jē ra gaļ as vai grilē tā m pī lē m , bez granā tā boliem (lai gan ir sezona), bez hurmas, nē...Citus saldumus varu uzskaitī t ilgi, jo zinu, ka citā s viesnī cā s par tā du paš u naudu.
Rezultā tā nesteidzieties ar š ī s viesnī cas iegā di, arī mē s izlasī jā m atsauksmes un nolē mā m, ka š is ir labā kais piedā vā jums, bet ak vai, pē rkot jū s riskē jat nokļ ū t iepriekš aprakstī tajā s situā cijā s.

Ja jums ir kā di jautā jumi vai neskaidrī bas, rakstiet man uz pastu, es jums visu pastā stī š u sī kā k.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu