
Š odien atnā ca sieviete 15.00, mē s gulē jā m. Es pamodos un atvē ru to. Viņ i nomainī ja dvieļ us, iznesa miskasti un VISU. Es teicu, ka man jā noslauka putekļ i, un viņ i man iedeva putekļ u lupatu.
Kad teicu, ka jā tī ra vannas istaba un tualete, zem durvī m nolika tī rī š anas lī dzekļ us.
Iztī rī ju vannas istabu un tualeti. Es noliku lī dzekļ us un lupatu aiz durvī m un domā ju: kas tas bija? Jaunais paš apkalpoš anā s mā rketings?
Es rakstu š eit tikai ar mē rķ i, varbū t viesnī cas vadī tā js lasa atsauksmes.


Viesnī cas telpā s un arī pludmalē ir Wi-Fi, nevis istabā s, bet uz balkona - jā ))). Alkohols ir standarts, normā ls. Viņ i gatavo daž ā dus kokteiļ us. Antā lijas lidosta tagad ir vienkā rš i briesmī ga. Tā dā vidē absolū ti nav kur sē dē t; Izbraucu ekskursijā "Turcijas Maldī vija". Laba ideja, bet pā rā k daudz kuģ u un cilvē ku. Esmu ļ oti apmierinā ta ar savu uzturē š anos viesnī cā .

Animā cija ir slikta. Paš i atpū tnieki mī lē ja sevi.
Viesnī cas teritorija, lai arī neliela, ir skaista, pludmale ir ļ oti tuvu, dzē rieni un kokteiļ i ir slikti.
Es neieteiktu š o viesnī cu, jo jū s bū siet ļ oti vī luš ies, tā pat kā es pati biju vī lusies.

1.1. rinda.
2. Pierce.
3. Zaļ ā zona.
4. Bezmaksas Wi-Fi vestibilā un reģ istratū rā , ar ko pietika restorā nam un pludmalei.
Trū kumi:
1. Naudas izspieš ana reģ istratū rā par standarta numuriem.
2. Remonts istabā s bija sen.
3. Vecas, noguruš as mē beles.
4. Reģ istratū ra, un vestibils ir lī dzī gs autoostai mū su plaš ā s valsts sliktā kajā reģ ionā lā centrā .

Nu, tad mī nusi:
1) galvenais trū kums ir sauļ oš anā s krē sli, lielā kā daļ a ir salauzti, pē c izskata var redzē t, ka baigi veci, ļ oti cieti, pē c stundas sā k sā pē t ķ ermenis no tiem.
2) otrs mī nuss ir tas, ka ē dienkarte ir vienmuļ a, ar gaļ u tikai sprū da, katru dienu tiek ceptas tikai viena veida zivis. (Aizstā vot virtuvi, teikš u, ka no nejutī guma nepaliksi izsalcis, vari apē st jebkurā laikā ).
3) Istabā s ir ļ oti maza vannasistaba, nav kur apgriezties, nu paš as telpas jau vecas.
4) Pirmo reizi redzē ju, ka uztaisī ja saplē stu gultu un iedeva saplē stu dvieli, starp citu, pludmales dvieļ i arī jau veci.
5) mū s aizveda uz viesnī cu uz 3 stundā m, kamē r brauciens bija 1:30.
Bet neskatoties uz visiem mī nusiem, es lieliski pavadī ju laiku un pat ieteikš u š o viesnī cu tiem, kas vē las mieru un komfortu.

Pamatojoties uz faktiem, viesnī ca ī steno taupī bas stratē ģ iju. Galu galā tas atspoguļ ojas apkalpoš anā un komfortā .
Restorā nam, ko pē c lī meņ a var saukt par ē dnī cu: Visi dzē rieni tiek pasniegti plastmasas vai kartona glā zē s. Ē diens ir vienmuļ š un trū cī gs. No gaļ as cieta vista. No zivju produktiem uz grila smirdī gā sausā stavrida, ko retais gribē ja ē st. Brokastī s nav pamata maizes. Novecojuš as gumijas maizī tes plastmasas maisiņ os un saldā s turku "bageles". . . Nav ne ž ā vē tu augļ u, ne riekstu, kas parasti ir citā s viesnī cā s pie musli. . . Tikai kafijas pulveris no aparā ta. Bet jā saka kompliments š efpavā ram: neskatoties uz lī dzekļ u trū kumu, viņ š paspē j pagatavot daž us gardus ē dienus. Restorā na darbinieki ir neapmā cī ti jauni zē ni, daž i nepilngadī gi, acī mredzot tā paš a iemesla dē ļ , lai ietaupī tu uz algā m.
Pludmale: plastmasas neē rtajiem sauļ oš anā s krē sliem nav matrač u, lai gan kaimiņ u viesnī cā s tā di ir. Pludmales dvieļ i ir diezgan nolietoti, un daž iem pat ir caurumi. Takas pludmalē ir izmiruš as un vienmē r klā tas ar smiltī m. Viņ i steidzas ļ oti reti.
Daudz tika rakstī ts par istabā m. Vē los papildus pievē rst uzmanī bu higiē nai, kuras diemž ē l nebija. Tualetes pods tika tī rī ts tikai reizi 2 nedē ļ ā s, nemaz nerunā jot par mē beļ u virsmā m. Es biju š okā , kad ieraudzī ju, kā viņ i tī ra veco, netī ro un notraipī to paklā ju. To nevis sū c, bet slauka ar SLOTU, paceļ ot gaisā visus netī rumus un baktē rijas, kuras pē c tam izplata kondicionieris - un to mē s elpojam! ! ! Biež i redzē ju jaunas apkopē jas, kas sē dē ja ē nā ar mobilo telefonu rokā s, nevis apzinī gi dara savu darbu. Durvis - tas ir viens nosaukums - "saplā ksnis" ar kā pirksta resnā m spraugā m - skaņ as izolā cijas nav vispā r! Tā kā man bija istaba pie baseina ar skaļ u animā ciju, man nebija miera.
Uzņ emš ana: tas ir tikai "š araš kas birojs", viņ i strā dā neprofesionā li, viņ i gandrī z nevar tikt galā ar steidzamiem uzdevumiem. Varu apstiprinā t arī vienu no atsauksmē m, ka viena administratore sū ta ziņ as uz whatsapp ar piedā vā jumu "iepazī sties". Tas ietekmē ja arī mani.
Š ķ iet, ka viesnī cas vadī tā js uz visu skatā s no augš as. Impozanti staigā pa viesnī cu vai sē ž ar mobilo telefonu kafejnī cā .
Viesnī cas kontingents ir nepretenciozi krievvalodī gie atpū tnieki.
Eiropieš i š eit neierodas acī mredzamu iemeslu dē ļ .
Lū gums faniem rakstī t uzpū stas atsauksmes par š o viesnī cu - esiet godī gi un objektī vi! Tikai tā pē c, ka esat sadraudzē jies ar kā du no personā la, tas nav iemesls, lai dziedā tu slavas vā rdus un rakstī tu glaimojoš us komentā rus viesnī cai! Jū s maldinat potenciā los viesus, kuri, tā pat kā es, krita par jū su pozitī vajā m atsauksmē m, lidoja uz š ejieni un to nož ē loja.
Secinā jums: Es neiesaku š o viesnī cu. Vienī gais pozitī vais š eit ir atraš anā s vieta, zaļ ā zona un lieliskā jū ra. Bet tas nav viesnī cas nopelns.. .










Tagad, runā jot par pakalpojumu un pakalpojumu, tas nav 4 zvaigznes, bet 3, varbū t pat 2.
Papildus tī rajai jū rai, Dima masā ž ai un labi audzinā tiem puiš iem no bā ra š eit nav nekā laba.
Apbrī nojama ir restorā na darbinieku neprofesionalitā te, rupjī ba, augstprā tī ba un nekaunī ga uzvedī ba.
Restorā nā ē dienu vienkā rš i izmet un ē dienreizē no galda norauj š ķ ī vjus. Viņ i var arī ē š anas laikā “paspē lē ties” un paķ ert š ķ ī vi un sā kt braukt tev pa seju, nevienam nekaunoties: ne vecā kiem, ne vadī tā jam (kurš pastā vī gi atrodas viesnī cas teritorijā , bet neveic nekā das vadī bas darbī bas). , bet tikai skatā s telefonā ) . Restorā nā adekvā ts ir tikai puisis, kurš izsniedz dzē rienus.
Bet reģ istratū ra atstā ja visnepatī kamā ko pē cgarš u. Ierodoties viesnī cā , viņ i sniedz vairā kas anketas, kurā s jā norā da personas dati, tostarp tā lruņ a numurs. Divas stundas pē c reģ istrē š anā s istabā saņ ē mu ziņ u no gandrī z divas reizes vecā kas administratores ar neķ ī triem priekš likumiem, no kuriem es atteicos. Mē s bijā m š okē ti par š ā du palaidnī bu no uzņ emš anas. Tad izrā dī jā s, ka š ā dus piedā vā jumus saņ ē ma daudzas meitenes un sievietes, un pat tā s, kuras atpū š as kopā ar vī ru.
Š ī ir pirmā reize, kad saskaramies ar š ā da veida darbinieku uzvedī bu.
Salī dzinot ar Larisu Akmani, viesnī cas kvalitā te ir mainī jusies uz slikto pusi – nekulturā ls personā ls.
Man arī nepatika, ka uz sauļ oš anā s krē sliem nebija matrač u, lai gan citā s tuvumā esoš ajā s viesnī cā s bija matrač i. Daudzi sauļ oš anā s krē sli ir salauzti.

Ē diens ir labs, izsalcis noteikti nebū si. Mē s š eit atpū tā mies pirmo reizi, un daž i teica, ka viņ i ieradā s š ajā viesnī cā.13 reizes. Viss personā ls ir ļ oti pieklā jī gs un pretimnā koš s. Paldies visam personā lam par lieliskajā m brī vdienā m. Ar pā rē jo bijā m apmierinā ti.







Standarta numurs ir sakopts. Uzkopš ana notiek katru dienu, un dvieļ i tiek mainī ti katru dienu. Ē rta viesnī cas atraš anā s vieta lī cī pie kalna ar priedē m un kompakts visu atpū tas zonu izvietojums teritorijā.
Mū s ļ oti piesaista viesnī cas atraš anā s vieta tuvu jū rai - 1 lī nija. Tas ir ļ oti ē rti, ja ceļ ojat ar bē rniem. Droš i ļ aut bē rnu no pludmales uz istabu. Tī ra un plaš a pludmale ir ļ oti patī kama. Liels skaits sauļ oš anā s krē slu un tiem jaunas nojumes.
Ļ oti priecē ē rta piekļ uve jū rai, dzidrs ū dens un skaists skats uz kalniem.
Restorā ns ir pelnī jis ī paš u uzmanī bu. Papī ra vienreizē jā s lietoš anas galdauti un galda piederumi atseviš ķ os iepakojumos. Bufete un plaš s ē dienu klā sts, neskatoties uz sezonas laikā noteiktajiem ierobež ojumiem.
Mums patika pirmo ē dienu, silto ē dienu un desertu izvē le. Viesmī ļ i strā dā kopā.
Ī paš i vē lamies pateikties Nuh Kaya par sirsnī go uzņ emš anu! Vadī tā js ļ oti uzmanī gs viesiem. Vienmē r gatavs atrisinā t viesu jautā jumus vai problē mas.
Spa ir regulā rs apmeklē jums! Ī paš i patī kami bija š eit redzē t pazī stamas sejas - saimnieku Eldaru un administratoru Dimu. Viņ i ir ļ oti vē rī gi pret viesiem, stā sta un piedā vā masā ž as veidus, pastā vī gajiem klientiem iespē jamas atlaides. Draudzī ga komanda! Ir patī kami vienkā rš i atpū sties SPA teritorijā , pē c katras procedū ras viesi tiek cienā ti ar gardu tē ju.
Vē los atzī mē t - rī ta vingroš ana, ū dens aerobika, turku vakars, diskotē kas, pludmales volejbols un dzī vā mū zika, bē rnu klubs.
Bija ļ oti apmierinā ti!